При каско и маслото плащат (дори Castrol 10W40 ми наляха), само филтър си купих.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Демонтаж на спукан картер Мареа
Collapse
X
-
Tornado написа:... Най-хубавото е ,че маслото ми е почти на 8000 км. и не ме е яд ,че го разлях...http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Dodo 155 написа:Tornado написа:... Най-хубавото е ,че маслото ми е почти на 8000 км. и не ме е яд ,че го разлях...Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
Sve написа:OK, може би наистина трябваше да направя резюме:1. Картер - Юни 2006 за 470лв. Доставиха ми го за около седмица. В комплекта имаше само картер и пробка, което си е напълно достатъчно. Картера си идва със шпилките, но без планката която обгръща изходящата тръба. Преди монтажа разкарах шпилките и въобще не сложих планката защото в повечето случай именно тя се закача и чупи картера.2. Черен силикон, подходящ за случая - около 10лв. Гарнитура няма. Стария който свалихме, предполагам оригиналния, също беше със черен силикон.3. От каското ми дадоха около 300лв4. Относно ремонта. Издърпах колата до най-близкото сервизче с идеята, че това е сравнително бърз и лесен ремонт. След няколко часа като отидох да си взимам колата видях страшната гледка . Колата качена на подемника, картера свален, дясна полуоска разкачена - касапница отвсякъде . Сега ми е смешно, но тогава се поядосах. Както и да е, сглобиха всичко, взеха ми 60лв за услугата и си прибрах колата. От този ремонт ми остана един проблем. Като потеглям на първа, при студена кола придърпва доста сериозно, като загрее колата се оправя.След този случай се зарекох, че ще водя колата в сервизи в много краен случай. За това и сега ще се мъча със смяната на подгревните свещи сам. Това е. Ако съм пропуснал нещо питай.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Dodo 155 написа:Tornado написа:... Най-хубавото е ,че маслото ми е почти на 8000 км. и не ме е яд ,че го разлях...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
с резец от макетно ножче клещи и чук ... предполагам сам се сещаш кво трябва да правиш - Бавно и Славно ... като има място за права отвертка вкарваш и въртиш като гледаш да не си много груб (щото после ще трябва да си играеш с водната шкурка ... ако си достатъчно сръчен няма да вадиш полуоската а ще развиеш маслената сонда Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 (не ме питай как съм го направил трябва да ви го покажа щото немога да го обесня ) Няма да е лошо да си набавиш още един чифт ръце ПП . да не забравиш да откачиш кабела на датчика за маслото и ще трябва да извадиш тръбата на щеката (поне при JTD )
Коментар
-
nkaishev написа:Здрaвейте,позaбрaвенa темa но дa попитaм кaк се рaзлепвa кaртерa от блокa,всички болтове сa свaлени,но лепилото е хвaнaло aдски здрaво.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
след като се развият ВСИЧКИ болтове и се отдели картера от блока следва развиване изцяло на едното болтче на смукатела на помпата и охлабване на второто.след това се завърта леко смукатела за да освободи картера.тънкоста обаче идва при слагането обратно и се изразява в това,че гарнитурката на смукатела трябва да е добре наместена.стяга се с необходимата сила (не много за да не превъртят болтовете).виждал съм именно такъв мотор с не добре наместена гарнитура(едното от болтчетата не минава през дупката на гарнитурката),вследствие на което мотора не вдига налягане на маслото.хората от автокъщата,които са продавали колата ,обаче решили да прекъснат писта от платката на таблото,така,че да не светва лампата.резултата беше починала турбина и задрало бутало.ето защо е хубаво при такива ремонти да се внимава и най вече да се подсигури необходимата светлина.успех
Коментар
-
ivel написа:след като се развият ВСИЧКИ болтове и се отдели картера от блока следва развиване изцяло на едното болтче на смукатела на помпата и охлабване на второто.след това се завърта леко смукатела за да освободи картера.тънкоста обаче идва при слагането обратно и се изразява в това,че гарнитурката на смукатела трябва да е добре наместена.стяга се с необходимата сила (не много за да не превъртят болтовете).виждал съм именно такъв мотор с не добре наместена гарнитура(едното от болтчетата не минава през дупката на гарнитурката),вследствие на което мотора не вдига налягане на маслото.хората от автокъщата,които са продавали колата ,обаче решили да прекъснат писта от платката на таблото,така,че да не светва лампата.резултата беше починала турбина и задрало бутало.ето защо е хубаво при такива ремонти да се внимава и най вече да се подсигури необходимата светлина.успех
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар