chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гори ми масло
Collapse
X
-
На мен в момента ми предстой смяна на маслото, за 10000км съм долял около 150мл(карам с Yacco VX600 5w40), а турбото ми бута доста масло, защото ми омаслява чак отвън горе на смукателния колектор, така че всичко е много относително за всеки двигател, но и самото масло си има значение какво е и да ли му понася на мотора.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Да се оплача и аз.При мен маслото изчезва в зверски количества. - от максимум до минимум за 1000 км.Обаче не пуши сиво, дори след палене дима е прозрачен.Колата като се седяла някъде и на сутринта има 1-2 капки под пробката и малко повече под предния край на скоростите дето е от към мотора.Освен това горе отдясно мотора дето е термостата е адски омазан с масло отгоре до долу.В пространството около капачката за маслото има събрани около 50 грама масло. При положение че не духа повече от нормалното от капачката ми е чудно как се е озовало там.Каква може да е причината да тече така зверски отвсякъде като лейка тоя мотор?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ами теча от гарнитурата на капака на главата е най често срещан. В десния край там където е вакумпомпата. Тоест гарнитурата на капака на главата и връзката с гарнитурата на помпата. Често е от неправилен монтаж. Сваля се помпата и не нанся силикон на гарнитурата и, а и на О--пръстена. После чак, се стяга капака на главата. Друга точка за теч при тоя мотор, е от фланеца на филтъра. Там пак има О-пръстен. Още теч се среща и от семеринга на коляновия вал -задния. От там протича ако е свалян картера. От картера рядко протича, ако е ползван качествен силикон. Много рядко тече и от долния край на щеката за масло. Сменя се О-пръстен и там.Общо-взето, ТД тече от О-пръстените , защото се изпичат с времето. О-пръстени има и на ма маркучите от турбото към радиаторчето за масло, но от там не съм виждал досега теч, при тоя мотор.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Ами теча от гарнитурата на капака на главата е най често срещан. В десния край там където е вакумпомпата. Тоест гарнитурата на капака на главата и връзката с гарнитурата на помпата. Често е от неправилен монтаж. Сваля се помпата и не нанся силикон на гарнитурата и, а и на О--пръстена. После чак, се стяга капака на главата. Друга точка за теч при тоя мотор, е от фланеца на филтъра. Там пак има О-пръстен. Още теч се среща и от семеринга на коляновия вал -задния. От там протича ако е свалян картера. От картера рядко протича, ако е ползван качествен силикон. Много рядко тече и от долния край на щеката за масло. Сменя се О-пръстен и там.Общо-взето, ТД тече от О-пръстените , защото се изпичат с времето. О-пръстени има и на ма маркучите от турбото към радиаторчето за масло, но от там не съм виждал досега теч, при тоя мотор.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар