Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tornado написа:
    Защо никой не споменава обезвъздушаване със гумената помпа и развиване на конусчето на ГНП ако горивото се е върнало в резервоара едва ли един акумулатор ще стигне да подкачи гориво особено при дизелово мотор.
    Това и на мен ми се струва най-логично Ако е върнала нафтата в резервоара и 10 акумулатора може да не стигнат за да обезвъздуши
    http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
    Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
    FIAT Punto 02' 1.9 JTD
    FIAT Punto 99' 1.7 TD

    Коментар


      #17
      Обезвъздушаване със гумената помпа и развиване на конусчето

      Ей това вече не ми е ясно как трябва да се направи. Аз дори не знам къде е това конусче на ГНП. Дизеловият двигател не ми е непознат, като устройство. Без майстор май няма да стане. Рискувам обаче да попадна на някой, който може да ми причини повече вреди.

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Защо никой не споменава обезвъздушаване със гумената помпа и развиване на конусчето на ГНП ако горивото се е върнало в резервоара едва ли един акумулатор ще стигне да подкачи гориво особено при дизелово мотор.
        Защото драги, дори и да е паднало, в помпата все-ще са останали няколко десетки милилитра гориво достатъчно да запали, изкашля и изгасне!!!А той казва, че не дава никакви признаци.Явно специалист ще трябва да погледне нещата, може и ел.клапана на помпата да е, този който прави "ON-OFF’’ на горивото! Все-пак дистанционно помогнахме, ако бяхме всемогъщи нямаше да има сервизи а само форуми!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #19
          Re: Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

          marin написа:
          Не съм карал колата 4 седмици. Преди това не съм имал проблеми. Сега не ще да пали. Стартерът върти, но изхабих вече един път акумулатора. По таблото всичко е наред. Резервоарът е пълен догоре почти всякога. Зареждам дизел само от ШЕЛ. До сега съм карал само бензин и нищо не разбирам от дизели. Не мога да изкарам колата от гаража и трябва или сам да се справя или да викам майстор на място. Дайте съвет какво и в какъв порядък да проверя. Предварително благодаря.
          Кажи поне от къде си и някой може да се притече на помощ.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

            От Бургас съм. Ако някой знае добър специалист по дизелите в града да ми напише телефона или адреса. Може да е нещо дребно, но кай знае.Онзи бутон да го пробвам ли или не? Не разбрах.

            Коментар


              #21
              Re: Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

              marin написа:
              От Бургас съм. Ако някой знае добър специалист по дизелите в града да ми напише телефона или адреса. Може да е нещо дребно, но кай знае.Онзи бутон да го пробвам ли или не? Не разбрах.
              Пробвай - може да си го натиснал без да искаш.
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #22
                Да не са ти източили горивото по някакъв начин?Да не е замръзнала навтата?Да нямаш запушена тръбичка някъде?Имаше някаква добавка за тия работи, нали?
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  #23
                  GTipo написа:
                  Да не са ти източили горивото по някакъв начин?Да не е замръзнала навтата?Да нямаш запушена тръбичка някъде?Имаше някаква добавка за тия работи, нали?
                  Абе то навън е пролет, за какво замръзване става въпрос
                  http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                  Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                  FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                  FIAT Punto 99' 1.7 TD

                  Коментар


                    #24
                    Re: Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

                    marin написа:
                    От Бургас съм. Ако някой знае добър специалист по дизелите в града да ми напише телефона или адреса. Може да е нещо дребно, но кай знае.Онзи бутон да го пробвам ли или не? Не разбрах.
                    Бутона се налага да се ползва след сериозен удар с колата тогава се натиска за да се възобнови веригата.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

                      Натиснах бутона, но нищо не се промени. Половин час въртях, не запали. Необходим е майстор, но ще трябва да дойде в гаража да я види. Проблемът е да се намери кадърен майстор в Бургас. Иначе може да нанесе повече вреда, отколкото да помогне. Ако има във форума колеги от Бургас и знаят някой майстор да пишат.

                      Коментар


                        #26
                        Re: Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

                        marin написа:
                        Натиснах бутона, но нищо не се промени. Половин час въртях, не запали. Необходим е майстор, но ще трябва да дойде в гаража да я види. Проблемът е да се намери кадърен майстор в Бургас. Иначе може да нанесе повече вреда, отколкото да помогне. Ако има във форума колеги от Бургас и знаят някой майстор да пишат.
                        Подкачи ли с "цицката"?Ако не си вземи да я напомпиш, докато се втвърди.Според мен нафтата ти се връща в резервоара. Може би проблема е точно в тази "цицка".

                        Коментар


                          #27
                          http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...Прочети това и пробвай.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            Обезвъздушаване със гумената помпа и развиване на конусчето

                            Видях снимката от линка, но при моя модел Браво 1.9 ТД няма такава гумена цицка. За конусчето утре ще проверя. И аз имам съмнения, че по някаква причина недостига до двигателя гориво. Как най-лесно и безопасно мога да проверя дали се подава до двигателя гориво.

                            Коментар


                              #29
                              Градски обади ми се на тел.0884251843 да се разберем къде живееш и т.н
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #30
                                Значи колеги сега бях при колата(той човека се оказа досами мен Накарах го да подгрее и даже два пъти докато релето изключи...като завъртя отзаде с ръка на ауспуха установих,че пуши бяло неизгоряла нафта! МАхнах въздушния филтър сложих си ръката...въздух си смучи.Лашнах една тръбичка на четвъртата дюза и пак след подгрев и напълно натиснат педал на газта го накарах да върти.Това което ми направи впечатление е че идва нафта,но капе,а не я пръска на мъгла,но и от ауспуха продължава да си пуши бял дим на неизгоряла нафта! Свщите изобщо да не отива ток до тях понеже не си бях взел пробната лампа,все щеше да даде малък нишан да прикюфка поне,а навън в момента е около 20 градуса Този бутон и него го натисках и пак варти и не пали Акумулатора падна и утре ще го зареди и пак да пробваме.Възможно ли е в ключа да има чип,защото въртяхме с неоригинален ключ,но човека казва,че е пробвал и с оригиналния и пак мотора е мъртвец! Развих и капачката на маслото накарах го да върти пак..разпределителния вал се върти,но духа от капачката като върти на стартер? Гарнитура на главата да е лъхнала между два цилиндъра? Резервоара наистина е пълен до горе с нафта и поне докато лашках тръбичките не ми направи впечатление да е например бензин ако са объркали на Шел-а.Какво може да е? Поне един път да беше Прикювкала,че и за момента нямам кола да я друпнем,което всъщност не е и много добра идея в смисъл да не прескочи зъб ремъка,ако случайно вече това не е станало,но човека казва,че я е прибрал в гаража на собствен ход и я е изгасил без да е чул някакви по-специфични шумове.Забравих да спомена нещо..значи давам контакт лампата за свещите си светва..угасва си изчаквам около 10 секунди релето изщраква и то,но неще да пали! Пипам с пръст(понеже както казах нямах пробна лампа в мен) върха на свещите доколкото мога да бръкна-студени са след толкова много подгреви. Някакви идеи други,някой да даде нещо специфично за марката?
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X