Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помогнете спешно !! ремъка или ролките ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помогнете спешно !! ремъка или ролките ?

    вчера ми тракаше нещо колата отидох при един познат и той свали шайбата на коляновия вал и каза че е за смяна ..... отидох да проверя не стига че я няма ами и струва между 180 и 240 лв, прикапа ми е с Co-то и каза че може да кава временно ..... добре ама от тука се почна явно при капването е станало нещо на криво и сега ремака пляска свири играе и всичко ще се разбие ! то едно нешо ако не е както трябва нали се сещате че ще се прехвърли и на другите направо незнам какво да правя ?! помогнете !

    #2
    Шайбата е със шпонка,в повечето случаи.Каква е колата.Все едно, не я пали,свали шайбата и с нея под мишница до някоя морга.Може да намериш.Заедно със шпонката.Виж леглото на шпонката дали не е разбита.Най-добре викни някой,които разбира.
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    Коментар


      #3
      tinalex написа:
      Шайбата е със шпонка,в повечето случаи.Каква е колата.Все едно, не я пали,свали шайбата и с нея под мишница до някоя морга.Може да намериш.Заедно със шпонката.Виж леглото на шпонката дали не е разбита.Най-добре викни някой,които разбира.
      Шпонката не е ли наварена на коляновия вал.. може и да бъркам, само питам?
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        Пресована е.Като се разбие,си прави легло и почва да шава шайбата,колкото и да я притяга.Не бива да пали двигателя.Ако някой може ма улучи точното положение на шпонката,може да я капне и да си спести ходенето.Голяма бъзикня е.
        FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

        Коментар


          #5


          ами те вече ми е капнаха шайбата но има една ролка между климатика и генератора тя чак си е направила легло от ремъка ама тя трябва да е гладка ! а такава ролка щом в по-големите магазини е няма незнам къде да е търся....... аз така или иначе покарах днеска 20 км така да обикалям по майстори .......

          Коментар


            #6
            Уф, много лошо... това лято в Палма де Майорка спраскахме ремъка на една Брава 1.9D, точно по тази причина.. шпонката.Домакините взеха цял мотор втора употреба и изхвърлиха стария... там не се занимават с полуосновни и основни ремонти."Комши", много внимателно трябва да боравиш с колата ако това е диагнозата.Пораженията са по-големи от тези на скъсан ангренаж.Всички клапани бяха "МАТ" на завалийката!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #7
              :P

              чакай малко сега всъщност за какви клапани става въпрос ?! пистовия ремък движи климатика и генератора аз като е палих без пистов ремък за да видим дали бученето е от ангренажния или пистовия ремък та какво нищо и няма въпросът е че и да е взема чисто нова шайбата е 200 лв един ми е прави за 60 лв и ще сменя едната ролка и ремъка , въпросът ако карам още 300 км дали ще има други поражения върху лагерите на генератора и на климатика ?!

              Коментар


                #8
                Не, аз говоря за друга, както и да е.Става дума за това по-малкото колело долу на коляновия вал от към страната на ангренажа.То също е със шпонка и се разхлопва.На въпросната злополучна Брава, точно това и се случи!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар

                Working...
                X