Не съм карал колата 4 седмици. Преди това не съм имал проблеми. Сега не ще да пали. Стартерът върти, но изхабих вече един път акумулатора. По таблото всичко е наред. Резервоарът е пълен догоре почти всякога. Зареждам дизел само от ШЕЛ. До сега съм карал само бензин и нищо не разбирам от дизели. Не мога да изкарам колата от гаража и трябва или сам да се справя или да викам майстор на място. Дайте съвет какво и в какъв порядък да проверя. Предварително благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.
Collapse
X
-
Nino написа:Странно.... такова категорично непалене! Погледни под шофьорската седалка има един бутон за спиране на горивото при екстремни ситуации... да не е пипан!? Натисни го.A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
sachma написа:А дали не може някакси да се е запушила помпата?BEX---GT---TDi написа:според мен можеш да си провериш цедката на резервоара, имаше го в темите за често задавани въпроси...а като въртиш има ли яко чернилка отзад или все едно няма горивоSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:Nino написа:Странно.... такова категорично непалене! Погледни под шофьорската седалка има един бутон за спиране на горивото при екстремни ситуации... да не е пипан!? Натисни го.
Коментар
-
Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.
1. За бутона. Под седалката няма такъв бутон или аз не го открих. Долу вляво от шофьора има нещо като бутон с гумен маншон отгоре, който потъва при натискане. Не съм го пипал повече да не направя някоя беля. За какво е бутона, за който пишете: прекъсвач на горивото ли на електричеството. Защото при мене стартера върти.2. На капака на резервоара съм сложил специален знак дизел и едва ли няма да го видят. Освен това винаги им повтарям, че трябва да наливат дизел. Последният път когато карах колата пътувах от Бургас до Созопол и обратно. Никакви проблеми не е имало. Вървеше като хала.3. От ауспуха нищо не излиза видимо, само намирисва леко, като въртя.4. Тази цедка на горивото къде е, за да я почистя.5. Ако някой е от Бургас и знае добър майстор да даде координатите. Ще го взема да я погледне, а каквото трябва естествено ще му платя. Страх ме е от скапани майстори дето си оставят ръцете.
Коментар
-
Re: Спешно се нуждая от помощ за Фиат Браво 1.9 ТД. Не пали.
marin написа:1. За бутона. Под седалката няма такъв бутон или аз не го открих. Долу вляво от шофьора има нещо като бутон с гумен маншон отгоре, който потъва при натискане. Не съм го пипал повече да не направя някоя беля. За какво е бутона, за който пишете: прекъсвач на горивото ли на електричеството. Защото при мене стартера върти.2. На капака на резервоара съм сложил специален знак дизел и едва ли няма да го видят. Освен това винаги им повтарям, че трябва да наливат дизел. Последният път когато карах колата пътувах от Бургас до Созопол и обратно. Никакви проблеми не е имало. Вървеше като хала.3. От ауспуха нищо не излиза видимо, само намирисва леко, като въртя.4. Тази цедка на горивото къде е, за да я почистя.5. Ако някой е от Бургас и знае добър майстор да даде координатите. Ще го взема да я погледне, а каквото трябва естествено ще му платя. Страх ме е от скапани майстори дето си оставят ръцете.
Коментар
-
Под седалката няма такъв бутон или аз не го открих. Долу вляво от шофьора има нещо като бутон с гумен маншон отгоре, който потъва при натискане.kiro_of_the_day написа:Кажете на човека къде точно под седалката се намира копчето.
Коментар
-
За бутона
Последно уточняване. Да го натисна, така ли? Защото друга възможност освен да се натисне няма. Това е метален конус с гумен маншон отгоре, който като се натисне потъва навътре или предполагам, че те потъне, защото не съм го правил. Питам, за да не объркам нещо като го натисна. При мене имобилайзера работи, в смисъл че гасне. Утре ще пробвам. Три години имам тази кола /произведена е август 1999 г./ и освен да сменям масла и филтри нищо друго не се е налагало да и правя. Не съм имал дори и малък проблем през това време.
Коментар
-
Защо никой не споменава обезвъздушаване със гумената помпа и развиване на конусчето на ГНП ако горивото се е върнало в резервоара едва ли един акумулатор ще стигне да подкачи гориво особено при дизелово мотор.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: За бутона
marin написа:Последно уточняване. Да го натисна, така ли? Защото друга възможност освен да се натисне няма. Това е метален конус с гумен маншон отгоре, който като се натисне потъва навътре или предполагам, че те потъне, защото не съм го правил. Питам, за да не объркам нещо като го натисна. При мене имобилайзера работи, в смисъл че гасне. Утре ще пробвам. Три години имам тази кола /произведена е август 1999 г./ и освен да сменям масла и филтри нищо друго не се е налагало да и правя. Не съм имал дори и малък проблем през това време.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
За периодите на ползване
И повече съм отсъствал, но проблеми не е имало. При това миналата зима, когато температурите и в Бургас паднаха много. Въпреки това палеше без проблеми. Последният път, карах автомобила от Созопол до Бургас със 100 - 120. Проблеми нямаше, вървеше без проблеми. Оставих я в гаража и край не ще да пали.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар