Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авансатор на ГНП "Лукас" - отново ми протече

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ей вие още малко ще ме изпратите да ви донеса две кофи компресия май.Дали няма нищо общо степента на сгъстяване със компресията.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #32
      Tornado написа:
      Ей вие още малко ще ме изпратите да ви донеса две кофи компресия май.Дали няма нищо общо степента на сгъстяване със компресията.
      Има общо, но не е едно и също
      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
      FIAT Punto 99' 1.7 TD

      Коментар


        #33
        КОМПРЕСИЯ: Или още такт на сгъстяване.През време на такта на сгъстяване клапаните са затворени и работната смес притискана от буталото при движението му нагоре се сгъстява. Малко преди да достигне горна мъртва точка сместа се запалва. Е, налягането преди запалването е компресията. Променя се и зависи от износването на двигателя. По големината на компресията се съди за състоянието на цилиндро-буталната група, карнитура на главата на блока, уплътненията на клапаните и седлата им.Компресията- това е налягането в цилиндъра в края на такта на сгъстяване. При липса на заводски данни, счита се , че големината на компресията на изправен двигател (само при бензинови мотори) трябва да е по-голяма с 1,2 - 1,3 пъти от степента на сгъстяване. При това измерената компресия на различните цилиндри не трябва да се различава по-вече от 0,1 Мпа (1 кг/кв.см.).Намаляването на компресията на всички цилиндри показва общо износване на двигателя. Ако компресията е ниска, или клони към нула в някой цилиндър, то моге да се предположи, че този цилиндър е закоксувал и сегментите са загубили еластичността си или са за смяна, нагорели са клапани или гарнитурата на главата.СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ:По определение: отношение на пълния обем на цилиндъра към обема на камерата на горене. Изразява се с число, което показва колко пъти работната смес в карбураторните двигатели или въздуха в дизеловите двигатели намалява обема си при такта на сгъстяване. И е постоянно число за целият експлоатационен срок на автомобила.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #34
          Степен на сгъстяванеТова е съотношението между два обема. Примерно обема над буталото в долна мъртва точка и обема над буталово в горна мъртва точка. Примерно ако сгъстим 1000 см3 в 100 см3 това е сгъстяване 1:10. Това е нещо което завода производител е публикувал за всеки двигател и няма нужда да се мери.КомпресияАко сгъстим един газ 1:10 ще се получи компресия от 10 атмосфери. Ако обаче всмукателния клапан не се затвори в долна мъртва точка а малко по-късно, ще се окаже че при компресирането част от газа е "излезнал" и ще получим по-ниска компресия въпреки, че сгъстяването си е същото. Ако пък поради някаква причина в началния обем е влезнал вече компресиран газ (примерно турбина), ще се окаже че сме постигнали повече от 10 атмосфери защото газа вече е бил леко компресиран (тоест вкарано е повече газ още в самото начало).С увеличаване на степента на сгъстяване се увеличава мощността. А това, което мериш с компресомера е т.н. "компресия". Тази цифра се получава като умножиш степента на сгъстяване по коефициент зависещ от надморската височина. За София - около 1.25, но и това е малко относително. Имай обаче едно на ум за увеличаването на "компресията"... това е свързано с редица други проблеми, които трябва да се разрешат преди да си направиш двигателя със степен на сгъстяване 11:1...
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #35
            Проблема с тези авансатори не е само при Фиат вижте на какво попаднах.http://www.clubford.org/forum/viewto...EF%E0%ED#40486
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #36
              И моят авансатор протече започва неговият ремонт.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #37
                При мен се оказа фалшива тревога. Леееко сълзи, което не е някакъв проблем въобще. Освен това, върви като пушка. Тази кола ( Браво 1.9Д ) как така утихва като двигател като се кара на високи обороти Като позагрее и при по-високи обороти на магистралата едвам чуваш двигателя. Преди да позагрее - трака като трактор! Нали това си е нормално?
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  #38
                  Освен,че течеше на това отгоре и смучеше въздух след по дълъг престой.Като запаля после угасва след 3-4 секунди.Ремонта започна със залепване на целия отвор около кабелчето със двукомпонентно лепило.Засега се получава така дано да задържи повечко време.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #39
                    Tornado написа:
                    Освен,че течеше на това отгоре и смучеше въздух след по дълъг престой.Като запаля после угасва след 3-4 секунди.Ремонта започна със залепване на целия отвор около кабелчето със двукомпонентно лепило.Засега се получава така дано да задържи повечко време.
                    Колега няма да стане това със залепването с лепило , тъй като горивото там е под налягане и пак тече, но пробвай все пак.
                    Lancia Kappa 2.0 20V
                    БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

                    Коментар


                      #40
                      Колко е налягането ако беше доста досега да се е разтекла като лейка.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #41
                        Tornado написа:
                        Колко е налягането ако беше доста досега да се е разтекла като лейка.
                        Вътре в ел.магнита има 2 малки "О" пръстена. От тях тече. Лошото е че е капсилован и отворили се вече не може да се затвори херметично.Иначе незнам точно колко е налягането като атмосфери, но е доста щом изважда капачето на капсуловката отгоре. Пробвах ме няколко пъти и все не става. Накрая си купих нов. Като не става, не става.
                        Lancia Kappa 2.0 20V
                        БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

                        Коментар


                          #42
                          Разбрах вече за какво става въпрос.Ясно,че ще е нов.Въпроса е обаче каква марка да бъде нека hit-ko се прооизнесе по този въпрос защото като гледам при него са с най сносни цени и има няколко марки.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #43
                            И едно въпросче за тези които са подменяли авансатора.В комплекта влиза ли о-пръстенчето в канала на тръбичката под клапана или не?
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #44
                              Tornado написа:
                              И едно въпросче за тези които са подменяли авансатора.В комплекта влиза ли о-пръстенчето в канала на тръбичката под клапана или не?
                              Doofiat купува, но не е online... в Русе при щерката е.Ако си на зор да ти дам GSM-a му на лични?
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар


                                #45
                                Зор нямам само иска обезвъздушаване при палене или като запалиш 1500 оборота за 2-3 сек да изгони въздуха.Благодаря за отзива.Поздрави.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X