Явно много слушам хората около мен какво говорят (те все едни разбирачи), ама да вземете и вие да си кажете компетентното мнение. Аз 95% съм решил да купувам Браво JTD 105, ама разбирачите окло мен :" Щом си се навил за дизел-добре, ама щом е над 5 год. си вземи обикновенния мотор или най много с турбината, че те очакват главоболия".Моля ви споделете опита си!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.9-75, Bravo 1.9TD-100, Bravo 1.9JTD-105 ???
Collapse
X
-
Re: Bravo 1.9-75, Bravo 1.9TD-100, Bravo 1.9JTD-105 ???
Борко написа:Явно много слушам хората около мен какво говорят (те все едни разбирачи), ама да вземете и вие да си кажете компетентното мнение. Аз 95% съм решил да купувам Браво JTD 105, ама разбирачите окло мен :" Щом си се навил за дизел-добре, ама щом е над 5 год. си вземи обикновенния мотор или най много с турбината, че те очакват главоболия".Моля ви споделете опита си!
Коментар
-
всичко е до късмет, просто на ЖТД ремонта е доста по-солен от на нормалния ТД100, ама пък от колегите разбирам, че ЖТД-то е бая по-блага работа от ТД, иначе аз карам ТД100, доволен съм, но не е много икономичен, ЖТД харчело по-малко... и вървяло малко повече...успех и наслука :D аз ти препоръчвам ЖТД - по-нова технология е все пак аз като си го купувах моя не бях наясно с тези работи, пък и го взех главно, защото е от познат и знаех какво е сменял и че пали в студовете и че е ГТ и е с всички екстри - двигателът беше последното нещо, което гледах, но знаех, че е в добро състояние и съм доволен...A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Колега, тия твоите хора големи шегаджии. Много вицове разказват бре Каква турбина какви пет лева Че и от 5-тата година. Как ги изчислиха? Те чували ли са, че дизела работи на по-ниски обороти и двигателите им имат по-голям пробег, отколкото бензинките.Освен това тия приказки, за ремонти на турбото след 5-тата година. Те боб ли хвърлят? Ако познават, ме свържи с тях, че имам нещо да ги питам за бъдещето Не съм съгласен с колегата по-горе, че ремонта на JTD е по-скъп? Електрониката по двигателя е по-скъпа, но си е нормално. Всичко друго си е на цена като на TD 100.
Коментар
-
ЕЕЕ, върнахте ме в правия път и аз мисля, че Comon rail-a не може да се сравнява с другите мотори.1.По-мощен2.По-икономичен3.По-надежденА и явно от това, което чета във форума 1.9 JTD е един от най-добрите мотори въобще, така че според мен Браво JTD е доста добра кола за цената си!Като чета в мобил.бг виждам всевъзможни простотии 1.9 JTD-101к.с., 1.9 JTD-106к.с., 1.9 JTD-90к.с., 1.9TDI, поне като продават коли да знаят какво продават, а те глупости пишат.OPEL ASTRA 1.4 16V 75Hp 2001г.-сегашна любовница
FIAT BRAVO JTD 105 - бъдеща куртизанка
Коментар
-
Борко написа:ЕЕЕ, върнахте ме в правия път и аз мисля, че Comon rail-a не може да се сравнява с другите мотори.1.По-мощен2.По-икономичен3.По-надежденА и явно от това, което чета във форума 1.9 JTD е един от най-добрите мотори въобще, така че според мен Браво JTD е доста добра кола за цената си!Като чета в мобил.бг виждам всевъзможни простотии 1.9 JTD-101к.с., 1.9 JTD-106к.с., 1.9 JTD-90к.с., 1.9TDI, поне като продават коли да знаят какво продават, а те глупости пишат.
Коментар
-
doofiat написа:Колега, тия твоите хора големи шегаджии. Много вицове разказват бре Каква турбина какви пет лева Че и от 5-тата година. Как ги изчислиха? Те чували ли са, че дизела работи на по-ниски обороти и двигателите им имат по-голям пробег, отколкото бензинките.Освен това тия приказки, за ремонти на турбото след 5-тата година. Те боб ли хвърлят? Ако познават, ме свържи с тях, че имам нещо да ги питам за бъдещето Не съм съгласен с колегата по-горе, че ремонта на JTD е по-скъп? Електрониката по двигателя е по-скъпа, но си е нормално. Всичко друго си е на цена като на TD 100.A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Лек оффтопик да вкарам в темата: Не знам какво все се хващате за тази електроника?!Не знам защо пък мен в университета са ме учили, че електронните компоненти са МНОГО по надеждни от механичните такива! Например един електронен превключвател/реле (обикновен силнотоков транзистор, действащ като ключ, а не като усилвател) е МНОГО по издръжлив и надежден от механичен. Изобщо електрониката е нещо много хубаво и полезно!Автомобилите БЕЗ електроника се повреждат дори повече от тези с електроника, но обикновено в автомобилите с електроника има повече датчици, които следят състоянието на автомобила и при най-малкият проблем "пищят", при което се остава с впечатлението, че колите с електроника много се трошат, а просто при колите само с механика, НЯМА КОЙ да ти съобщи преждевременно за възникващ проблем, а разбираш ЕДВА когато колата те остави на пътя.Разбира се абстрахирам се в случая когато някой ел. дизайнер си е оставил ръцете и е направил някаква недомислица ИЛИ в някой сервиз некомпетентно, безотговорно се пипа там където не му е работа на "майстора" и побългарява всичко!!FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
perlsite написа:Лек оффтопик да вкарам в темата: Не знам какво все се хващате за тази електроника?!Не знам защо пък мен в университета са ме учили, че електронните компоненти са МНОГО по надеждни от механичните такива! Например един електронен превключвател/реле (обикновен силнотоков транзистор, действащ като ключ, а не като усилвател) е МНОГО по издръжлив и надежден от механичен. Изобщо електрониката е нещо много хубаво и полезно!Автомобилите БЕЗ електроника се повреждат дори повече от тези с електроника, но обикновено в автомобилите с електроника има повече датчици, които следят състоянието на автомобила и при най-малкият проблем "пищят", при което се остава с впечатлението, че колите с електроника много се трошат, а просто при колите само с механика, НЯМА КОЙ да ти съобщи преждевременно за възникващ проблем, а разбираш ЕДВА когато колата те остави на пътя.Разбира се абстрахирам се в случая когато някой ел. дизайнер си е оставил ръцете и е направил някаква недомислица ИЛИ в някой сервиз некомпетентно, безотговорно се пипа там където не му е работа на "майстора" и побългарява всичко!!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Добре, ще попитам по друг начин: Някой (например Христо, или друг който извършва сервизна дейност) да ми даде пример с нещо по електрониката на 1.9 JTD (Bravo/Brava, Marea) какво се чупи повече от това на 1.9 TD... Аз не съм чул някой тук във форума да каже.. "ето това му се... на моят JTD"...Това което някой съм чувал изобщо по електрониката да се оплаче е било изгорял блок за управление на ейърбек, НО заради теч.... Нека някой дето има опит да каже.. но аз по електроника никой не съм чул да каже.. ей това се е самопрецакало (от стареене или лоша технология)... Това което съм чувал обаче е било само по механиката.. или датчиците (като тези дето се повреждат най-много са предимно на механичен принцип)..FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Не ме разбирайте погрешно. Не съм против електрониката. Ако беше ненадеждна - нямаше да я монтират по колите. Българина - не знам защо се ужасява от електрониката - май щото кварталния майстор с чука не може да я оправи!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар