Не съм много запознат с дизелите, но според мен щом свещите са студени вероятно не стига ток до тях Иначе малко вероятно ми се струва и четирите изведнъж да се скапят.А този модел Браво не бяха ли с 4 бобинки?Ако са във верига и е изгърмяла първата...Най-добре е обаче при всички положения да се замери идва ли изобщо ток до свещите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.
Collapse
X
-
Много странна работа Итане! Казваш, че си отвил тръбичката за високо налягане.Там не може още да прави мъгла, а да впръсква гориво с доста високо налягане... дюзите/разпръсквачите/ трябва да правят мъглата.Така описана ситуацията според мен е да има ТОТАЛНА РАЗЦЕНТРОВКА този мотор... вижте анг.ремък и да няма грам подгряване!Последното, което наистина да не го пожелавям на човека е помпата.Не я мъчете утре, щото на стартера вече почти сте му "видяли сметката"! Проверете зацепването на ремъка и свещите! Баси случая... ШАШ! Апропо каква е помпата?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.
Аз съм собственикът. Телефонът ми е 087 8844410 - Иван Генов или 056 814723 Skype - investbgБлагодаря на всички за съдействието. Казах вече, че не разбирам от дизели, но според мен, ако нещо се беше повредило по двигателя това щеше да стане докато колата работи. Според мен не може някаква машина да се повреди, ако не работи. Докато съм я карал последният път колата не е дала дори и признак за някакви смущения в работата на двигателя. Как ще се повреди от четири седмици стоене?
Коментар
-
http://forum.abv.bg/index.php?s=8529...=28341....Ей тука на този линк още колеги дадоха мненияEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Пробвахме с бутане не запали С теглене обаче запали и след около 40 км да я разтъпчем по магистрлата с не повече от 100-110км/ч нещо така издумка вдигна се дим до небето и като спряхме задницата на Бравото беше цялата опръскана с отработено масло.Под колата също имаше локва масло и понеже се стъмваше не можахме да видим от къде е Викнахме пътна помощ и ни изтеглиха Днес човека като я закарал до сервиз да я видят се установило,че петата на биелния лагер е излязла през блока,като го е пукнала Ей туй ако вече някой обясни как се получава тази капитална неизправност,щото аз още не мога да повярвам,че точно това се е случило! Да е била закрепена от Италия колкото да се продаде? Да но са минати близо 6000км за три години-идеи от какво може да е?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Ей те 6000 км за 3 години много километри са това.Аз съм вече на 28000 за една година.Май има разлика.Съжалявам за това ,но ако аз минавах 6000 км за 3 години/по 5 км на ден /нямаше да си купя кола а велосипед.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
gdd55
itan75 написа:Пробвахме с бутане не запали С теглене обаче запали и след около 40 км да я разтъпчем по магистрлата с не повече от 100-110км/ч нещо така издумка вдигна се дим до небето и като спряхме задницата на Бравото беше цялата опръскана с отработено масло.Под колата също имаше локва масло и понеже се стъмваше не можахме да видим от къде е Викнахме пътна помощ и ни изтеглиха Днес човека като я закарал до сервиз да я видят се установило,че петата на биелния лагер е излязла през блока,като го е пукнала Ей туй ако вече някой обясни как се получава тази капитална неизправност,щото аз още не мога да повярвам,че точно това се е случило! Да е била закрепена от Италия колкото да се продаде? Да но са минати близо 6000км за три години-идеи от какво може да е?
Коментар
-
gdd55 написа:itan75 написа:Пробвахме с бутане не запали С теглене обаче запали и след около 40 км да я разтъпчем по магистрлата с не повече от 100-110км/ч нещо така издумка вдигна се дим до небето и като спряхме задницата на Бравото беше цялата опръскана с отработено масло.Под колата също имаше локва масло и понеже се стъмваше не можахме да видим от къде е Викнахме пътна помощ и ни изтеглиха Днес човека като я закарал до сервиз да я видят се установило,че петата на биелния лагер е излязла през блока,като го е пукнала Ей туй ако вече някой обясни как се получава тази капитална неизправност,щото аз още не мога да повярвам,че точно това се е случило! Да е била закрепена от Италия колкото да се продаде? Да но са минати близо 6000км за три години-идеи от какво може да е?
Коментар
-
Не не е в следствие от паленето! Както си спомняте и сте чели цялата тема,аз се оказох че живея на 300 метра от където,човека беше наел гараж и където беше Фиата.Като помоли за помощ,стана ми наистина жал и отидох да помогна с каквото мога,след втория изтощен акумулатор и помощта на друг колега от форума при положение,че все така от ауспуха като въртим на стартер си излизаше плътен бял дим на неизгоряла нафта предположих,че тази кола е имала поне две изгорели подгревни свещи и след престоя се е скапала поне още една и предложих да я бутнем Бутахме я трима човека никакъв нишан и като оплезихме езиците и тъкмо да се отказваме едно момче предложи да ни дръпне и колата запали буквално на метър :D Оставихме я да работи половин час на място-вдигна си нормално температура угасих я...пробвах да запаля-пали буквално от половин зъб и рехихме да я поразкараме поне и малко да изгори от ГАДНАТА И ОМРАЗНА НАФТА ОТ ШЕЛ за което съм 100% убеден не малка вина има и тя за нашите неколкодневни терзания И просто решихме да поразкараме Фиата,а вече както знаете от Бургас до Карнобат направиха магистралата и решихме да я поразкараме до края на магистралата,а тя е малко преди Карнобат,обаче радостта ни трая някъде около 20-тина км и се случи непоправимото Колата се движеше със точно 110 + - 2-3км/ч с температура под средата,без АБСОЛЮТНО никакъв шум,без да примигне поне за секунда лампата поне на маслото! Всичко стана,за части от секундата и ако в това има пръст горивото с някакви незнайни примеси от ШЕЛ редно би било да отидат на съд.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Не, Жоро-gdd55, в тая кола имаше нафта. Аз лично и свалих филтъра и го дренирах пред очите на трима и то чиста нафта(нямаше утайки и вода). Имаше и напрежение до шината за подгряване на свещите, (нямаше индикация за изгоряла свещ - колата е ’99 год. TD75 Soft) при контакт идвaше напрежение до горивния ON/OFF-клапан, при въртене на стартер се виждаше как през единия (развит) изход на помпата тактово хвърчеше нафта, виждаше се бял пушек от ауспуха. Подгрявахме, мерихме, въртяхме, бутахме по добър наклон - не запали това Bravo. Дръпна я едно Аudi100, запали колата и интересно работеше като часовник, дори като загря леко я покарах в улицата, не усетих нищо нередно.......после си тръгнах и днес разбирам какво е станало-кофти ситуация.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар