Моля ви, ако някой кара Брава - атмосферен дизел и не го мързи да пише нека да драсне по едно ЛС (за да не Flood-ваме форума) да разкаже, как е Двигателя - често срещани проблеми, особености, доволен ли е от нея, горе долу като цена как вървят атмосферките. Ще съм ви много благодарен (не ме интересува окачване, електроника и т.н.. - само практическо инфо за двигателя). Страх ме е с тези турбини... много дълбоко бъркат в джоба...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.9-75, Bravo 1.9TD-100, Bravo 1.9JTD-105 ???
Collapse
X
-
batececo написа:Моля ви, ако някой кара Брава - атмосферен дизел и не го мързи да пише нека да драсне по едно ЛС (за да не Flood-ваме форума) да разкаже, как е Двигателя - често срещани проблеми, особености, доволен ли е от нея, горе долу като цена как вървят атмосферките. Ще съм ви много благодарен (не ме интересува окачване, електроника и т.н.. - само практическо инфо за двигателя). Страх ме е с тези турбини... много дълбоко бъркат в джоба...
Коментар
-
batececo написа:Моля ви, ако някой кара Брава - атмосферен дизел и не го мързи да пише нека да драсне по едно ЛС (за да не Flood-ваме форума) да разкаже, как е Двигателя - често срещани проблеми, особености, доволен ли е от нея, горе долу като цена как вървят атмосферките. Ще съм ви много благодарен (не ме интересува окачване, електроника и т.н.. - само практическо инфо за двигателя). Страх ме е с тези турбини... много дълбоко бъркат в джоба...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
perlsite написа:BO: Датчиците изобщо не ги слагай към електрониката Те по скоро са към електро-механиката... Датчици има във всеки автомобил. Аз под електроника предимно разбирам разни модули за управление (с микропроцесори) и изобщо всички по-сложни компоненти, с програмно управление и т.н.. които като се счупят и се налага да се бръкнеш мнооого на дълбоко. По същия начин не причислявам: акумулатора, крушките, релетата.. към електрониката, това си е чиста електротехника.. Ще се повторя, но тези неща ги има във всеки автомобил независимо дали е D, TD или JTD...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
poreden написа:Здравейте.Наскоро си купих Брава 1,9 JTD.Притеснява ме само това,че по документи е 74 kW,тоест 101 коня,точно колкото е 100TD.На кората над двигателя си пище JTD,на колата също,но дали е така?Има ли някакъв начин да разбера какъв ми е точно двигателя?Предварително благодаря.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:poreden написа:Здравейте.Наскоро си купих Брава 1,9 JTD.Притеснява ме само това,че по документи е 74 kW,тоест 101 коня,точно колкото е 100TD.На кората над двигателя си пище JTD,на колата също,но дали е така?Има ли някакъв начин да разбера какъв ми е точно двигателя?Предварително благодаря.
Коментар
-
poreden написа:Здравей.Дебитомера е на една педя от радиатора.Колата е първоначално регистрирана на 29.03.2002 година.Сега гледах и книжката-JTD100 го водят.Мотора е 182В9000.Така пише в книжката.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Много се извинявам разбирам че мястото не е тук.Ама можели някои да ми каже от коя година почва да се произвежда JTD и само по това ли е разликата между TD по дебетомера къде се намира?Има ли някаква външна разлика освен надписа на калника?кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф
Коментар
-
rercho написа:Много се извинявам разбирам че мястото не е тук.Ама можели някои да ми каже от коя година почва да се произвежда JTD и само по това ли е разликата между TD по дебетомера къде се намира?Има ли някаква външна разлика освен надписа на калника?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
rercho написа:Много се извинявам разбирам че мястото не е тук.Ама можели някои да ми каже от коя година почва да се произвежда JTD и само по това ли е разликата между TD по дебетомера къде се намира?Има ли някаква външна разлика освен надписа на калника?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Не ме разбирайте погрешно. Не съм против електрониката. Ако беше ненадеждна - нямаше да я монтират по колите. Българина - не знам защо се ужасява от електрониката - май щото кварталния майстор с чука не може да я оправи!FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар