Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за PUNTO JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за PUNTO JTD

    Колеги,от колектора за изгорелите газове излиза метална гофрирана тръба и към нея има закачен гофриран маркуч-та той се е скъсал и пуска май изгорели газове.Знаете ли за какво е и трябва ли да е термоустойчив за да го сменя.
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    #2
    май говориш за меката връзка на генерацията

    Коментар


      #3
      Не това е тръба с малък диаметър и май се грижи за рециркулацията на отработени газове-за първи път купувам дизели не ми е хич понятно устройството му.
      FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

      Коментар


        #4
        За това ли става въпрос ?
        Прикачени файлове
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          #5
          Точно то-възможно ли е заради този пробив да няма достатъчно мощност при по-високи обороти?Благодаря за E-pera.
          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

          Коментар


            #6
            tinalex написа:
            Точно то-възможно ли е заради този пробив да няма достатъчно мощност при по-високи обороти?Благодаря за E-pera.
            Естествено, че е възможно. То си дърпа въздух от там, който въобще не се отчита от дебитомера и се сещаш каква ти става сместа след това.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Мерси.А така не ми се цапа......Не можа ли да се измъкне нещо по-отгоре че да го правя с кеф.
              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

              Коментар

              Working...
              X