Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    itan75 написа:
    ....Всичко стана,за части от секундата и ако в това има пръст горивото с някакви незнайни примеси от ШЕЛ редно би било да отидат на съд.
    И аз не харесвам Шел, ама ако е от горивото представяш ли си колко коли ще гръмнат
    Fiat Stilo 1.8 16V

    Коментар


      #47
      Според мен причината е комплексна и се крие в горивото и дългото стоене на колата. АДСКАТА СМЕС която колегата е заредил в Шел се е утаила през това време и само лаборатория може да каже какво е минало през помпата и буталата, явно се е получило нещо като атомна бомба в двигателя.... не, детонационно изгаряне, а ВЗРИВ!!! Е,поне в Бургас може да се установи какво е! Дано се пазят касовите бележки.Спомням се репортажите и полицейските акции миналата зима в Бургас за незаконни бензиностанции,далавери с горивата и т.н.Явно схемата продължава.Много съжалявам за колата и случилото се! :roll
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #48
        Така е Нино-АДСКАТА СМЕС ШЕЛ За Иван с ник Марин ако си пред компа и четеш поста ми,понеже вчера ми се обади и ме попита дали моя познат може да почне да я прави-днес минах специялно от там и го питах и каза пича,че малко е затрупан с работа,но ще я вземе.Като я отвори вече много ясно,ще се разбере коя е била причината за това.
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #49
          Аз лично не мисля че може да е от горивото(като имам на представа какви са горивата на Шел от личен опит. Пълна боза.)Снощи докато преглеждах темата и си мислих и днес реших да напиша съмнението за проблема...Според лично мое мнение не е имало достатъчно мазане на черупковия лагер на мотовилката,следствие на това нагера прегрява повлича и къса петата/мотовилката . Първото нещо което бих направил е да проверя маслените магистрали на коляновия вал. Някой ще каже " ама нали в картера има масло и малко или много коляновия вал и мотовилките се плискат от масло" - Да така е ! Но хлабината е прекалено малка за да попадне масло м/у коляновия вал и ,лагера и мотовилката.Иначе хората нямаше да измислят колянов вал "надупчен като флеита " през които минава една от главните маслени магистрали . А маслената помпа прави не малко налягане на празен ход 1.5 - 3 бар-а , да не говорим за налягане на маслото при по високи обороти. До колкто разбрах че мотора е с принудително пълнене така че маслената помпа е с доста по голямо налягане от обикновен атмосферен мотор , с цел да се маже турбокомпресора.Няма какво друго да кажа по темата , освен че съчуствам на човечеца за случилото се... Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
          Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
          IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
          1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
          2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

          Коментар


            #50
            Кое е откъснато в крайна сметка само петата която стяга лагера или тя заедно със част от мотовилката.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #51
              HCO написа:
              Аз лично не мисля че може да е от горивото(като имам на представа какви са горивата на Шел от личен опит. Пълна боза.)Снощи докато преглеждах темата и си мислих и днес реших да напиша съмнението за проблема...Според лично мое мнение не е имало достатъчно мазане на черупковия лагер на мотовилката,следствие на това нагера прегрява повлича и къса петата/мотовилката . Първото нещо което бих направил е да проверя маслените магистрали на коляновия вал. Някой ще каже " ама нали в картера има масло и малко или много коляновия вал и мотовилките се плискат от масло" - Да така е ! Но хлабината е прекалено малка за да попадне масло м/у коляновия вал и ,лагера и мотовилката.Иначе хората нямаше да измислят колянов вал "надупчен като флеита " през които минава една от главните маслени магистрали . А маслената помпа прави не малко налягане на празен ход 1.5 - 3 бар-а , да не говорим за налягане на маслото при по високи обороти. До колкто разбрах че мотора е с принудително пълнене така че маслената помпа е с доста по голямо налягане от обикновен атмосферен мотор , с цел да се маже турбокомпресора.Няма какво друго да кажа по темата , освен че съчуствам на човечеца за случилото се... Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
              A вземал ли си напредвид това, че преди това не е палила

