Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гори ми масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chaveto написа:
    Истината е такава, че има двигатели които си горят дадена марка и модел масло. Лично аз съм забелязал, че когато маслото си изгуби качествата започва да се гори от двигателя. Не при всички двигатели и автомобили важи това правило, но за много е така, особено ако маслото е някой боклук.Колега преди да правиш каквито и да било ремонти смени марката и покарай известно време за да се убедиш, че наистина проблема не е от маслото.
    Съгласих се. Моята със Селения ТД хапваше по 200-300 дори веднъж 400 мл за 8000 км. Сега съм с Ксенум и за 8000 км не е мръднало въобще. Много съм доволен. И двата вида масла бяха 10-40.

    Коментар


      #17
      хаха колкото и глупаво да звучи, щях да си разглобя мотора, защото за 4000км, от маслото беше останало много малко, едвам го хващаше щеката, а то като махнах капака над мотора...тооооо оле мале всичко в масло, смених гарнитурата на капака на клапаните, и всичко е ок.

      Коментар


        #18
        На мен в момента ми предстой смяна на маслото, за 10000км съм долял около 150мл(карам с Yacco VX600 5w40), а турбото ми бута доста масло, защото ми омаслява чак отвън горе на смукателния колектор, така че всичко е много относително за всеки двигател, но и самото масло си има значение какво е и да ли му понася на мотора.
        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

        Коментар


          #19
          Да се оплача и аз.При мен маслото изчезва в зверски количества. - от максимум до минимум за 1000 км.Обаче не пуши сиво, дори след палене дима е прозрачен.Колата като се седяла някъде и на сутринта има 1-2 капки под пробката и малко повече под предния край на скоростите дето е от към мотора.Освен това горе отдясно мотора дето е термостата е адски омазан с масло отгоре до долу.В пространството около капачката за маслото има събрани около 50 грама масло. При положение че не духа повече от нормалното от капачката ми е чудно как се е озовало там.Каква може да е причината да тече така зверски отвсякъде като лейка тоя мотор?
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #20
            Ами теча от гарнитурата на капака на главата е най често срещан. В десния край там където е вакумпомпата. Тоест гарнитурата на капака на главата и връзката с гарнитурата на помпата. Често е от неправилен монтаж. Сваля се помпата и не нанся силикон на гарнитурата и, а и на О--пръстена. После чак, се стяга капака на главата. Друга точка за теч при тоя мотор, е от фланеца на филтъра. Там пак има О-пръстен. Още теч се среща и от семеринга на коляновия вал -задния. От там протича ако е свалян картера. От картера рядко протича, ако е ползван качествен силикон. Много рядко тече и от долния край на щеката за масло. Сменя се О-пръстен и там.Общо-взето, ТД тече от О-пръстените , защото се изпичат с времето. О-пръстени има и на ма маркучите от турбото към радиаторчето за масло, но от там не съм виждал досега теч, при тоя мотор.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #21
              iuly_vn написа:
              Ами теча от гарнитурата на капака на главата е най често срещан. В десния край там където е вакумпомпата. Тоест гарнитурата на капака на главата и връзката с гарнитурата на помпата. Често е от неправилен монтаж. Сваля се помпата и не нанся силикон на гарнитурата и, а и на О--пръстена. После чак, се стяга капака на главата. Друга точка за теч при тоя мотор, е от фланеца на филтъра. Там пак има О-пръстен. Още теч се среща и от семеринга на коляновия вал -задния. От там протича ако е свалян картера. От картера рядко протича, ако е ползван качествен силикон. Много рядко тече и от долния край на щеката за масло. Сменя се О-пръстен и там.Общо-взето, ТД тече от О-пръстените , защото се изпичат с времето. О-пръстени има и на ма маркучите от турбото към радиаторчето за масло, но от там не съм виждал досега теч, при тоя мотор.
              Като гледам най голямо е количеството дето се стича по предния край на скоростите от към мотора.Картера е свалян понеже е заваряванЯвно ще да е от тая гадна семеринга на вала.Понеже смяната и е трудно начинание дали ще има ефект една добавка за масло на лики моли дето уж регенерира гумени уплътнения?
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #22
                Аз течах като лейка, сипах една такава на лики моли и не след дълго още една. Не спряха течовете и на връщане от морето ми гръмна турбото. След това си смених турбото, съединител семеринг колянов, разпределителен вал и заспа теча. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                Fiat Marea Weekend TD100

                Коментар

                Working...
                X