Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разход на Brava1.9d

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Gugev написа:
    Аз лично пипах и елиминирах EGR-клапана, защото ми се струваше, че мотора пропушва по-вече от колкото трябва, но то пушенето идва пак от начина на каране-при рязко ритане, при по-високи обороти на смяна на скорости, важно е и горивото, както писа по-горе BEX---, да усетим автомобила. Карам моя Fiat година, но смея да твърдя, че знам кога ще изпуши, кога няма и какъв ми е разхода за изминатите километри в зависимост от карането ми. А иначе за EGR-клапана тук има написано нещо. http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...t=ejr&start=15
    купуваш си биричка в кутийка и я изпиваш цялата(малко е студено в момента ама...) защото ти трябва кутийката, разцепваш я и опъваш ламарината доколкото може; 5. отвиваш тръбната връзка откъм всмукателния колектор(желателно) обикновено е с фланец и малки болтчета; 6.изрязваш от ламарината пластинка с формата на фланеца - нещо като гарнитурка, само че плътна; 7.пробиваш съответния брой отвори за болтчетата и поставяйки пластината от бирена кутийка м/у колектора и фланеца и сглобяваш - ако е необходимо ползвай някъкъв херметик - червен силикон например в умерени количества
    Трябва да ти стане ясно има ли при теб EGR, зашото като гледам графиката на мотора 1.9D???Методиката с кутийката от бира трябва да се използва само когато си сигурен, че EGR стои непрекъснато отворен (не се управлява от вакуума, повреден), в противен случай извади само управляващия шлаух, постави една по-голяма съчмичка и отново го постави (шлауха) на мястото. Така бързо се възтановява схемата.Ако пък се съмняваш, че EGR-ът не работи виж прикачения файл.
    За какво служи елемента означен с позиция 4
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #47
      Колко е нормално да харчи?

      Скоро си купих Мареа 1.9 TD 100. Засичам, че и тя харчи близо 10/100. Дали това е нормално и ако не е колко е нормалното?
      ___________________________

      Fiat Marea Weekend ELX, 1.9 TD 100

      Коментар


        #48
        Tornado написа:
        ... За какво служи елемента означен с позиция 4
        Резонатор за шума.
        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
        FIAT Punto 99' 1.7 TD

        Коментар


          #49
          Ако ги эакарам на майстор знаете ли на колко атмосфери трябва да се центроват?
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #50
            температурата!

            я си погледни и каква ти е ремпературата на двигателя защото аз имам браво 75 коня 1,9 ТД обаче термостата ми не затваря и неможе да загрее както трябва ! и при тва положение сега като е студено ми гори около 6,5 7 въпреки че не я щадя ! по едно време беше тръгнала на 8 ама ходих по майстори и ми казаха че работи перфектно само че трябва да сменя термостата за да загрява по-добре ! между другото от шел като заредя гори повече и зареждам или от лукойл или от еко ! чат пат и добавка хелиос слагам клапана също ми е изолиран и си върви нормално колата ! колкото до чистия дизел да знаете че те са скопени на 4000 оборота ! имахме служебно пунто което имаше 3 ограничителя - 2-та ги махнахме обаче 3-тия бил на помпата и било много трудно да се изолира! но умишлено е направена така ! и аз е държах постоянно в тия обороти и честно да ви кажа над 6,5 не е качвала никога !!!!

            Коментар


              #51
              А как да разбера дали термостата е отишъл?Нещо не мога да се ориентирам къде е този EGR-клапан и за какво служи?Ако го изолирам,няма ли да спре да работи(тогава за какво е сложен?)Може ли някой да качи някакви снимки?Благодаря много!http://arenabg.com/kachi/store/3462b...01.jpgКъде на тази схема е въпросният EGR-клапан?
              И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

              Коментар


                #52
                Трябва да ти стане ясно има ли при теб EGR, зашото като гледам графиката на мотора 1.9D???
                За това съм сложил 3 . Не познавам 1.9D, не съм го виждал на автомобил. Не става ясно от от схемата има ли го или не. Мисля, че Nino е компетентен по въпроса. Ако го има той е разположен м/у колетктора за изгорелите газове и въздушния колектор. Ако си отворил прикачения файл от вчерашния ми пост ще имаш представа как изглежда и какво трябва да търсиш.
                Колеги, западняците мислят за екология. Една част от изгорелите газове се връщат във всмукателният колектор, за допълнително изгаряне. Ако погледнете колектора за изгорели газове, ще видите една тръбичка, която обикновенно е обвита с азбестово покритие (ясно защо) отива на един клапан намиращ се в началото на въздушният колектор. Този клапан се управлява от вакуума който управлява и автоматичния смукач (аванс) при студен двигател. Клапанът прилича на "гъбка" която има щуцерче и е свързана с тънък шлаух. Именно през този клапан наричан още EGR, част от изгорелите газове се инжектират в колектора със свеж въздух идващ от турбината.
                Това е постът ми от линка, който бях пратил.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #53
                  Dodo 155 написа:
                  Tornado написа:
                  ... За какво служи елемента означен с позиция 4
                  Резонатор за шума.
                  Извинявайте че се намесвам в раздела дизел, ама това на позиция 4 го има и при бензиноеите и доколкото разбрах от една подобна тема в консултации това служи за събиране на бензиновите изпарения! Ако се махне това нещо какъв ефект ще има? Ако го е свлял някои!?
                  Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                  Porsche 944 S2
                  http://www.valmcrae.snimka.bg/
                  http://vbox7.com/user:val_mcrae
                  http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                  Коментар


                    #54
                    Не ми са ясни тия резонатори. Сигурно подтискат определени честоти и както каза колегата Dodo 155 имат отношения към шумове.
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #55
                      Gugev написа:
                      Не ми са ясни тия резонатори. Сигурно подтискат определени честоти и както каза колегата Dodo 155 имат отношения към шумове.
                      Точно така При засмукване на въздуха той се завихря и създава шумове. За да се избегне това се слага резонатор.При Пунто 1.7 ТД той е над мотора и представлява зиг-заг образна пластмасова кутия.Махал съм го и това, което се чува е свистене на турбината, което на някой може да му харесва Аз лично предпочитам да си бъде в оригиналния вид
                      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                      FIAT Punto 99' 1.7 TD

                      Коментар

                      Working...
                      X