Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.9-75, Bravo 1.9TD-100, Bravo 1.9JTD-105 ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Моля ви, ако някой кара Брава - атмосферен дизел и не го мързи да пише нека да драсне по едно ЛС (за да не Flood-ваме форума) да разкаже, как е Двигателя - често срещани проблеми, особености, доволен ли е от нея, горе долу като цена как вървят атмосферките. Ще съм ви много благодарен (не ме интересува окачване, електроника и т.н.. - само практическо инфо за двигателя). Страх ме е с тези турбини... много дълбоко бъркат в джоба...

    Коментар


      #32
      batececo написа:
      Моля ви, ако някой кара Брава - атмосферен дизел и не го мързи да пише нека да драсне по едно ЛС (за да не Flood-ваме форума) да разкаже, как е Двигателя - често срещани проблеми, особености, доволен ли е от нея, горе долу като цена как вървят атмосферките. Ще съм ви много благодарен (не ме интересува окачване, електроника и т.н.. - само практическо инфо за двигателя). Страх ме е с тези турбини... много дълбоко бъркат в джоба...
      Nino е твоя човек.

      Коментар


        #33
        batececo написа:
        Моля ви, ако някой кара Брава - атмосферен дизел и не го мързи да пише нека да драсне по едно ЛС (за да не Flood-ваме форума) да разкаже, как е Двигателя - често срещани проблеми, особености, доволен ли е от нея, горе долу като цена как вървят атмосферките. Ще съм ви много благодарен (не ме интересува окачване, електроника и т.н.. - само практическо инфо за двигателя). Страх ме е с тези турбини... много дълбоко бъркат в джоба...
        Лично аз, който се явява бивш собственик на такава Брава съм писал във форума няколко пъти за нея. Този мотор е рядък тук.Моля те пусни на търсачката Брава 1.9d и ще излезнат доста неща!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #34
          Благодаря ви за информацията, ще потърся тогава и в търсачката... А тези които са със ТД може ли на ЛС да споменат какви проблеми имат с турбините и как вървят цените за поддръжка на една турбина...

          Коментар


            #35
            perlsite написа:
            BO: Датчиците изобщо не ги слагай към електрониката Те по скоро са към електро-механиката... Датчици има във всеки автомобил. Аз под електроника предимно разбирам разни модули за управление (с микропроцесори) и изобщо всички по-сложни компоненти, с програмно управление и т.н.. които като се счупят и се налага да се бръкнеш мнооого на дълбоко. По същия начин не причислявам: акумулатора, крушките, релетата.. към електрониката, това си е чиста електротехника.. Ще се повторя, но тези неща ги има във всеки автомобил независимо дали е D, TD или JTD...
            Ами датчиците според мен са част от електрониката. Ако електрониката няма обратния резултат от това, което става след намесата и, как тогава ще "взима" решения. А и тези точно елементи ги няма в другите двигатели, които съм ги изброил, а са в повече. Правилно, че са механични и от твоя гледна точка разликата е тогава чисто в управляващия блок на колата (ECU-то)От същата тази твоя страна погледнато, за какво му е на инжекционния двигател ламбда сонда, по-добре един карбуратор нали е механичен? - само за пример го давам.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              Здравейте.Наскоро си купих Брава 1,9 JTD.Притеснява ме само това,че по документи е 74 kW,тоест 101 коня,точно колкото е 100TD.На кората над двигателя си пище JTD,на колата също,но дали е така?Има ли някакъв начин да разбера какъв ми е точно двигателя?Предварително благодаря.
              http://www.forex-freezone.com/forum

