УТРЕ ми предстои закупуването на тази кола http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...989&f1=details много ми харесва, но тази статия ме отказва лека по лека http://www.automarket.bg/articles/11012002.htm казва се че гният, че тропат, че скърцат, че са скъпи за поддръжка- това така ли е! Моля ви кажете ми плюсовете и минусите на модела който искам! Спешно ми е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешен въпрос относно Fiat Bravo 1.9 ТD100
Collapse
X
-
Re: Спешен въпрос относно Fiat Bravo 1.9 JTD
torbo написа:УТРЕ ми предстои закупуването на тази кола http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...989&f1=details много ми харесва, но тази статия ме отказва лека по лека http://www.automarket.bg/articles/11012002.htm казва се че гният, че тропат, че скърцат, че са скъпи за поддръжка- това така ли е! Моля ви кажете ми плюсовете и минусите на модела който искам! Спешно ми еНастоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
-
Другарят Хранов въведе нов тип впръскване при дизелите "Comtop Pail"!!!! Искърти мифката, изби рибата и хвана ракета с голи ръце! "или не дай си боже помпа-дюза" Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Ей torbo, ако купиш тази кола все-пак да знаеш, че си с двигател JTD, тип Comtop Pail!!!Олеле задуших се. Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 ... отивам да пия вода! Comtop Pail.... цомтоп пайл и не дай си боже помпа-дюза... не, тази статия е за "бисерите"!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Абе и аз се подхилвах на това с common raila защото 2 oт трите дизелови двигатели (тия по 100 и 105 коня) имат комон рейл и статията откровено ми се стори от онея статии дето са там за да НЕ ГИ ЧЕТЕМ! Благодаря колеги- надявам се от утре са съм достоен и пълноправен член на вашия клуб :DХАХА добре че не е COMPOT RAILа иначе цената на колата добра ли е или е притеснителна в някакво отношение?
Коментар
-
Re: Спешен въпрос относно Fiat Bravo 1.9 JTD
torbo написа:УТРЕ ми предстои закупуването на тази кола http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...989&f1=details много ми харесва, но тази статия ме отказва лека по лека http://www.automarket.bg/articles/11012002.htm казва се че гният, че тропат, че скърцат, че са скъпи за поддръжка- това така ли е! Моля ви кажете ми плюсовете и минусите на модела който искам! Спешно ми е
Коментар
-
Аз пак както в една друга тема, ще се хвана за надписа на предните калници "TD 100". На снимката липсва този надпис.Ако ще я водиш на сервиз, я води и на стенд да видят дали не е усукана.Не знам, аз съм с предубеждение за тази кола - има airbag, ABS, климатик, лети джанти, освен това е и с един от най-здравите двигатели на Фиат, TD 100. Нещо съмнително евтина ми се вижда тази кола. Имай си поне две на ум. Успех!!!
Коментар
-
фиат да гние - това да не е опел или, по-лошо, форд, нема такъв филм, както казаха колегите, тази статия е пълна лъжа.....а, ако колата е нов внос, след 07 - цената е ниска пак, но вече не прекалено... виж дали пали, как върви, как работи и я взимай, аз съм си доволен от този двг, нищо, че го плюя от време на време, че не вървиA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Добрият избор е френското дизелово сърце Преди години всеки нов модел на Citroen изненадваше автолюбителите с интересните си, малко екстравагантни дизайнерски решения и с авангардни технически постижения. За съжаление обаче представители на френската фирма като моделите Citroen ID, DS, GS, BX, CX тровеха често нервите на собствениците си с безкрайни проблеми. Хидропневматиката на окачването беше много чувствителна ремонтът й - изключително сложен и скъп, електрическата система създаваше главоблъсканици на монтьорите, влагата беше вечният враг на запалителната система, а корозията (до 1982 г.) "ядеше" каросерията като топъл хляб. С появата си през 1991 г. Citroen ZX беше нещо като добрия ученик в класа. Със стабилна, без дизайнерски изхвърляния каросерия, с конвенционална, но здрава и надеждна техника, със спокойни и икономични двигатели. Това беше първият модел на Citroen, конкурент в най-трудния автомобилен клас - компактния, където трябваше да дели мегдан с такива признати вече лидери като Volkswagen Golf, Opel Astra, Ford Escort и цяла орда японци. Въпреки добрите си експлоатационни качества и безупречно комфортна возия френският автомобил не успя да се справи с тежката задача. Но тя се превърна в отлична алтернатива, особено след появата на наследницата Xsara през 1997 г., за любителите на автомобили втора ръка. Доказателство за това дава статистиката: 78% от собствениците са доволни от своя Citroen ZX, а 75% отново биха се доверили на този модел. Според непредубеденото око на държавните германски служби (TUV) най-слабото място на компактния французин