Dido_Lyubenov написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помагайте, грешка Р0088, при по рязко вдигане на обороти светва грешката и гасне. Фиат Фримонт 2,0 д
Collapse
X
-
Zaya написа: Преглед на мнението
Здравейте! Точно тази помпа се оказа проблема. Само че ние го разбрахме по трудния начин. В крайна сметка помпата буквално е гръмнала в резервоара и е набила стружки по цялата горивна система.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Сагата продължава. Смених помпата в резервоара, но след тази смяна, изминах около 10 метра и тотално умря. Не вдига налягане в рейла. Закарах я в един сервиз, който ми препоръчаха и след кратък разговор с техниците се уверих, че наистина си разбират от работата. Свалиха дюзи и ГНП, пратиха ги за профилактика и се оказа че ГНП има непоправим проблем, дюзите са в добро състояние. Смениха ГНП с друга втора употреба. Колата пали, работи стабилно форсира се до макс обороти, но това на място. В движение, при натоварване на ДВГ, отново старите номера - или гасне с грешка Р0088, или директно без да дава грешка налягането в рейла си пада рязко и гасне. След това пак си пали нормално и тръгва. Сменен е датчика за налягане на рейла с нов, регулатор на налягане на ГНП с нов, помпа в резервоара нова. Тествана е с друга помпа заместваща тази в резервоара, като са прескочени всички магистрали от и до резервоара - никаква промяна. Помпата в резервоара държи постоянно налягане 3,2 бара. Изглежда все едно не и стига гориво когато ДВГ се натовари. Някой знае ли със сигурност, какво налягане трябва да подава помпата в резервоара ? Съмнява ме, че може би трябва да е повече от тия 3,2 бара, но не съм сигурен. Отворен съм за всякакви идеи.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар