Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Круша/гумена помпа/ за подкачването на нафтата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Tornado написа:
    Хм наливахме,наливахме в конски дози и един по един протекохме.Кой с авансатор,кой не гасне,кой запалва и веднага гасне.Тема за размисъл.
    Даааам...

    Коментар


      #32
      Да,правилно е, добавките съдържат керосин и нафталин.... и като се сетя, че повечето са MADE IN USA, където още не са се научили да правят нафта, та не знам... поста на Tornado, наистина буди размисъл. И през ум не ми минава да люсна на COMMON RAIL мотор някакъв американски сурогат във вид на добавка към горивото купен за 7-8 лв.Според мен най-доброто е TDA на кастрол, но дозирана в количествата които пише на опаковката и българския "Хелиос".
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #33
        doofiat написа:
        Колега, тази круша пропуска само в едната посока нафта т.е. от резервоара към филтъра. На обратно не пуска нафта, защото излишната нафта се връща по друг път, не по същия, по който е дошла.Тази круша е чудесен помощник, когато има разхлабено съединение, което да допуска въздух в горивната система. Повярвай ми изтощавал съм един акумулатор докато обезвъздуша, но тогава пропуска беше по-голям.
        по добре си реши проблема да не ти жзема въздух отколкото всеки път да се занимаваш с тия круши . След като производителя не е поставил значи няма нужда хихихихихих на мене и инжектор не ми е сложил
        Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
        ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

        Коментар


          #34
          колеги вече незнам коя зима подред така наречената помпа круша ми създава проблеми.Застудее ли малко повече тая помпа се свива като вакум и се смръзва няма отпускане.Няколко пъти я сменям,сега дори съм с точно такава от ситроен и все тая.Уж е направена да помага,а направо ми отрови живота.Моля кажете някой имал ли е подобен проблем и как го е решил.Мислех да сложа едно филтерче(от тези прозрачните) и да премахна изобщо помпичката дали ще стане,дали ще задържа горивото да не се връща в резервоара.П.С. Колега ако не е твърде късно,и аз имам този проблем с въздуха мине се немине време и на мене ми писва, но един пич при който ходих и на него му писна и реши да ми подмени маркучите с прозрачни.Така когато се появи въздух виждам поне къде и пристягам.

          Коментар


            #35
            tuzara написа:
            колеги вече незнам коя зима подред така наречената помпа круша ми създава проблеми.Застудее ли малко повече тая помпа се свива като вакум и се смръзва няма отпускане.Няколко пъти я сменям,сега дори съм с точно такава от ситроен и все тая.Уж е направена да помага,а направо ми отрови живота.Моля кажете някой имал ли е подобен проблем и как го е решил.Мислех да сложа едно филтерче(от тези прозрачните) и да премахна изобщо помпичката дали ще стане,дали ще задържа горивото да не се връща в резервоара.П.С. Колега ако не е твърде късно,и аз имам този проблем с въздуха мине се немине време и на мене ми писва, но един пич при който ходих и на него му писна и реши да ми подмени маркучите с прозрачни.Така когато се появи въздух виждам поне къде и пристягам.
            Търси причината за смачкването в сондата в резервоара и -по-точно цедката и.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #36
              Открих проблема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=67468

              Коментар

              Working...
              X