Колеги, купих си въпросния клапан, който трябва да го сменя ама ново "20".На пръв и елементарен поглед клапана не изглежда същия. Има една "джаджа", която на истинската снимка съм оградил с лилав овал (излишната част). Това изглежда все едно на самата ос (коснтрукция) е сложено допълнително и на самата снимка е вижда как е капсолован (стиснат) на три места (точно пред червената точка се вижда по-светло)На оригиналния клапан където го извадих, това го няма. Излезнаха няколко въпроси. Това за какво е и самоя клапан какъв му е точно принципа на действие. Като разгледам схемата (разреза) на клапана излиза, че принципа на действие му е следния.На чертежа с разреза: - през стрелката в червено влиза нафтата от отвора отбелязан с червена точка. Нафтата излиза през отвора в помпата (синята стрелка), през отворите отбелязани с зелената стрелка (на снимката).Това е единствения и логичен начин на работа на клапана, който се вижда според чережа.Ако това наистина е принципа на работа (а аз друг не виждам) значи задължително това което съм оградил на снимката, като излишна част е наистина излишно и то трябва да се махне (може би е нещо като транспортно нещо си да предпазва да не влизат мърсотии и да не падне зеления пръстен, за високото налягане)На снимката също съм отбелязал с червена точка къде се пада отвора за влизане на нафтата, за да се ориентирате.Естествено пробвах да го махна това нещо отпред лекичко, ама не подава и понеже това чудо струва 250лв, не посмях повече да пробвам преди да се консултирам с някой, който вижда реално ситуацията, или е попадал на същата такава.Според вас, които ме разбрахте и разбирате от чертежи, дали съм прав или не. Ама няма друг принцип на работа на този клапан и за това питам.До понеделник ще изчакам докато се допитам до някой сервизи други.Благодаря ви за мненията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клапан и консултация :(
Collapse
X
-
Vladim написа:Хъмм.. а това стърчащо нещо може ли да е нещо, като тапичка? Другият вариант е да си купил не това, което трябва!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Няма начин да не се вижда номера на старата част Сравни ги и ако е същия пробвай с леко въртеливо движение да раздвижиш тази частhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Хора, хора, до къде стигнах в наща държава.Никой не може да ми даде информация, този клапан за какво става на въпрос.Добре, че са пичовете в магазина на Стамболийски та ми върнаха парите, които бях дал за клапана.Само едни пичове в Бош, казаха, че "МАЙ" този клапан бил в два варианта.Дори "феновете" в Ауто Италия, не знаят за какво става на въпрос.А бе май влезнах в една такава, "хубава" ситуация.Разпитвам още хора, които да ми дадат информация, ама вече се съмнявам за какво става на въпрос.Това отпред, което изглежда като тапа, не е тапа, или поне не може да се махне.По номер на Бош, този клапан имал 2 варианта, които са до 2000 година и след 2000 година.Според оригиналния номер на Фиат, този клапан е единствено и само един. Ама явно не е така, за това прилагам снимка от ръководството на Фиат, който клапан изглежда, същия като моя, с отвора отпред и такава какавато излиза на схемата според ЕПЕР-а. Мисля, че разликата се вижда очевидно в предницата на клапана.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Такаааааааааа, виждам, че и трябват силни майстори.Съвет звънни на:Киро Алфата - 0889 889 047Калоян(майстор и фен на италианките) - 0888 30 77 40Киро Алфата(сервиза му в Княжево) бачка с още един пич и по принцип много знаят да дизелите и италианските коли.Калоян също е добър майстор и прави и дизели и бензинки. Сервизът му се намира в близост до кръстовището на Пушкин и Околовръстното.Успех!
Коментар
-
Ммда... имах подобна случка с продавачите с Александър ауто! Търсех си външно каре за колата, която има ABS. Тогава не бях много наясно и не знаех, че датчиците до ноември 98-ма се монтират под карето, а самото каре има т.нар. "гребен" от който датчика разчита импулси за движение. След ноември 98-ма обаче датчика е малко по-различен тип и се монтира пред "челото" на карето и чете импулси от лагера на главината, който има магнитни елементи в себе си. Та... тези пичове ми пробутаха каре с "гребен" въпреки, че ми взеха талона и по VIN номера видяха, кой точно тип каре трябва да ми дадат! В резултат на цялото изпълнение олекнах с 15 лева в сервиза, където бяха разглобили колелото и се чудеха с това новото каре, как ABS ще получава информация... Добре, че онези главундери от магазина се навиха да ми върнат парите макар, че един ми казваше "Абе не може да не е така, като ти казвам! И ние, караме фиати и много добре знаем, как е! Това е карето!" След няколко месеца установих, къде е уловката и мислех да ходя да им обясня някои работи, но се зачудих... защо да ги светкам-нека си знаят своето!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар