Днес отново "приятно" ме "зарадва" моята Брадва. Както писах в други теми, от известно време гоня въздух от горивната система. Днес установих, че авансаторът на горивната ми помпа "Лукас" изпуска нафта. Преди време авансаторът беше протекъл от основата и пак изпускаше нафта, но с едно притягане проблема се реши и колата отново си палеше нормално. Сега обаче е протекъл от гадно място - от кабелчето, което излиза от авансатора. Предполагам, че ще трябва да си купя нов авансатор, но откъде? Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 Аз ще проверя по магазините от утре, но нещо ме съмнява, че чарка хем ще е скъп и хем трудно откриваем. Някой знаели за какво служи точно този авансатор?Долу на снимките съм оградил авансатора и кабелчето, което излиза от авансатора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Авансатор на ГНП "Лукас" - отново ми протече
Collapse
X
-
Бързо си забравяш старите теми! Хората са го обяснили за какво служи.http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...F1%E0%F2%EE%F0SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Що първо не отидеш до Киро Алфата, може да има авансатор... или вземеш отнякъде за проба за няколко дни.Не знам Ванто какво ще ти помогнат.Почти съм сигурен, че го нямат като резервна част.Още една идея... преди тук пишеше един много компетентен колега..HF HPE - Eньо. Можеш да го намериш в Ланча форума.Той има фирма рент кар и повечето коли са италиански.Пиши му едно лс в ланча форума.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Що първо не отидеш до Киро Алфата, може да има авансатор... или вземеш отнякъде за проба за няколко дни.Не знам Ванто какво ще ти помогнат.Почти съм сигурен, че го нямат като резервна част.Още една идея... преди тук пишеше един много компетентен колега..HF HPE - Eньо. Можеш да го намериш в Ланча форума.Той има фирма рент кар и повечето коли са италиански.Пиши му едно лс в ланча форума.
Коментар
-
doofiat написа:Днес бях при Киро Алфата и той каза, че ще ми търси тази джаджа, защо я нямал.Нова струвала около 600 лв.Авансаторът регулирал постоянно налягането на нафтата и е от изключителна важност при определяне на количеството нафта, което ще е впръска. Лоша работа приятели!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Вече не знам пич! Явно много фолклор има в тази горивна система на Лукас! Това Пунто ми е първата кола с Лукас система и почвам вече да я сънувам само от приказките тук.Четейки по-надолу друг я обезвъждушава по "няколко пъти на равно"... все едно въздуха се множи и създава в системата ако не е на равно и един път не е достатъчно.... нещо като клан недоклан, ебан недоебан.... обезвъждушен, неДОобезвъздушен!!!!! ШАШ !!!Като протече гориво, сякаш отново се влива въздух... и после храс, нещо запушва и въздухът спира....колата работи нормалнооо! Не знам какво да ти кажа вече! Хващай някой приятел с добър гръцки и беж в Солун, хем ще изкарате една екскурзия, хем може хората пък да "имат СОФТУЕР за Лукас"!!! Иначе тук само шаш иSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Днес звънна на този пич:ET "ТРАЙЧО - DISEL" ВСИЧКИ ВИДОВЕ ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ И НАФТОВИ ПОМПИ GSM 0887 80 17 88 - Пламен кв."Орландовци", ул."Герена"10
Коментар
-
doofiat написа:Днес звънна на този пич:ET "ТРАЙЧО - DISEL" ВСИЧКИ ВИДОВЕ ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ И НАФТОВИ ПОМПИ GSM 0887 80 17 88 - Пламен кв."Орландовци", ул."Герена"10SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Колеги, в събота взех решение - капарирах нов авансатор. Ще ми струва 205 лв.Прежалих ги От 9 часа сутринта тръгнах за сервиза, който сте посочили като дизелджия в темата за проверка на дюзи - Пламен.Пича прави всичко по дизелите - оправя помпи, елементи оттях, проверява компресията, дюзите, а бе всичко. Малко сервиза е невзрачен. Държа да уточна, че сервиза се намира на ул. Герена 10 (като се тръгне по ул.Мара Бунева преди ж.п. прелеза, последната пресечка в ляво е ул.Герена -улицата е неасфалтирана)Майсторът ми съобщи, че трябва авансаторът да се смени с друг - нов или втора употреба.Отидох на Симеон (да си призная никога не бях ходил по Симеон - много, ама много магазини за авточасти) и взех да влизам от магазин в магазин. В един от всички имаше чисто нов авансатор на цена 230 лв. На друго място имаше втора употреба за 150 лв Както и да е аз реших да заложа на ново и след пазарлък свалих цената на 205 лв. и го капарирах, защото точно преди мен един бакшиш взе единствения и утре трябва да имам и аз този чарк.След това мисля да си взема един ден и да отида при Пламен да огледа дизелака от всякъде.Ще снимам авансатора веднага след като го взема.Интересното, което разбрах обаче за него е, че има фина цедка. За тази цедка ми разбравяха едни разбирачи в сервиз в Пловдив, че може би била запушена, но мастора така изкара неща, че аз разбрах, че тази цедка била в помпата. Да, ама не - цедката е в авансатора, а Майната ми искаше около 300-400 лв, за да ми оправи за 4 дни малкия проблем с придърпването присъщ точно на повреден авансатор. За сведение, той се сменя за не повече от 5 мин.
Коментар
-
Купих го мамка му и авансатор 205 лв.Ето и снимки, но като го видях въобще не се учудвам, че колата придърпва. Защо??? Ами защото ако видите двете ситни метални цедки, които има този авансатор и като знам каква боклучива нафта има в България ... нямам думииииииииии... Повече никога няма да сипя крадена нафта и нафта различна от Еко и ОМВ, никога!
Коментар
-
doofiat написа:Повече никога няма да сипя крадена нафта и нафта различна от Еко и ОМВ, никога!http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар