Ей вие още малко ще ме изпратите да ви донеса две кофи компресия май.Дали няма нищо общо степента на сгъстяване със компресията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Авансатор на ГНП "Лукас" - отново ми протече
Collapse
X
-
Tornado написа:Ей вие още малко ще ме изпратите да ви донеса две кофи компресия май.Дали няма нищо общо степента на сгъстяване със компресията.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
КОМПРЕСИЯ: Или още такт на сгъстяване.През време на такта на сгъстяване клапаните са затворени и работната смес притискана от буталото при движението му нагоре се сгъстява. Малко преди да достигне горна мъртва точка сместа се запалва. Е, налягането преди запалването е компресията. Променя се и зависи от износването на двигателя. По големината на компресията се съди за състоянието на цилиндро-буталната група, карнитура на главата на блока, уплътненията на клапаните и седлата им.Компресията- това е налягането в цилиндъра в края на такта на сгъстяване. При липса на заводски данни, счита се , че големината на компресията на изправен двигател (само при бензинови мотори) трябва да е по-голяма с 1,2 - 1,3 пъти от степента на сгъстяване. При това измерената компресия на различните цилиндри не трябва да се различава по-вече от 0,1 Мпа (1 кг/кв.см.).Намаляването на компресията на всички цилиндри показва общо износване на двигателя. Ако компресията е ниска, или клони към нула в някой цилиндър, то моге да се предположи, че този цилиндър е закоксувал и сегментите са загубили еластичността си или са за смяна, нагорели са клапани или гарнитурата на главата.СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ:По определение: отношение на пълния обем на цилиндъра към обема на камерата на горене. Изразява се с число, което показва колко пъти работната смес в карбураторните двигатели или въздуха в дизеловите двигатели намалява обема си при такта на сгъстяване. И е постоянно число за целият експлоатационен срок на автомобила.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Степен на сгъстяванеТова е съотношението между два обема. Примерно обема над буталото в долна мъртва точка и обема над буталово в горна мъртва точка. Примерно ако сгъстим 1000 см3 в 100 см3 това е сгъстяване 1:10. Това е нещо което завода производител е публикувал за всеки двигател и няма нужда да се мери.КомпресияАко сгъстим един газ 1:10 ще се получи компресия от 10 атмосфери. Ако обаче всмукателния клапан не се затвори в долна мъртва точка а малко по-късно, ще се окаже че при компресирането част от газа е "излезнал" и ще получим по-ниска компресия въпреки, че сгъстяването си е същото. Ако пък поради някаква причина в началния обем е влезнал вече компресиран газ (примерно турбина), ще се окаже че сме постигнали повече от 10 атмосфери защото газа вече е бил леко компресиран (тоест вкарано е повече газ още в самото начало).С увеличаване на степента на сгъстяване се увеличава мощността. А това, което мериш с компресомера е т.н. "компресия". Тази цифра се получава като умножиш степента на сгъстяване по коефициент зависещ от надморската височина. За София - около 1.25, но и това е малко относително. Имай обаче едно на ум за увеличаването на "компресията"... това е свързано с редица други проблеми, които трябва да се разрешат преди да си направиш двигателя със степен на сгъстяване 11:1...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Проблема с тези авансатори не е само при Фиат вижте на какво попаднах.http://www.clubford.org/forum/viewto...EF%E0%ED#40486Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
При мен се оказа фалшива тревога. Леееко сълзи, което не е някакъв проблем въобще. Освен това, върви като пушка. Тази кола ( Браво 1.9Д ) как така утихва като двигател като се кара на високи обороти Като позагрее и при по-високи обороти на магистралата едвам чуваш двигателя. Преди да позагрее - трака като трактор! Нали това си е нормално?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Освен,че течеше на това отгоре и смучеше въздух след по дълъг престой.Като запаля после угасва след 3-4 секунди.Ремонта започна със залепване на целия отвор около кабелчето със двукомпонентно лепило.Засега се получава така дано да задържи повечко време.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Освен,че течеше на това отгоре и смучеше въздух след по дълъг престой.Като запаля после угасва след 3-4 секунди.Ремонта започна със залепване на целия отвор около кабелчето със двукомпонентно лепило.Засега се получава така дано да задържи повечко време.Lancia Kappa 2.0 20V
БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!
Коментар
-
Tornado написа:Колко е налягането ако беше доста досега да се е разтекла като лейка.Lancia Kappa 2.0 20V
БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!
Коментар
-
Разбрах вече за какво става въпрос.Ясно,че ще е нов.Въпроса е обаче каква марка да бъде нека hit-ko се прооизнесе по този въпрос защото като гледам при него са с най сносни цени и има няколко марки.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар