Колеги, от последната смяна на масла/накладки/филтри + пистов ремък ми примигва от време на време лампата на инж.система. Прави го за по 1, за по 5, за по 10 секунди; прави го на 850 об, на 1600 об, на 2200 об; т.е. по всяко време, скорост и обороти. Вчера бях на диагностика при Бобо - каза, че е натрупала много грешки и не може да гадае от коя е-зачисти ги и каза като светне пак да му звънна. Днес сутринта по пътя за работа светна пак. Уговорихме се за следобяд пак да я види. Според него има 2 варианта - 1. Незацепен ангренажен ремък (прескочил) или 2. Недостатъчно налягане на горивото. Каза, и че второто било лошо. Та въпросът ми е не би ли трябвало и при 2-та варианта да има нещо друго-да няма мощност, да прекъсва, да не пали... И кое му е лошото?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Примигва ми лапмата на инжекционната система JTD
Collapse
X
-
Re: Примигва ми лапмата на инжекционната система JTD
Blue написа:Колеги, от последната смяна на масла/накладки/филтри + пистов ремък ми примигва от време на време лампата на инж.система. Прави го за по 1, за по 5, за по 10 секунди; прави го на 850 об, на 1600 об, на 2200 об; т.е. по всяко време, скорост и обороти. Вчера бях на диагностика при Бобо - каза, че е натрупала много грешки и не може да гадае от коя е-зачисти ги и каза като светне пак да му звънна. Днес сутринта по пътя за работа светна пак. Уговорихме се за следобяд пак да я види. Според него има 2 варианта - 1. Незацепен ангренажен ремък (прескочил) или 2. Недостатъчно налягане на горивото. Каза, и че второто било лошо. Та въпросът ми е не би ли трябвало и при 2-та варианта да има нещо друго-да няма мощност, да прекъсва, да не пали... И кое му е лошото?Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
-
И според мен е лошо гориво.. може да пробваш с добавка за почистване на инжекторите.Интересно е обаче как се държи автомобила ти спрямо преди? Ако е проблем с налягането то при теб би трябвало да засегне впръскването по всички инжектори от където предполагам, че ще доведе до проблеми с мощността.Не знам каква е вероятността при смяната на горивния филтър да е попаднала някакви външни частици, които да запушват инжекторите...FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Blue написа:Хелиос - лятна, ама за около 100 л на пълен резервоар от 200 км карам. :D Преди това съм слагала STP - и двата вида. А друго да питам - аз карам до към 2200, 2500 оборота максимум. Дали не трябва да я "продухам" някъде?
Коментар
-
Всичко е наред! Колата записваше грешка " Температура на охлаждащата течност на двигателя". Бобо погледна ДВГ-то и се оказа, че една жичка на термостата не контактува добре, била е полуизмъкната. Оправи ми я, и тества параметрите. Каза, че колата е супер и е в идеално състояние! Аз съм много щастлива и сега си мисля с какво да я зарадвам. Планирала съм лети джанти, ново ЦД и може би ксенон малко по-натам!Тук е мястото да кажа едно голямо "БЛАГОДАРЯ!" на Бобо от Алфа-форума, човека си знае работата, ако ви се налага - ходете при него!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар