Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помагайте, грешка Р0088, при по рязко вдигане на обороти светва грешката и гасне. Фиат Фримонт 2,0 д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнението
    Здрасти ! От две седмици и аз го имам този проблем, смених регулатора на помпата и се оправи за около 300 км. Сега пак започна. След доста тестове , стигам до съмнения за помпата в резервоара. Тя трябва да дава постоянно налягане към ГНП, защото колебанията пречат на компютъра да регулира импулсите към регулатора на ГНП. За смяна на тази помпа се налага сваляне на резервоара, затова се налага ползване на подемник. Изчаквам мой приятел със сервиз да освободи подемник и ще отида да я сменя тази помпа. Ще пиша когато имам отговор на въпроса. И ако сменяте датчкка на рейла, задължително трябва да му се направи адаптация с помоща на подходяща диагностка ! Препоръчвам МЕС .
    Здравейте! Точно тази помпа се оказа проблема. Само че ние го разбрахме по трудния начин. В крайна сметка помпата буквално е гръмнала в резервоара и е набила стружки по цялата горивна система.

    Коментар


      #17

      Здравейте! Точно тази помпа се оказа проблема. Само че ние го разбрахме по трудния начин. В крайна сметка помпата буквално е гръмнала в резервоара и е набила стружки по цялата горивна система.
      Благодаря за отговора ! Сега изчаквам да се освободи подемника в сервиза на мой приятел и ще я сменя и аз. Спестихте ми малко излишни притеснения, защото щях да пробвам и други, явно излишни варианти.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Сагата продължава. Смених помпата в резервоара, но след тази смяна, изминах около 10 метра и тотално умря. Не вдига налягане в рейла. Закарах я в един сервиз, който ми препоръчаха и след кратък разговор с техниците се уверих, че наистина си разбират от работата. Свалиха дюзи и ГНП, пратиха ги за профилактика и се оказа че ГНП има непоправим проблем, дюзите са в добро състояние. Смениха ГНП с друга втора употреба. Колата пали, работи стабилно форсира се до макс обороти, но това на място. В движение, при натоварване на ДВГ, отново старите номера - или гасне с грешка Р0088, или директно без да дава грешка налягането в рейла си пада рязко и гасне. След това пак си пали нормално и тръгва. Сменен е датчика за налягане на рейла с нов, регулатор на налягане на ГНП с нов, помпа в резервоара нова. Тествана е с друга помпа заместваща тази в резервоара, като са прескочени всички магистрали от и до резервоара - никаква промяна. Помпата в резервоара държи постоянно налягане 3,2 бара. Изглежда все едно не и стига гориво когато ДВГ се натовари. Някой знае ли със сигурност, какво налягане трябва да подава помпата в резервоара ? Съмнява ме, че може би трябва да е повече от тия 3,2 бара, но не съм сигурен. Отворен съм за всякакви идеи.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар

        Working...
        X