Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампичката на подгряващите свещи пресветва 30 секунди?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз смених четирите свещи преди няколко месеца,и майстора каза че съм карал на 1 работеща на 4 цилиндър. Как разбра кои работат и кои не незнам, но доста мигаше индикатора но проблем с паленето нямах,даже не се е и тресяла
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    Коментар


      #17
      Лампичката на подгряващите свещи присветва

      Здравейте колеги. И при мене се случи така и майстора констатира изгоряла една свещ, но за жалост не може да я развие / не иска много да я напъва за да не я скъса/ и каза да си карам така като подгрявам 2-3 пъти. Двигателя е ЖТД 105 и до минус 3-4 градуса няма проблем , но при -10 пали на 5-6 въртенета. Дайте съвет. Майстора със сигурност, но свеща по какъв начин.

      Коментар


        #18
        Смени две неща свеща и майстора.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Ами на студено много трудно ще я развие, ако е загрят двигателя трябва да е по-лесно.
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #20
            slav4o_vt написа:
            Ами на студено много трудно ще я развие, ако е загрят двигателя трябва да е по-лесно.
            Абе едва ли?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              slav4o_vt написа:
              Ами на студено много трудно ще я развие, ако е загрят двигателя трябва да е по-лесно.
              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

              Коментар


                #22
                slav4o_vt написа:
                Ами на студено много трудно ще я развие, ако е загрят двигателя трябва да е по-лесно.
                Намирам логика,не се бях замислял досега.
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  #23
                  на студен двигател е по-лесно отвиването
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #24
                    На студен или топъл двигател ще се развият по-лесно. Може ли да се използва ВД40?
                    Punto 1.7D 95г.

                    Коментар


                      #25
                      На топъл двигател вероятноста да повлече резбата е по голяма.Запали колата да работи само минутка когато е студена и тогава опитай.Слагай вд40 и много бавно развивай напред назад докато я отвиеш.Не ползвай удължени рамена на ключа за да не я скъсаш.Свещите се затягат с 15 нм. а при 40-45нм. се късат.Ако си намериш динамометричен ключ ще се ориентираш по добре в ситуацията и ще работиш по смело.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #26
                        само на студен двигател

                        Коментар


                          #27
                          Извинявайте че се включвам така в темата,но можете ли да ми дадете кординатите на Киро Алфата защото имам свещи за смяна,а незнам в кой сервиз да отида.Благодаря ви предварително.Не си извинен. Има си раздел за тези неща.
                          Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                          Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                          No one ever really dies

                          Коментар


                            #28
                            само на студен и то по-точно 10-20гр.

                            Коментар

                            Working...
                            X