              Коментар


                #37
                poreden написа:
                Здравейте.Наскоро си купих Брава 1,9 JTD.Притеснява ме само това,че по документи е 74 kW,тоест 101 коня,точно колкото е 100TD.На кората над двигателя си пище JTD,на колата също,но дали е така?Има ли някакъв начин да разбера какъв ми е точно двигателя?Предварително благодаря.
                За няколко начина се сещам... единият да речем е да погледнеш дебелите черни тръби до акумулатора. При JTD мотора дебитомера се намира на една педя от акумулатора-ще го разпознаеш, като куплунг с кабели, който излиза от дебелата черна тръба! При TD-то дебетомера е заврян по-дълбото и с пръв поглед не се вижда-т.е. дебелите тръби там изглеждат цяли! Кой месец и година е произведена колата?
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #38
                  Vladim написа:
                  poreden написа:
                  Здравейте.Наскоро си купих Брава 1,9 JTD.Притеснява ме само това,че по документи е 74 kW,тоест 101 коня,точно колкото е 100TD.На кората над двигателя си пище JTD,на колата също,но дали е така?Има ли някакъв начин да разбера какъв ми е точно двигателя?Предварително благодаря.
                  За няколко начина се сещам... единият да речем е да погледнеш дебелите черни тръби до акумулатора. При JTD мотора дебитомера се намира на една педя от акумулатора-ще го разпознаеш, като куплунг с кабели, който излиза от дебелата черна тръба! При TD-то дебетомера е заврян по-дълбото и с пръв поглед не се вижда-т.е. дебелите тръби там изглеждат цяли! Кой месец и година е произведена колата?
                  Здравей.Дебитомера е на една педя от радиатора.Колата е първоначално регистрирана на 29.03.2002 година.Сега гледах и книжката-JTD100 го водят.Мотора е 182В9000.Така пише в книжката.
                  http://www.forex-freezone.com/forum

                  Коментар


                    #39
                    poreden написа:
                    Здравей.Дебитомера е на една педя от радиатора.Колата е първоначално регистрирана на 29.03.2002 година.Сега гледах и книжката-JTD100 го водят.Мотора е 182В9000.Така пише в книжката.
                    JTD си е тогава, какво си се притеснил? Това, че се води по-малко конски сили може само да те радва, защото данъка ти ще е доста по-евтин. TD-то по документи се води 74kw и 100 конски сили. По този начин попадаме в графата с по-евтини данъци!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #40
                      Благодаря за отговора.Жив и здрав,късмет и много успехи.
                      http://www.forex-freezone.com/forum

                      Коментар


                        #41
                        poreden написа:
                        Благодаря за отговора.Жив и здрав,късмет и много успехи.
                        Благодаря ти! Много безаварийни километри на теб и, ако нещо те интересува-питай тук!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #42
                          Много се извинявам разбирам че мястото не е тук.Ама можели някои да ми каже от коя година почва да се произвежда JTD и само по това ли е разликата между TD по дебетомера къде се намира?Има ли някаква външна разлика освен надписа на калника?
                          кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

                          Коментар


                            #43
                            rercho написа:
                            Много се извинявам разбирам че мястото не е тук.Ама можели някои да ми каже от коя година почва да се произвежда JTD и само по това ли е разликата между TD по дебетомера къде се намира?Има ли някаква външна разлика освен надписа на калника?
                            Ами разликата е в това, че двигателя е друг.Може да ти сложат JTD надписи и на TD двигател върху калника, ама това не означава, че двигателя става друг.Основната разлика на пръв поглед е в пластмасови капак върху двигателя, дебитомера и в EGR клапана.По това най-лесно се различават двата двигателя на снимките, които ги поставят примерно в mobile.bg
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #44
                              rercho написа:
                              Много се извинявам разбирам че мястото не е тук.Ама можели някои да ми каже от коя година почва да се произвежда JTD и само по това ли е разликата между TD по дебетомера къде се намира?Има ли някаква външна разлика освен надписа на калника?
                              Разликите са големи! Поне аз такива откривам след двегодишно притежание на моето ТД Има разлика в разположението и самият горивен филтър, капака на мотора, а най-голямата разлика е под него! Мисля, че JTD се произвежда от началото на 99-та, но може и да бъркам.
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #45
                                kiro_of_the_day написа:
                                Не ме разбирайте погрешно. Не съм против електрониката. Ако беше ненадеждна - нямаше да я монтират по колите. Българина - не знам защо се ужасява от електрониката - май щото кварталния майстор с чука не може да я оправи!
                                На сегашният етап на развитие автомобилните стандарти за електроника са много "жестоки". Понеже съм имал вземане даване с изискванията мога да кажа, че на следващото стъпало са самолетите, а след това ракетите. Не мога точно да кажа от кога датират ISO автомобилните стандарти, но от преди 2000-та година нещата не се поставяха толкова остро. Това обаче не означава, че тогава са правили "боклуци".
                                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                                Коментар

                                Working...
                                X