Gugev написа:
Аз лично пипах и елиминирах EGR-клапана, защото ми се струваше, че мотора пропушва по-вече от колкото трябва, но то пушенето идва пак от начина на каране-при рязко ритане, при по-високи обороти на смяна на скорости, важно е и горивото, както писа по-горе BEX---, да усетим автомобила. Карам моя Fiat година, но смея да твърдя, че знам кога ще изпуши, кога няма и какъв ми е разхода за изминатите километри в зависимост от карането ми. А иначе за EGR-клапана тук има написано нещо. http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...t=ejr&start=15
Трябва да ти стане ясно има ли при теб EGR, зашото като гледам графиката на мотора 1.9D???Методиката с кутийката от бира трябва да се използва само когато си сигурен, че EGR стои непрекъснато отворен (не се управлява от вакуума, повреден), в противен случай извади само управляващия шлаух, постави една по-голяма съчмичка и отново го постави (шлауха) на мястото. Така бързо се възтановява схемата.Ако пък се съмняваш, че EGR-ът не работи виж прикачения файл.
купуваш си биричка в кутийка и я изпиваш цялата(малко е студено в момента ама...) защото ти трябва кутийката, разцепваш я и опъваш ламарината доколкото може; 5. отвиваш тръбната връзка откъм всмукателния колектор(желателно) обикновено е с фланец и малки болтчета; 6.изрязваш от ламарината пластинка с формата на фланеца - нещо като гарнитурка, само че плътна; 7.пробиваш съответния брой отвори за болтчетата и поставяйки пластината от бирена кутийка м/у колектора и фланеца и сглобяваш - ако е необходимо ползвай някъкъв херметик - червен силикон например в умерени количества
Коментар