Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разход на Brava1.9d

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е все пак не е самолет тя е само 65кс.По малко е дори от Lada.Не знам при теб как е но моята не може да се изреже като бензинова или с турбо.на втора max-60km.3-max-80kmh.Дали това е нормално за този двигател,и дали някои не е пипал нещо преди мен.
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #17
      gdd55 написа:
      Лично мое мнение си е че колата ти е 1.9д което е чист дизел.Няма мощност тая кола.За да върви трябва все да натиска педала от там ти идва и високият разход.За пример ще ти дам мойта.Не е кой знае какво ама си е 100 коня.Като карам със 120км/ч извънградско почти не и давам гас.А карах една ибиза чист дизел,ми то тва кола ли е за да върви със 120 постоянно трябва да я натискам и накрая ми даде разход 8 извън града
      Не се халосвай, имал съм такава и върви на пушка... още има и Рено 19 1.9d, Рено Меган 1.9d и двата са по 64кс, също Рено Канго1.9, то също е 64кс, още Пежо 405,Ситроен Берлинго, Ксара, Ксантия.... не дрънкайте глупости!!! Във всеки случай никоя от гореизброените, КОИТО СА АТМОСФЕРЕН ДИЗЕЛ 64-65-68-70 кс не дава такъв разход.Шофьора на служебното Берлинго, 69кс с климатик, досега да сме го вкарали в затвора ако отчита такива разходи.Колата на колегата /или метрологията на колонките по бензиностанциите/ имат някакъв проблем!!!Ако не връща излишната нафта къде отива тя? Докладва се, че колата не пуши, ЗНАЧИ НЕ Я И ГОРИ !!!!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        Nino написа:
        gdd55 написа:
        Лично мое мнение си е че колата ти е 1.9д което е чист дизел.Няма мощност тая кола.За да върви трябва все да натиска педала от там ти идва и високият разход.За пример ще ти дам мойта.Не е кой знае какво ама си е 100 коня.Като карам със 120км/ч извънградско почти не и давам гас.А карах една ибиза чист дизел,ми то тва кола ли е за да върви със 120 постоянно трябва да я натискам и накрая ми даде разход 8 извън града
        Не се халосвай, имал съм такава и върви на пушка... още има и Рено 19 1.9d, Рено Меган 1.9d и двата са по 64кс, също Рено Канго1.9, то също е 64кс, още Пежо 405,Ситроен Берлинго, Ксара, Ксантия.... не дрънкайте глупости!!! Във всеки случай никоя от гореизброените, КОИТО СА АТМОСФЕРЕН ДИЗЕЛ 64-65-68-70 кс не дава такъв разход.Шофьора на служебното Берлинго, 69кс с климатик, досега да сме го вкарали в затвора ако отчита такива разходи.Колата на колегата /или метрологията на колонките по бензиностанциите/ имат някакъв проблем!!!Ако не връща излишната нафта къде отива тя? Докладва се, че колата не пуши, ЗНАЧИ НЕ Я И ГОРИ !!!!
        Слави няма да се халосвам Но и баба знае, че малкият мотор/слабият/ е направен да върви според възможностите си.Честа практика от незнание в българия да се копуват лаби мотори с цел да горят по малко,които след това непрекъснато се режат,натиската итн за да вървят и се почва: Ааааа защо ми е толкова висок разхода.Такива слаби коли трябва дас е карат бавно за да са икономичниИ аз имам един комшия с пежо 1.9д на който разхода му винаги е 9л/100 няма значение градско или извънградско,но и е доказал на всички в махалата че ако иска тва пежо може да гори и 6л/100км.В миналото майка ми имаше една самара 1.3карбуратор 60 коня.Гореше и градско и изввънградско 6л/100 бензин.Ей тая самара колкото пати съм я карал винаги ми даваше 8-9л/100 извън града за града няма да коментирам Та на въпроси, малък мотор много гори И всичко ми е наред апак много ми гори аз бих отговорил: Провери си задкормилната уредба

        Коментар


          #19
          Забравих да добавя само че разхода не зависи само от това на какви обороти караш колата, а също и от това колко натискаш гаста.От тама вече се сещате че при различните мотори за да се поддържа една и съща скорост педала се натиска по различен начин

          Коментар


            #20
            MartoModev написа:
            Е все пак не е самолет тя е само 65кс.По малко е дори от Lada.Не знам при теб как е но моята не може да се изреже като бензинова или с турбо.на втора max-60km.3-max-80kmh.Дали това е нормално за този двигател,и дали някои не е пипал нещо преди мен.
            Ако напъваш винаги "на втора max-60km.3-max-80kmh" няма начин да не ти е висок разхода.Аз на моята сменям на 2000-2100 оборота при спокойно каране. При бързо до 3000-3500 оборота. Аз не гледам км/ч, а оборотите - те са важни.Иначе при спокоен ход, ако карам на Втора на около 30 км/ч сменям, Трета я карам до около 50 км/ч, а Четвърта до 70-80 км/ч и включвам Пета.Ако я караш на Мах, разходът ти винаги ще е висок.

