Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

    Не съм карал колата 4 седмици. Преди това не съм имал проблеми. Сега не ще да пали. Стартерът върти, но изхабих вече един път акумулатора. По таблото всичко е наред. Резервоарът е пълен догоре почти всякога. Зареждам дизел само от ШЕЛ. До сега съм карал само бензин и нищо не разбирам от дизели. Не мога да изкарам колата от гаража и трябва или сам да се справя или да викам майстор на място. Дайте съвет какво и в какъв порядък да проверя. Предварително благодаря.

    #2
    Странно.... такова категорично непалене! Погледни под шофьорската седалка има един бутон за спиране на горивото при екстремни ситуации... да не е пипан!? Натисни го.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      А дали не може някакси да се е запушила помпата?
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        Nino написа:
        Странно.... такова категорично непалене! Погледни под шофьорската седалка има един бутон за спиране на горивото при екстремни ситуации... да не е пипан!? Натисни го.
        стига бе, тоя бутон съм го натискал сума си пъти и се чудя за кво е малиии, колко съм прост но не съм имал проблеми де...според мен можеш да си провериш цедката на резервоара, имаше го в темите за често задавани въпроси...а като въртиш има ли яко чернилка отзад или все едно няма гориво
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #5
          sachma написа:
          А дали не може някакси да се е запушила помпата?
          BEX---GT---TDi написа:
          според мен можеш да си провериш цедката на резервоара, имаше го в темите за често задавани въпроси...а като въртиш има ли яко чернилка отзад или все едно няма гориво
          Според мен е свързано с подаването на гориво.... ИЛИ последното зареждане да е било с бензин, не с дизел.. това си е запазен специалитет на келешите от Шел!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            BEX---GT---TDi написа:
            Nino написа:
            Странно.... такова категорично непалене! Погледни под шофьорската седалка има един бутон за спиране на горивото при екстремни ситуации... да не е пипан!? Натисни го.
            стига бе, тоя бутон съм го натискал сума си пъти и се чудя за кво е малиии, колко съм прост но не съм имал проблеми де...
            Питай мене за тва копче.Една вечер стоях два часа на студа и счупих телефона на Славчо от звънене, заради тоя тъп бутон. Накрая привиках и kluchar и най-накрая звъннах на един майстор към 21,30 и той даде акъл за тоя скапан прекъсвач на тока

            Коментар


              #7
              Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

              1. За бутона. Под седалката няма такъв бутон или аз не го открих. Долу вляво от шофьора има нещо като бутон с гумен маншон отгоре, който потъва при натискане. Не съм го пипал повече да не направя някоя беля. За какво е бутона, за който пишете: прекъсвач на горивото ли на електричеството. Защото при мене стартера върти.2. На капака на резервоара съм сложил специален знак дизел и едва ли няма да го видят. Освен това винаги им повтарям, че трябва да наливат дизел. Последният път когато карах колата пътувах от Бургас до Созопол и обратно. Никакви проблеми не е имало. Вървеше като хала.3. От ауспуха нищо не излиза видимо, само намирисва леко, като въртя.4. Тази цедка на горивото къде е, за да я почистя.5. Ако някой е от Бургас и знае добър майстор да даде координатите. Ще го взема да я погледне, а каквото трябва естествено ще му платя. Страх ме е от скапани майстори дето си оставят ръцете.

              Коментар


                #8
                Re: Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.

                marin написа:
                1. За бутона. Под седалката няма такъв бутон или аз не го открих. Долу вляво от шофьора има нещо като бутон с гумен маншон отгоре, който потъва при натискане. Не съм го пипал повече да не направя някоя беля. За какво е бутона, за който пишете: прекъсвач на горивото ли на електричеството. Защото при мене стартера върти.2. На капака на резервоара съм сложил специален знак дизел и едва ли няма да го видят. Освен това винаги им повтарям, че трябва да наливат дизел. Последният път когато карах колата пътувах от Бургас до Созопол и обратно. Никакви проблеми не е имало. Вървеше като хала.3. От ауспуха нищо не излиза видимо, само намирисва леко, като въртя.4. Тази цедка на горивото къде е, за да я почистя.5. Ако някой е от Бургас и знае добър майстор да даде координатите. Ще го взема да я погледне, а каквото трябва естествено ще му платя. Страх ме е от скапани майстори дето си оставят ръцете.
                Това копче прекъсва горивото и подгряването на свещите и задейства имобилайзера, но стартера си работи - поне при беше така - въртеше стартера, нито индикацията на таблото светеше, имобилайзера се включи и ключето на таблото на светеше постоянно.

                Коментар


                  #9
                  Кажете на човека къде точно под седалката се намира копчето.
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    Под седалката няма такъв бутон или аз не го открих. Долу вляво от шофьора има нещо като бутон с гумен маншон отгоре, който потъва при натискане.
                    kiro_of_the_day написа:
                    Кажете на човека къде точно под седалката се намира копчето.
                    Той го е открил. Иначе моето е под седалката, но на някой коли е точно където го е описал колегата.

                    Коментар


                      #11
                      ...

                      Коментар


                        #12
                        За бутона

                        Последно уточняване. Да го натисна, така ли? Защото друга възможност освен да се натисне няма. Това е метален конус с гумен маншон отгоре, който като се натисне потъва навътре или предполагам, че те потъне, защото не съм го правил. Питам, за да не объркам нещо като го натисна. При мене имобилайзера работи, в смисъл че гасне. Утре ще пробвам. Три години имам тази кола /произведена е август 1999 г./ и освен да сменям масла и филтри нищо друго не се е налагало да и правя. Не съм имал дори и малък проблем през това време.

                        Коментар


                          #13
                          Защо никой не споменава обезвъздушаване със гумената помпа и развиване на конусчето на ГНП ако горивото се е върнало в резервоара едва ли един акумулатор ще стигне да подкачи гориво особено при дизелово мотор.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Re: За бутона

                            marin написа:
                            Последно уточняване. Да го натисна, така ли? Защото друга възможност освен да се натисне няма. Това е метален конус с гумен маншон отгоре, който като се натисне потъва навътре или предполагам, че те потъне, защото не съм го правил. Питам, за да не объркам нещо като го натисна. При мене имобилайзера работи, в смисъл че гасне. Утре ще пробвам. Три години имам тази кола /произведена е август 1999 г./ и освен да сменям масла и филтри нищо друго не се е налагало да и правя. Не съм имал дори и малък проблем през това време.
                            Имал ли си други такива периоди от по 4 седмици да не си палил колата.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              За периодите на ползване

                              И повече съм отсъствал, но проблеми не е имало. При това миналата зима, когато температурите и в Бургас паднаха много. Въпреки това палеше без проблеми. Последният път, карах автомобила от Созопол до Бургас със 100 - 120. Проблеми нямаше, вървеше без проблеми. Оставих я в гаража и край не ще да пали.

                              Коментар

                              Working...
                              X