              Коментар


                #52
                gdd55 написа:
                HCO написа:
                Аз лично не мисля че може да е от горивото(като имам на представа какви са горивата на Шел от личен опит. Пълна боза.)Снощи докато преглеждах темата и си мислих и днес реших да напиша съмнението за проблема...Според лично мое мнение не е имало достатъчно мазане на черупковия лагер на мотовилката,следствие на това нагера прегрява повлича и къса петата/мотовилката . Първото нещо което бих направил е да проверя маслените магистрали на коляновия вал. Някой ще каже " ама нали в картера има масло и малко или много коляновия вал и мотовилките се плискат от масло" - Да така е ! Но хлабината е прекалено малка за да попадне масло м/у коляновия вал и ,лагера и мотовилката.Иначе хората нямаше да измислят колянов вал "надупчен като флеита " през които минава една от главните маслени магистрали . А маслената помпа прави не малко налягане на празен ход 1.5 - 3 бар-а , да не говорим за налягане на маслото при по високи обороти. До колкто разбрах че мотора е с принудително пълнене така че маслената помпа е с доста по голямо налягане от обикновен атмосферен мотор , с цел да се маже турбокомпресора.Няма какво друго да кажа по темата , освен че съчуствам на човечеца за случилото се... Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
                A вземал ли си напредвид това, че преди това не е палила
                Колегата е много прав Да, тя не е палила, но след като е запалила е работила нормално Все пак са я загасили и запалили отново!Нищо чудно за времето, което не е карана колата да се е запушила някоя магистрала и да е завлякла ... звучи много логично. може и маслото да е загубило качества с времето
                http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                FIAT Punto 99' 1.7 TD

                Коментар


                  #53
                  от тегленето

                  Може и нещо при тегленето или при продължителното въртене, когато не се омаслява двигателя добре да е станало нещо.
                  Dodo 155 написа:
                  gdd55 написа:
                  HCO написа:
                  Аз лично не мисля че може да е от горивото(като имам на представа какви са горивата на Шел от личен опит. Пълна боза.)Снощи докато преглеждах темата и си мислих и днес реших да напиша съмнението за проблема...Според лично мое мнение не е имало достатъчно мазане на черупковия лагер на мотовилката,следствие на това нагера прегрява повлича и къса петата/мотовилката . Първото нещо което бих направил е да проверя маслените магистрали на коляновия вал. Някой ще каже " ама нали в картера има масло и малко или много коляновия вал и мотовилките се плискат от масло" - Да така е ! Но хлабината е прекалено малка за да попадне масло м/у коляновия вал и ,лагера и мотовилката.Иначе хората нямаше да измислят колянов вал "надупчен като флеита " през които минава една от главните маслени магистрали . А маслената помпа прави не малко налягане на празен ход 1.5 - 3 бар-а , да не говорим за налягане на маслото при по високи обороти. До колкто разбрах че мотора е с принудително пълнене така че маслената помпа е с доста по голямо налягане от обикновен атмосферен мотор , с цел да се маже турбокомпресора.Няма какво друго да кажа по темата , освен че съчуствам на човечеца за случилото се... Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
                  A вземал ли си напредвид това, че преди това не е палила
                  Колегата е много прав Да, тя не е палила, но след като е запалила е работила нормално Все пак са я загасили и запалили отново!Нищо чудно за времето, което не е карана колата да се е запушила някоя магистрала и да е завлякла ... звучи много логично. може и маслото да е загубило качества с времето

                  Коментар


                    #54
                    Спрете с тези огромни полета от цитати бре, хора! От толкова много излишни текстове едвам се стига до няколкото думи, които сте написали! Като цитирате, оставете по едно, или няколко изречения на, които акцентирате, няма нужда да цитирате 5 човека преди вас, или мнение от 20 реда!!!!!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #55
                      Няма да правя дълги цитати-просто това не е наистина необходимо за да е по нагледно.Само ще кажа,че докато се опитвахме да я запалим бях махнал капачката на маслото и още при първите обороти се виждаше как клапаните почват да плуват в масло.Оборотите,които развива стартера са приблизително около оборотите на празен ход естествено при нормално зареден акумулатор.Още повече като почнеш да въртиш и лампата за масло на таблото изгасва моментално,а тя е регулирана да гасне при около 0.5 атмосфери така че масло имаше в изобилие и не е това причината.Някои от отговорите намерих в нета и повечето твърдяха,че е фабричен дефект точно при този мотор със 75к.с Сега ако някой има желание да помогне да попита дали някой не продава читав цилиндров блок за този модел
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        #56
                        Сподели, ги тез линкове и с нас де /за проблема в TD 75/... нали не са тайна! Блок ще търсим.Но дали няма да е по-добре да се минава на TD 100.
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #57
                          Не Нино естествено,че линковете не са тайна лошото е че си ги бях записал във фаворити,а сега ровя да ги търся-е няма ги Общо което си спомням е че по-принцип турбодизелите без интерколери са по-натоварени термично отколкото тези с кулер и на Голф мотора 1.6 турбодизел 70 коньовия е по-проблемен отколкото sb мотора със интерколер и 82к.с примерно.Блока на фиат браво 75к.с и този с кулера от 100к.с не е ли еднакъв?
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар

                          Working...
                          X