            Коментар


              #21
              doofiat написа:
              MartoModev написа:
              Е все пак не е самолет тя е само 65кс.По малко е дори от Lada.Не знам при теб как е но моята не може да се изреже като бензинова или с турбо.на втора max-60km.3-max-80kmh.Дали това е нормално за този двигател,и дали някои не е пипал нещо преди мен.
              Ако напъваш винаги "на втора max-60km.3-max-80kmh" няма начин да не ти е висок разхода.Аз на моята сменям на 2000-2100 оборота при спокойно каране. При бързо до 3000-3500 оборота. Аз не гледам км/ч, а оборотите - те са важни.Иначе при спокоен ход, ако карам на Втора на около 30 км/ч сменям, Трета я карам до около 50 км/ч, а Четвърта до 70-80 км/ч и включвам Пета.Ако я караш на Мах, разходът ти винаги ще е висок.
              Браво doоfiat ме разбра павилно.Но освеноборотите е важно и колко гас давашЗабравих да добавя само че разхода не зависи само от това на какви обороти караш колата, а също и от това колко натискаш гаста.От тама вече се сещате че при различните мотори за да се поддържа една и съща скорост педала се натиска по различен начин

              Коментар


                #22
                Искам да Ви кажа, че френския дизел 1.9 върви много добре и харчи около 6-7/100 при нормално каране градско Имаме такива служебни Канга и с 160км на магистралата дават 6/100, което е много добър разход. Градско отиват към 8, но се карат много душмански.На моето Пунто му дават 8.4/100 градско по книжка, няма как да падне на 6 Но поне да ни ми вдига на 10 Незнам какъв сервиз може да ми препоръчате, защото да си призная честно много ме е страх да я карам някъде и да я пипат непознати Ако някой може да ми гарантира 100% място и хора ще отида спокоен и после ще черпя много сериозно :D Защото в противен случай сега работи отлично и върви много добре, макар и да харчи 10. Но ако някой я пипне и спре да ми пали или да върви ще трябва да се разделям после с нея
                http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                FIAT Punto 99' 1.7 TD

                Коментар


                  #23
                  Dodo 155 написа:
                  Искам да Ви кажа, че френския дизел 1.9 върви много добре и харчи около 6-7/100 при нормално каране градско Имаме такива служебни Канга и с 160км на магистралата дават 6/100, което е много добър разход. Градско отиват към 8, но се карат много душмански.На моето Пунто му дават 8.4/100 градско по книжка, няма как да падне на 6 Но поне да ни ми вдига на 10
                  Ето това ми хареса - Канго-то е лекотоварен автомобил и ако се натъпче в товар и се кара извънградско с постоянна скорост, разхода винаги ще е нисък. Защо??? Защото Канго-то е с по-голяма маса (с товар) и при сравнително постоянна скорост, постигнато ниско съпротивление при движение (от дизайнерите) се натиска по-малко газта, защото инерцията при по-голяма тежест е по-голяма. Ако обаче извънградското каране е съпроводено със сравнително голямо натискане на спирачката(т.е. намаляване на скоростта поради трафик или планински път) и след това ускорение, разхода ще се повиши.Аз например съм засичал разход на Бравата и на Сузукито при пълна кола(5 човека и пълен багажник) и сравнително празна кола (2 души и един сак в багажника) по маршрута Русе-София и ще ви кажа, че нямам разлика в разхода в случаи, когато няма трафик (няма колони от автомобили и камиони, които да се движат доста по-бавно) и дори Сузукито, ако е натоварено при скорост между 100-120 км ускорява добре и ако се засили от спускане към изкачване, превзема байра много по-добре отколкото празно. Единственото обаче, което е кофти, че бях прегрял спирачките на Сузукито при последното яко натоварване. За Бравата ще кажа почти същото, защото тя не е толкова ръбеста, а и двигателят й е 1,9 - с товар и без резки спирания поради трафик, превзема байрите доста добре, ако има засилка преди това.

