Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

след смяна на термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    след смяна на термостат

    Здравейте колеги. Скоро смених термостат и още нещо което ми обясни майстора ама не разбрах точно какво.Та мисълта ми беше като е студена колата пали на секундата и държи към 1000 1200 оборота, викам си педала ли заяде нещо друго ли стана.Тръгвам веднага за майстора защото е на близо докато отида 5-6 минути колата залепя 800 оборота и несе чува мотора.Той ми обяснява че ми е сменил точно тази част и аз немога да си го обясня играела нещо като автоматичен смукач но на мене ми се струва ,че тези първоначални обороти са много високи.Ако има някой колега с ТЕМПРА 1.9ТД да сподели.Благодаря предварително.Иначе колата е пушка а пьк сега има парно да стопля цяла София.
    Fiat Tempra Virtual

    #2
    Re: след смяна на термостат

    to6ko написа:
    Здравейте колеги. Скоро смених термостат и още нещо което ми обясни майстора ама не разбрах точно какво.Та мисълта ми беше като е студена колата пали на секундата и държи към 1000 1200 оборота, викам си педала ли заяде нещо друго ли стана.Тръгвам веднага за майстора защото е на близо докато отида 5-6 минути колата залепя 800 оборота и несе чува мотора.Той ми обяснява че ми е сменил точно тази част и аз немога да си го обясня играела нещо като автоматичен смукач но на мене ми се струва ,че тези първоначални обороти са много високи.Ако има някой колега с ТЕМПРА 1.9ТД да сподели.Благодаря предварително.Иначе колата е пушка а пьк сега има парно да стопля цяла София.
    Всичко ти е ОК, така си качва оборотите докато е студена!

    Коментар


      #3
      отговор

      :D :D :D Благодая за отговора.Точно тази част ми е била прецакана но като реша да тръгна например след минута две след като запале трябва да превключвам на полу съединител защото колата на тези обороти направо си заминава имали някакьв начин да се намалят оборотитепоне в начало иначе после заспиват.
      Fiat Tempra Virtual

      Коментар


        #4
        ...

        Коментар


          #5
          Sven написа:
          Това е нормалния начин на работене, не трябва да ги намаляваш, колата така е направена.
          A твойта какви държи защото мойта и студена и топла все 1000 държи

          Коментар


            #6
            ...

            Коментар


              #7
              Re: след смяна на термостат

              to6ko написа:
              Здравейте колеги. Скоро смених термостат и още нещо което ми обясни майстора ама не разбрах точно
              Ей, напраихте ги милионери тез майстори ей!
              to6ko написа:
              аз немога да си го обясня играела нещо като автоматичен смукач но на мене ми се струва ,че тези първоначални обороти са много високи.
              Ма кой си ти, че да ти се струва бре?! Сега сериозно, точно така трябва да бъде и не си образувай излишни емоции.Те майсторите кат’видят , че даден човек нещо не разбира или подобен автомобил карат за първи път си викат...."Ох, КОТЬО". Точно така трябва да бъде, по-скоро обратното би трябвало да те притеснява!Дори старото ми Рено дизел 1.6 го прави този трик, също като го купихме 1986г ново тук от България.При него,това става с една ампула от течен парафин навита под ъгъл в блока.. за нея е завързано едно жило, което дърпа помпен елемент/ОБОГАТИТЕЛ/, осигуряващ повече гориво в сместа.Свивайки се парафина спомага за опъването на това жило и резултата е обороти около 1000-1200, при топло време обратното!За да няма въпроси като твоя, при Фиат Брава 1.9d, въпросът е решен по "СОЛОМОНОВСКИ".Има само жило и ръкохватка изведена в купето... те ти 1000, те ти 1100, те ти 1003 оборота, колко искаш! Хитро нали?Това се нарича ръчен ОБОГАТИТЕЛ ... или както сме свикнали да си ме викаме "СМУКАЧ"!!! Весел и добър weekend!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Прав е Nino, в черпня си че това работи.Добрата фея дето ти дърпа "газта" като колата е студена е оградена в червено на снимката Колкото до оборотите, аз на студено съм ги оставил на 1000 а като загрее, феята ги връща с една чертичка, тоест на около 800.Бяха по-високи но ми се видяха множко.
                Прикачени файлове
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  И колко трябва да са в крайна сметка като отпусне жилото един казва 800 друг 900 моите са около 950-980.Уреда който мери оборотите когато бях на преглед показа 970-980.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    въпрос

                    Благодаря на всички за отговорите.Въпрос към ESPER от къде ги намаляш оборотите докато е студена?
                    Fiat Tempra Virtual

                    Коментар

                    Working...
                    X