са спирачките. Дори при автомобили с малко навъртени километри са установени износени дискове на предните спирачки. Явно в Citroen са добре запознати с този дефект - инженерите са разрешили вместо скъпата подмяна с нови дискове, старите детайли да се шлайфат прецизно на специална машина. Цената на тази услуга в Европа е около 100 DM за комплект предни дискове. Със сигурност по-евтино ще струва ремонтът на ръчната спирачка, дори при подмяна на корозирали жила. Ако ви попадне Citroen ZX от първите две години на производство (1991-1992 г.), не трябва да се учудвате, че вместо 56 литра обем на резервоара, обявени в сервизното описание, едва ли ще можете да заредите повече от 45 литра. А когато сте изхарчили не повече от 35 литра гориво, задължително започва да мига лампичката за резервата. Този конструктивен недостатък се дължи на особената форма на резервоара и безбройните маркучи. Така бензиновата помпа не може да изхвърли според предназначението близо ? от горивото. Собственици на автомобили, произведени през същите години, се оплакват от неприятно свиреща турбина на вентилатора за отоплението, тракащо при студ жило на километража и вечно дефектен часовник, но това едва ли ще притесни българския шофьор, свикнал на руски возила. Няма да натовари много семейната каса и подмяната на задното гърне на ауспуха, което на 3-4 години със сигурност подлежи на замяна. Особено внимание заслужават тези модели на Citroen ZX, които са произведени до края на 1991 г., от така наречената първа серия. Те хронично страдат от прегорели гарнитури на цилиндровата глава - познава се лесно по белия дим от ауспуха, характерното бълбукане в разширителния съд за охлаждащата течност. Чак до 1994 г. пък собствениците на Citroen ZX се мъчат с дефекти в инжекциона и ламбдовата сонда на катализатора, които струват доста пари. Проблеми създават и бобината на запалването (?!?), и датчикът за оборотите на двигателя. И още една типично френска странност: компактният Citroen вози най-добре и сигурно с гуми, произведени от Michelin - всякакви експерименти тук са излишни. Без да е особено богат, изборът на различни двигатели, задвижващи Citroen ZX, е абсолютно достатъчен. Мощността при бензиновите мотори варира: 75 к. с., 88 к. с., 101 к. с., 120 к. с. и 163 к. с. На компактната каросерия много добре пасва агрегатът с обем 1600 куб. см и мощност 88 к. с. Той е достатъчно темпераментен и еластичен, същевременно много икономичен, само малко шумен при високи обороти. Особена препоръка заслужават типично френските дизелови двигатели на Citroen ZX. Дори "нормалните" атмосферни дизели с ходов обем 1900 куб. см и мощност 64 к. с. и 68 к. с. са достатъчно еластични и изключително икономични. Турбодизелът с мощността си от 90 к. с. също не харчи много - средно 7 литра на 100 км, но върви като фурия и е истинска заплаха за бензиновата конкуренция. Нетипично за Citroen за модела ZX се предлагат доста разновидности на каросерията: хечбек с 3 или 5 врати, комби - по френски Break, както и безброй комбинации с най-различно оборудване. Цените на употребяваните автомобили обаче са истинският коз, който превръща Citroen ZX в привлекателна алтернатива при покупка в компактния клас. Едва ли някой няма да се изкуши да даде 3000-4000 DM по-малко. Нищо че не е произведен в Германия. Историята Март 1991 г. Представяне на Citroen ZX на Женевския автомобилен салон. Хечбек с 5 врати. Бензинови двигатели с мощност 75 к. с. и обем 1 400 куб. см, 88 к. с. - 1600 куб. см, 120 к. с. - 1900 куб. см. Март 1992 г. Дизелов двигател с ходов обем 1900 куб. см и мощност 64 к. с. Ноември 1992 г. Хечбек с 3 врати. Нови двигатели: 1800 куб. см - 101 к. с., 2000 куб. см - 121 к. с., турбодизел 1900 куб. см, 90 к. с. Септември 1994 г. Премиера на Citroen ZX комби - Break. Модернизация на предната решетка, еърбег за шофьора, повишаване мощността на атмосферния дизел 1900 куб. см на 68 к. с. Септември 1996 г. Нов двигател: 1400 куб. см, мощност 75 к. с. и многоточков инжекцион и катализатор с ламбдова сонда. Спортен модел Citroen ZX 16V с мощност 163 к. с, вместо 150 к. с. Ноември 1997 г. Citroen Xsara е наследничкът на модела ZX. Повече подробности за: Цените на автомобилите на старо, Цени на резервните части, Най-често срещаните дефекти ,Конкурентите на модела, Плюсовете и минусите на модела. Александър Хранов можете да прочетете в брой 31/2001 на в.Автопазар. линк към оригиналната статия ************** Личното ми мнение е, че Сашко Хранов е силно пристрастен към немските производители на автомобили и му е напълно невъзможно да напише безпристрастна/обективна статия относно коя и да е френска кола!Това е скромния коментар на колега от форума на СИТРОЕН.Лично аз бих се изразил по-естествено._________________FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар