Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помагайте, грешка Р0088, при по рязко вдигане на обороти светва грешката и гасне. Фиат Фримонт 2,0 д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помагайте, грешка Р0088, при по рязко вдигане на обороти светва грешката и гасне. Фиат Фримонт 2,0 д

    Колеги, имам следния проблем:Фиат Фримонт 2,0 джтд 170 кс 2013г ,колата върви ,но при по-рязко натискане на газта светва чека+светкавица и колата гасне . След няколко секунди пали и върви без мощност. Имам едно ОБД2 евтинко и ми показва Р0088 (високо налягане в рейла), чистя грешката и колата тръгва и после при газ пак така. Смених регулатор на налягането (доста кинти) и никаква разлика дори по-лошо забива при 2500-3000 оборота. Чудя се да сменям другия датчик на високо налягане или е помпата,че тя вече е наистина скъпичка. Горивния филтър е сменян преди околко 2-3000 км. Дайте акъл . Предварително благодаря!
    P.S.Изчетох за подобни проблеми при други Фиатчета, но при тях грешката е 0109 ако не се лъжа. При мен е 0088

    #2
    Прегънат тръбопровод,датчик, регулатор. Така пишат по разни форуми. Също и филтър показваха на една Инсигния довел до същата грешка. Заминала помпа би дала грешка ниско налягане мисля.
    П.п. Аз съм с китайски регулатор БОШ за 40 лв. и нямам оплаквания.Аз минах по този път ,но с грешка ниско налягане и минаване в авариен режим. Фиат браво 2 1,9 jtd 120 коня. След сменения регулатор нещата се оправиха с рециклиране на ГНП.
    Последна редакция от kiriluz1; 18.03.2022, 17:54.

    Коментар


      #3
      Благодаря, утре ще я карам на диагностика и ще видим какво ще кажат от BOSH

      Коментар


        #4
        Има ли развитие, ако трябва да четем данни да сравняваме

        Коментар


          #5
          Колеги,съжалявам за неактивноста, все пак да кажа ,че съм до никъде. Вече 2 месеца не могат да разберат (или си имат и друга работа и се мотаят),но до тук казаха ми ,че се губи минуса към датчика на налягането има плюс и сигнал няма минус. Провериха се всички кабели и излязоха в ред. След това ми казаха компютъра не е наред (има някъкав изгорял чип) ,купих компютър 2ра употреба и пак нищо. После ми обясни ( ами то стария го почистихме и сменихме букса и няколко пинчета ,но не е от това) . После датчик налягане (и това не е) . Днес ми каза ,че вече всичко е проверено и остава помпата(ГНП), та сега поръчах помпа и да видим. Просто толко време да не се разбере какво е ?. Забравих да кажа ,че сервизът е голям Бош сервиз(няма да уточнявам за сега ,за де обвиня неправилно) ,имат диагностика , уреди и всякви джаджи . Вече незнам до къде ще стигне всичко това. Благодаря ви ! И очаквам още мнения.

          Коментар


            #6
            Рециклиране на ГНП май е по добре. Иначе след като всичко друго е проверено най вероятно е ГНП
            Последна редакция от kiriluz1; 07.06.2022, 21:35.

            Коментар


              #7
              Да,най-вероятно ,но незнам къде рециклират ГНП и дали въобще го правят (не намерих нищо в нета ) ако познавате някой или някво инфо ,ще съм благодарен.
              До колкото знам го правят в заводи на Бош в Германия и Швейцария,но сметката е колкото нова по-евтин клас и при това искат твоята да върнеш. Ще пиша пак ,Благодаря!

              Коментар


                #8
                Моята е рециклирана в сервиз тук в София,който е с висок рейтинг тук във форума. Аз съм доволен защото знам кой я е правил и имах гаранция за свършената работа.
                Другото което ми идва наум е дали не е чипосана колата и по-точно откакто я имаш ли има този проблем или се появи след известно време на експлоатация?

                Коментар


                  #9
                  Незнам да е чипосана, появи се след около година от както я карам при едно изпреварване и рязко подаване на газ заби и светна чека. изчиствам грешката и тръгва ,но при резка газ и достигане на 3000-3500 оборота пак забива.

                  Коментар


                    #10
                    mury76ly написа: Преглед на мнението
                    Незнам да е чипосана, появи се след около година от както я карам при едно изпреварване и рязко подаване на газ заби и светна чека. изчиствам грешката и тръгва ,но при резка газ и достигане на 3000-3500 оборота пак забива.
                    След като си я карал и не е правела така явно има проблем който се е появил,а иначе ако си я взел и от самото начало прави така може да е некадърно чипосване. Аз бях по същия начин като теб ,само че с грешка ниско налягане. На лично съобщение съм ти пратил сервиза който ми реши проблема.
                    Последна редакция от kiriluz1; 08.06.2022, 10:27.

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте! Решихте ли проблема с грешката? От скоро се борим със същата. И сме до никъде…

                      Коментар


                        #12
                        В раздел " Сервизи и магазини" има упоменати сервизи за отделните градове. Но като не искате да си напишете населеното място - няма как да се помогне.
                        Отделно има и фейсбук групи на феновете на италиански автомобили.
                        Последна редакция от dobrujanetza; 09.10.2024, 13:49.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря за любезния отговор! Става въпрос за град Ловеч, звъняхме в сервиз в Търново и чакаме отговор и от там. Въпросът ми беше обаче съвсем друг - предвид старата тема се очаква, че е намерено решение на тази грешка. Тъй като до момента сме на проба - грешка, а частите хич не са евтини, за да продължаваме така.

                          Коментар


                            #14
                            Здрасти ! От две седмици и аз го имам този проблем, смених регулатора на помпата и се оправи за около 300 км. Сега пак започна. След доста тестове , стигам до съмнения за помпата в резервоара. Тя трябва да дава постоянно налягане към ГНП, защото колебанията пречат на компютъра да регулира импулсите към регулатора на ГНП. За смяна на тази помпа се налага сваляне на резервоара, затова се налага ползване на подемник. Изчаквам мой приятел със сервиз да освободи подемник и ще отида да я сменя тази помпа. Ще пиша когато имам отговор на въпроса. И ако сменяте датчкка на рейла, задължително трябва да му се направи адаптация с помоща на подходяща диагностка ! Препоръчвам МЕС .
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Във Алфа форума няма ли решение на проблема ? В сервизите за Италианки не знаят ли решение ?

                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар

                              Working...
                              X