                  Коментар


                    #24
                    Карам и служебната кола както и личната.Самао че те е 110кс.и харчи 7.5-8л.градско.А когато купих моята Brava1.9д.харчеше не повече от 7л.И изжеднъж качи толко много.А иначе не я вкарвам почти никога в max.обороти
                    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                    Коментар


                      #25
                      Все пак благодаря че обърнахте внимание на моят проблем.Ще видим на къде отиват нащата.Дано се разбере от някъде къкъв е проблема(ако има тъкъв)
                      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                      Коментар


                        #26
                        MartoModev написа:
                        Все пак благодаря че обърнахте внимание на моят проблем.Ще видим на къде отиват нащата.Дано се разбере от някъде къкъв е проблема(ако има тъкъв)
                        Ясно, е че има щом когато си я купил е харчела 7, а сега 10 Въпроса е дали са дюзи или помпа Ако са дюзи добре - правят се (чистят и регулират), но ако е помпа ... кофти Но все си мисля, че ако е помпа нещата биха били доста зле при палене и т.н., докато ако дюзите се нуждаят от реглаж може и да не пуши чак толкова много и да вдигне разхода
                        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                        FIAT Punto 99' 1.7 TD

                        Коментар


                          #27
                          Като я карах на сервиз уж ги регулираха и центроваха.Ама нямаше резултат
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            #28
                            MartoModev написа:
                            Като я карах на сервиз уж ги регулираха и центроваха.Ама нямаше резултат
                            Марто, повечето помпи на твоята кола са Бош, така, че сравнително лесно ще се диагностицира и оправи.Не зная от къде си купувал колата искам да ти разкажа малко за моята.Моята Брава, беше изключително непушеща, тиха и малко тромавичка.Синът ми тогава работеше в една голяма фирма и караше едно служебно чисто ново Пежо Партнер, което наистина беше по-пъргаво, но като го настъпиш си припушваше.Все си мися, че помпата на моята кола беше малко "стисната"... така регулирана, може би заради екологията, фабрично.Не зная откъде си купувал твоя автомобил, но ако предишния собственик е бил като ОНЕЗИ двамата, по-горе, може реглажа и да е бил малко поотпуснат да е по-стартова, помпата малко да се препълва с гориво/ИМА РЕГУЛАТОР И ЗА ТОВА/ и от там по-високият разход.Това са регулировъчни параметри!!! Щом колата пали, нямаш оплаквания според мен въпроса опира до елементарна регулировка и проверка зацепването на ангренажния ремък.Защото един, два зъба избягали на белега на помпата почти няма да ги усетиш освен по разхода, пушенето и саунда на двигателя /мека/твърда работа, но ако не си карал подобен автомобил... хич.Всичко е специфично...."На козата си и требе пръч"!!!
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #29
                              Nino написа:
                              MartoModev написа:
                              Като я карах на сервиз уж ги регулираха и центроваха.Ама нямаше резултат
                              Марто, повечето помпи на твоята кола са Бош, така, че сравнително лесно ще се диагностицира и оправи.Не зная от къде си купувал колата искам да ти разкажа малко за моята.Моята Брава, беше изключително непушеща, тиха и малко тромавичка.Синът ми тогава работеше в една голяма фирма и караше едно служебно чисто ново Пежо Партнер, което наистина беше по-пъргаво, но като го настъпиш си припушваше.Все си мися, че помпата на моята кола беше малко "стисната"... така регулирана, може би заради екологията, фабрично.Не зная откъде си купувал твоя автомобил, но ако предишния собственик е бил като ОНЕЗИ двамата, по-горе, може реглажа и да е бил малко поотпуснат да е по-стартова, помпата малко да се препълва с гориво/ИМА РЕГУЛАТОР И ЗА ТОВА/ и от там по-високият разход.Това са регулировъчни параметри!!! Щом колата пали, нямаш оплаквания според мен въпроса опира до елементарна регулировка и проверка зацепването на ангренажния ремък.Защото един, два зъба избягали на белега на помпата почти няма да ги усетиш освен по разхода, пушенето и саунда на двигателя /мека/твърда работа, но ако не си карал подобен автомобил... хич.Всичко е специфично...."На козата си и требе пръч"!!!
                              Добре Nino,ако закарам моя ФИАТ в СУПЕР ДИЗЕЛ за проверка и реглаж, дали ще си оставят ръчичките
                              http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                              Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                              FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                              FIAT Punto 99' 1.7 TD

                              Коментар


                                #30
                                Додо, не смея да давам такива съвети.Преди време мен ме " отеб---ха".Диалога беше общо взето: "Колата работи и идеално, нема нужда от реглаж". Исках да калиброват дюзите и проверят дебита на помпата.
                                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                                Коментар

                                Working...
                                X