perlsite написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.9-75, Bravo 1.9TD-100, Bravo 1.9JTD-105 ???
Collapse
X
-
Tornado написа:И какво толкова има JTD ot TD един сензор на педала за газта т.е. няма жило и ел.дюзи които се управляват от комп.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
И доколкото усещам и разбирам при тези мотори магистралата за подаване на горивото от ГНП към ел.дюзите е една свързана със всички тях 4 или 5 на брой а импулсите които се подават към тях пропускат горивото и го впръскват.Това ме навежда на мисълта ,че в ГНП има само един елемент за създаване на налягането ,а не 4 или 5.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Хайде сега! Изкарахте по-новият мотор едва ли не по-лош от стария! "Гроздето е кисело-казала лисицата, като видяла, че не може да го достигне"! :P Честно да ви кажа с удоволстеие бих карал кола с такъв двигател, най-малкото защото харчи по-малко от моето TD! Друг е въпроса, че когато купувах моята кола TD-тата бяха доста по-скъпи от бензинките, а пък за JTD да не говорим! Разбира се разликите между двата мотора не са огромни, но все пак JTD е ново поколение дизел с всичките му джаджи и подобрения. Най-малкото има повече места, където могат да го диагностицират. Хубаво си ни е TD-то, но JTD е по-ново, по-лачено някак!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Tornado написа:И какво толкова има JTD ot TD един сензор на педала за газта т.е. няма жило и ел.дюзи които се управляват от комп.Tornado написа:И доколкото усещам и разбирам при тези мотори магистралата за подаване на горивото от ГНП към ел.дюзите е една свързана със всички тях 4 или 5 на брой а импулсите които се подават към тях пропускат горивото и го впръскват.Това ме навежда на мисълта ,че в ГНП има само един елемент за създаване на налягането ,а не 4 или 5.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Не ме разбирайте погрешно. Не съм против електрониката. Ако беше ненадеждна - нямаше да я монтират по колите. Българина - не знам защо се ужасява от електрониката - май щото кварталния майстор с чука не може да я оправи!http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Колко са елементите за създаването на това налягане в помпата не знам, но принципно си прав, че "общата връзка" е ЕДНА и горивото с налягане от 1600 бара /вече/ се впръсква от нея... и ако една дюза "сдаде багажа" мотора спира.Май започва да прекъсва само и свети индикацията на таблото.Не споря просто искам да обменя опит с теб.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Колко са елементите за създаването на това налягане в помпата не знам, но принципно си прав, че "общата връзка" е ЕДНА и горивото с налягане от 1600 бара /вече/ се впръсква от нея... и ако една дюза "сдаде багажа" мотора спира.Май започва да прекъсва само и свети индикацията на таблото.Не споря просто искам да обменя опит с теб.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Аз бих си взел атмосферен дизел, в момента карам такъв на опел (там е работата, че за мен мощността не е определяща, всеки сам си решава). В краен случай турбо-дизел. Наистина поддръжката на ТД-то е по-скъпа, да не говорим за комън рейлите, в Булгаристан едва ли има достатъчно добре обучени и опитни специалисти, които да "оправят" комън рейл... Да не говорим колко са прецизни по отношение на нафтата, това означава да забравим за зареждане от туби... а дори и от некачествената нафта по бензиностанциите...Гледам обяви в мобилето, но за съжаление до сега не съм видял за атмосфеен дизел на Брава (само в немското моблие видях). Може би защото нашите джамбази не описват много коректно техническите данни на колите, които продават... Почитател съм на дизела, но искам да е колкото се може по-опростен... Лично мое мнение...
Коментар
-
Tornado написа:Колко са елементите за създаването на това налягане в помпата не знам, но принципно си прав, че "общата връзка" е ЕДНА и горивото с налягане от 1600 бара /вече/ се впръсква от нея... и ако една дюза "сдаде багажа" мотора спира.Май започва да прекъсва само и свети индикацията на таблото.Не споря просто искам да обменя опит с теб._______
146 JTD
Коментар
-
batececo написа:Аз бих си взел атмосферен дизел, в момента карам такъв на опел (там е работата, че за мен мощността не е определяща, всеки сам си решава). В краен случай турбо-дизел. Наистина поддръжката на ТД-то е по-скъпа, да не говорим за комън рейлите, в Булгаристан едва ли има достатъчно добре обучени и опитни специалисти, които да "оправят" комън рейл... Да не говорим колко са прецизни по отношение на нафтата, това означава да забравим за зареждане от туби... а дори и от некачествената нафта по бензиностанциите...Гледам обяви в мобилето, но за съжаление до сега не съм видял за атмосфеен дизел на Брава (само в немското моблие видях). Може би защото нашите джамбази не описват много коректно техническите данни на колите, които продават... Почитател съм на дизела, но искам да е колкото се може по-опростен... Лично мое мнение...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Моята помпа също е електронна, а колата-вижте от подписа. Ама какво сте се запритеснявали за турбината. Имам приятел, който мога смело да кажа, че е най-добрия в североизточна България на турбини. Откак има сервиза( повече от 7-8 години) за сефте преди няколко месеца в сервиза му е влязъл FIAT. Фирмата му съществува благодарение на VW и Audi. :D . Вие си вадете изводи.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Lancia Y
Коментар
-
Tornado написа:perlsite написа:Не, просто искам да се борави с факти, а не квартални легенди ("имало много електроника на JTD и се поврежда повече от TD")...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
TabE-Marea написа:...Откак има сервиза( повече от 7-8 години) за сефте преди няколко месеца в сервиза му е влязъл FIAT. Фирмата му съществува благодарение на VW и Audi. :D . Вие си вадете изводи...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
BO: Датчиците изобщо не ги слагай към електрониката Те по скоро са към електро-механиката... Датчици има във всеки автомобил. Аз под електроника предимно разбирам разни модули за управление (с микропроцесори) и изобщо всички по-сложни компоненти, с програмно управление и т.н.. които като се счупят и се налага да се бръкнеш мнооого на дълбоко. По същия начин не причислявам: акумулатора, крушките, релетата.. към електрониката, това си е чиста електротехника.. Ще се повторя, но тези неща ги има във всеки автомобил независимо дали е D, TD или JTD...FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар