Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гори ми масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гори ми масло

    Колеги по автомобили от известно време нещо маслото ми намаля стремглаво карам Темпра1.9тд91г.Колата пали на четвърт има ускорение турбото за годините си я изстрелва перфектно.За 4500км ми е изяла 1.2л масло мисля,че е много нямам видими течове много ми говорят, турбото го изявало но не ми става ястно как става това като като никъде по магистралите няма видимо масло.Благодаря предварително на всички.
    Fiat Tempra Virtual

    #2
    Кое е маслото/фирма, марка/ което гори?
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Еми отвори въздуховода към интеркулера и то ще си проличи - ако има масло, няма начин да не забележиш. Обикновено има и омасляване по снадките на тоя въздуховод. Определено 1.2 литра за 4.5к км си намирисва на изпищяващи лагери на турбото
      _______
      146 JTD

      Коментар


        #4
        За Nino маслото е Q8 Oils 15w40 Formyla Rallye незнам да ли е хубаво,а за trustworthy тръбопровода към интеркулера няма никъкво масло това бе причината ида купя колата.
        Fiat Tempra Virtual

        Коментар


          #5
          to6ko написа:
          За Nino маслото е Q8 Oils 15w40 Formyla Rallye незнам да ли е хубаво,а за trustworthy тръбопровода към интеркулера няма никъкво масло това бе причината ида купя колата.
          Смени маслото щом е така.Сложи SELENIA TURBODIESEL 10W/40, AGIP SINT 2000 TURBO DIESEL 10W/40.Предполагам, че това Q8 15W-40 е минерално, а те са по-склонни да изгарят в БЦГ.Все-пак разходът ти на масло не е много голям.Ако и полусинтетичните гори, значи си за смяна на маслоотражателните гумички на клапаните.http://www.balkan-agip.com/articlede..._s_tdiesel.htm
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Nino написа:
            to6ko написа:
            За Nino маслото е Q8 Oils 15w40 Formyla Rallye незнам да ли е хубаво,а за trustworthy тръбопровода към интеркулера няма никъкво масло това бе причината ида купя колата.
            Смени маслото щом е така.Сложи SELENIA TURBODIESEL 10W/40, AGIP SINT 2000 TURBO DIESEL 10W/40.Предполагам, че това Q8 15W-40 е минерално, а те са по-склонни да изгарят в БЦГ.Все-пак разходът ти на масло не е много голям.Ако и полусинтетичните гори, значи си за смяна на маслоотражателните гумички на клапаните.http://www.balkan-agip.com/articlede..._s_tdiesel.htm
            Хмм аз първото масло което сипах беше мотул 2100 МултиДизел - 15W40 минерално и за 9000 км не съм доливал и капка! Тубата стои вкъщи. После минах на 6100 10W40 полусинтетика и долях към 500 грама за 9000 км (и съм чувал, че по принцип точно полусинтетиката и синтетиката вървят повече, понеже разтваряли нчкакви нагари в по- старите двигатели и отваряли микропукнатини, които по принцип са сапушени). Така, че този разход изобщо не ми се струва нормален ... вероятно са гумички, но може да се замислиш и за сегменти. Погледни дали пуши повечко и дали дима е синкав и с по- тежка миризма. Дано не е нищо сериозно и успех.

            Коментар


              #7
              и аз имам същия проблем и ми се струва че ще правя ремонт на двигателя.Някой може ли да каже колко излиза един основен ремонт(грубо)
              Fiat Marea 1,9TD100

              Коментар


                #8
                reiban написа:
                и аз имам същия проблем и ми се струва че ще правя ремонт на двигателя.Някой може ли да каже колко излиза един основен ремонт(грубо)
                Препоръчвам да ти направят ремонта в София. Ако искаш мога да ти дам GSM на Киро-Алфата, който прави основни ремонти на италиянски коли.

                Коментар


                  #9
                  morg написа:
                  Хмм аз първото масло което сипах беше мотул 2100 МултиДизел - 15W40 минерално и за 9000 км не съм доливал и капка! Тубата стои вкъщи. После минах на 6100 10W40 полусинтетика и долях към 500 грама за 9000 км (и съм чувал, че по принцип точно полусинтетиката и синтетиката вървят повече, понеже разтваряли нчкакви нагари в по- старите двигатели и отваряли микропукнатини, които по принцип са сапушени). Така, че този разход изобщо не ми се струва нормален ... вероятно са гумички, но може да се замислиш и за сегменти. Погледни дали пуши повечко и дали дима е синкав и с по- тежка миризма. Дано не е нищо сериозно и успех.
                  Това е един от митовете и неистините битуващи в автопространството! Защо е така, много дълго ще трябва да се обясняваме и можем да станем досадни.При всички случаи синтетичното масло е много по-малко изпаряемо и температуроустойчиво от минералното!!! Най-малкото ако беше обратното, то производителите щяха да препоръчват употребата на минерални масла, а не на синтетични и полусинтетични! Аз също съм имал подобни случаи... пример маслото AC DELCO, от което ми глътна 2 литра за нормална смяна ,експлоатация и пробег... все си го сменям около 7-7500 км. Какъв сурогат е било, това може да го каже само лаборатория предполагам.Никой не задължавам да мисли като мен, всеки разполага според джоба си и вижданията си за експлоатация на автомобила.На другата кола от подписа ми, тази тази събота беше първия път от поне 1997г година насам в който и се слага минерално масло. Тя е над 300 хил.км и по твоята логика би трябвало да съм фалирал само от към масла.ПП... И за мултидизела и за 6100, 9000км пробег са много за твоята кола! .....освен ако не я караш като такси или ходиш на работа всеки ден до Ихтиман, примерно.
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    trustworthy написа:
                    Еми отвори въздуховода към интеркулера и то ще си проличи - ако има масло, няма начин да не забележиш. Обикновено има и омасляване по снадките на тоя въздуховод. Определено 1.2 литра за 4.5к км си намирисва на изпищяващи лагери на турбото
                    Аз не съм виждал чист кулер. Абсолютно нормално е по кулера да има масло.Дори на едно Мерцедесче 200 ЦДИ на 25 хил.км имаше масло, но общо взето не го пипа.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Nino написа:
                      ПП... И за мултидизела и за 6100, 9000км пробег са много за твоята кола! .....освен ако не я караш като такси или ходиш на работа всеки ден до Ихтиман, примерно.
                      Отбелязано следващото ще го сменя по- рано

                      Коментар


                        #12
                        И аз карам с Q8 и съм много доволен
                        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                        Коментар


                          #13
                          Това реклама на маслото ли е, или археологията те влече, или просто си много доволен? Все пак от какво си доволен? Масло със същите спецификации, но от друга марка - няма ли да си много доволен?

                          Коментар


                            #14
                            Само за протокола първата година като взех колата карах с такова масло - и на мен ми бутна малко от него. При следващата смяна майстора ми каза, че и други хора са имали същата болежка. След смяна на маслото, такъв проблем нямам.
                            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                            Коментар


                              #15
                              Истината е такава, че има двигатели които си горят дадена марка и модел масло. Лично аз съм забелязал, че когато маслото си изгуби качествата започва да се гори от двигателя. Не при всички двигатели и автомобили важи това правило, но за много е така, особено ако маслото е някой боклук.Колега преди да правиш каквито и да било ремонти смени марката и покарай известно време за да се убедиш, че наистина проблема не е от маслото.

                              Коментар

                              Working...
                              X