Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помагайте, грешка Р0088, при по рязко вдигане на обороти светва грешката и гасне. Фиат Фримонт 2,0 д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помагайте, грешка Р0088, при по рязко вдигане на обороти светва грешката и гасне. Фиат Фримонт 2,0 д

    Колеги, имам следния проблем:Фиат Фримонт 2,0 джтд 170 кс 2013г ,колата върви ,но при по-рязко натискане на газта светва чека+светкавица и колата гасне . След няколко секунди пали и върви без мощност. Имам едно ОБД2 евтинко и ми показва Р0088 (високо налягане в рейла), чистя грешката и колата тръгва и после при газ пак така. Смених регулатор на налягането (доста кинти) и никаква разлика дори по-лошо забива при 2500-3000 оборота. Чудя се да сменям другия датчик на високо налягане или е помпата,че тя вече е наистина скъпичка. Горивния филтър е сменян преди околко 2-3000 км. Дайте акъл . Предварително благодаря!
    P.S.Изчетох за подобни проблеми при други Фиатчета, но при тях грешката е 0109 ако не се лъжа. При мен е 0088

    #2
    Прегънат тръбопровод,датчик, регулатор. Така пишат по разни форуми. Също и филтър показваха на една Инсигния довел до същата грешка. Заминала помпа би дала грешка ниско налягане мисля.
    П.п. Аз съм с китайски регулатор БОШ за 40 лв. и нямам оплаквания.Аз минах по този път ,но с грешка ниско налягане и минаване в авариен режим. Фиат браво 2 1,9 jtd 120 коня. След сменения регулатор нещата се оправиха с рециклиране на ГНП.
    Последна редакция от kiriluz1; 18.03.2022, 17:54.

    Коментар


      #3
      Благодаря, утре ще я карам на диагностика и ще видим какво ще кажат от BOSH

      Коментар


        #4
        Има ли развитие, ако трябва да четем данни да сравняваме

        Коментар


          #5
          Колеги,съжалявам за неактивноста, все пак да кажа ,че съм до никъде. Вече 2 месеца не могат да разберат (или си имат и друга работа и се мотаят),но до тук казаха ми ,че се губи минуса към датчика на налягането има плюс и сигнал няма минус. Провериха се всички кабели и излязоха в ред. След това ми казаха компютъра не е наред (има някъкав изгорял чип) ,купих компютър 2ра употреба и пак нищо. После ми обясни ( ами то стария го почистихме и сменихме букса и няколко пинчета ,но не е от това) . После датчик налягане (и това не е) . Днес ми каза ,че вече всичко е проверено и остава помпата(ГНП), та сега поръчах помпа и да видим. Просто толко време да не се разбере какво е ?. Забравих да кажа ,че сервизът е голям Бош сервиз(няма да уточнявам за сега ,за де обвиня неправилно) ,имат диагностика , уреди и всякви джаджи . Вече незнам до къде ще стигне всичко това. Благодаря ви ! И очаквам още мнения.

          Коментар


            #6
            Рециклиране на ГНП май е по добре. Иначе след като всичко друго е проверено най вероятно е ГНП
            Последна редакция от kiriluz1; 07.06.2022, 21:35.

            Коментар


              #7
              Да,най-вероятно ,но незнам къде рециклират ГНП и дали въобще го правят (не намерих нищо в нета ) ако познавате някой или някво инфо ,ще съм благодарен.
              До колкото знам го правят в заводи на Бош в Германия и Швейцария,но сметката е колкото нова по-евтин клас и при това искат твоята да върнеш. Ще пиша пак ,Благодаря!

              Коментар


                #8
                Моята е рециклирана в сервиз тук в София,който е с висок рейтинг тук във форума. Аз съм доволен защото знам кой я е правил и имах гаранция за свършената работа.
                Другото което ми идва наум е дали не е чипосана колата и по-точно откакто я имаш ли има този проблем или се появи след известно време на експлоатация?

                Коментар


                  #9
                  Незнам да е чипосана, появи се след около година от както я карам при едно изпреварване и рязко подаване на газ заби и светна чека. изчиствам грешката и тръгва ,но при резка газ и достигане на 3000-3500 оборота пак забива.

                  Коментар


                    #10
                    mury76ly написа: Преглед на мнението
                    Незнам да е чипосана, появи се след около година от както я карам при едно изпреварване и рязко подаване на газ заби и светна чека. изчиствам грешката и тръгва ,но при резка газ и достигане на 3000-3500 оборота пак забива.
                    След като си я карал и не е правела така явно има проблем който се е появил,а иначе ако си я взел и от самото начало прави така може да е некадърно чипосване. Аз бях по същия начин като теб ,само че с грешка ниско налягане. На лично съобщение съм ти пратил сервиза който ми реши проблема.
                    Последна редакция от kiriluz1; 08.06.2022, 10:27.

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте! Решихте ли проблема с грешката? От скоро се борим със същата. И сме до никъде…

                      Коментар


                        #12
                        В раздел " Сервизи и магазини" има упоменати сервизи за отделните градове. Но като не искате да си напишете населеното място - няма как да се помогне.
                        Отделно има и фейсбук групи на феновете на италиански автомобили.
                        Последна редакция от dobrujanetza; 09.10.2024, 13:49.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря за любезния отговор! Става въпрос за град Ловеч, звъняхме в сервиз в Търново и чакаме отговор и от там. Въпросът ми беше обаче съвсем друг - предвид старата тема се очаква, че е намерено решение на тази грешка. Тъй като до момента сме на проба - грешка, а частите хич не са евтини, за да продължаваме така.

                          Коментар

                          Working...
                          X