Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши след рециклиране на турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ново 20!
    След ускорение на 5 към 6 (90-100 км) светна чека.Сега още при леко натискане на гаста пуши бяло,сиво,синкаво.Туко що минах през едно момче с диагностика и се показа грешка P0091
    Търсих в нета,но само за регулатора за налягане на горивото,този зад помпата за високо налягане.Ясно е че регулатор ще купувам да се смени,но възможно ли е от него да припушва както преди.Почвам да си мисля че тая кола иска да пуши и все си намира начин.Пали без проблем и без пушек
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    Коментар


      #17
      Започва се с филтър друга бензиностанция,регулатор а след това се стига и до ГНП. Аз го играх това миналата година,забиваше при подаване на газ до долу и температури около 0 градуса със същата грешка. След смяна на горивен филтър,бензиностанция, регулатор стигнах до рециклиране на помпата бяха заминали съчми и о-пръстени и нещата се оправиха. Преди смяна на регулатора се проверява куплунга му за лош контакт (възможно е да е причина). Възможно е да пуши заради неправилно налягане на горивото.
      П.п. Взех си регулатор БОШ от алиекспрес за 40 лв. с който карам и в момента, след като същият ми го предлагаха тук в няколко магазина като оригинален за 160 лв с хиляда отстъпки.
      Последна редакция от kiriluz1; 08.03.2022, 11:38.

      Коментар


        #18
        Значи да се оглеждам за бош.Има някво Вемо ,то е поскъпо от боша нз що.
        Филтъра го слагам като се затопли - имам един,щото и аз си мислех въпреки че е на има няма 800-1000 км Манн,но може да е дефектен.Бензиностанции винаги са различни при мен(лукойл омв шел еко)Не робувам на марката или местоположението-където сваря там сипвам.(добавям бдц винаги на всички коли нз що)Дано да се окаже регулатора.Много странно ,на старото жтд немаше палене като се беше прецакал.А тук всичко е ок освен пушека в ниските и тази грешка от забиването дето е.Ще откача буксата на регулатора и ще пръска контактен спрей за всеки случай.Този регулатор пт али експреса надежден ли е или си го взел за проба,а се оказал читав и затова караш с него
        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

        Коментар


          #19
          Регулатора го взех като ми почнаха проблемите и заради грешката,която казваше регулатор. Неразличим е от Бош който ми предлагаха по магазините тук. В сервиза в който го смениха се разбрахме да поръчат по рама Бош с фирмата с която работят и визуално да ги сравним двата. След оглед се оказа че китайския изглежда даже по-добре и е с новини пръстени. Другия нямаше. И след съвет от майсторите сложихме китайския. Гледал съм го като параметри желано и подадено гориво няма отклонение. Една година вече е на колата и нямам оплаквания.

          Коментар


            #20
            Сега ги разгледах там.Има 3 търговеца с по една две продажби на китаец за 27 долара и само един бош за 63 долара което пак е далеч от цената в БГ.А помпата си правил щото и с нови регулатор ли не е работила както трябва
            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

            Коментар


              #21
              danzel-jtd написа: Преглед на мнението
              Сега ги разгледах там.Има 3 търговеца с по една две продажби на китаец за 27 долара и само един бош за 63 долара което пак е далеч от цената в БГ.А помпата си правил щото и с нови регулатор ли не е работила както трябва
              Пратих ти съобщение от къде съм го взел.
              След смяната на регулатора проблема и грешката останаха и стана ясно че е ГНП. ЕКУ гледа до регулатор има ли проблем с налягането казва регулатор,но проблема ако е в ГНП пак ще каже регулатор.На колко км.е колата? Обикновенно към 300 К помпата е за ремонт,моята беше на 275К.
              Като я закачите на диагностика има вариант да показва желано и измерено налягане на горивото,там гледайте за отклонения. Като причината може да е различна,включително и скапана нафта . Сега се сещам че при мен влизаше в авариен режим,спираше да върви,защото махаше софтуерно турбото като ми излезне тази грешка. Като загася и запаля пак чека светеше но колата вървеше,докато не я изрежа над 2000 оборота и около 0 градуса. Като е по-топло или ако я покарам малко да загрее нямаше ядове,но веднъж ми го направи при изпреварване и беше много гадно,затова я правих. Дали си имал проблем с турбото изобщо?
              Последна редакция от kiriluz1; 08.03.2022, 15:21.

              Коментар


                #22
                Насъпих я силно и заби ,светна и педала на гаста направо изчезна.На първа газ до долу и 10 км .Гася и паля всичко точно но грешката светеше.На другия ден като покарах и лампата изгасна.След като ми изключи турбото и забие вече не смея да я натисна силно и затова карам леко.Но като карам леко и дима много се вижда ..Странно е че одеве като си тръгвам от работа и няма пушаци няма нищо.Но за кратко.Почна ли светофарите и ужас.Някой ще викне пожарната ако карам леко
                Колата е на 182 000 табло ,а по комп е 222 000
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  #23
                  Аз малко на час по лъжичка. Но сега чата в англ. форум пишат за вариант датчика който измерва налягането на рейла и се сещам че имаше хора със същата грешка заради паърбокс. Той се монтира между ЕКУ и датчик за налягане на горивото на рейла. Иначе това което описваш е абсолютно същото като при мен,като причините може да са различни. Но при грешка с налягането на горивото турбото се спира и колата става пън. Това е авариен режим зададен от производителя за да се намалят щетите.
                  Последна редакция от kiriluz1; 08.03.2022, 15:40.

                  Коментар


                    #24
                    Виждал съм пауърбокс правен в бг.Ауди а6 3.0 300+.С ключе се пускаше и ставаше страшно.Нямам .Оглеждал съм я.Турбото се изключи и при мен.Колата си върви нормално,но сега ме е страх да я натисна силно.Не ми пречи да в карам леко,тов дим много ме дразни.Дано регулатора го спре
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар


                      #25
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210224_153654.jpg
Views:	1
Size:	134,3 KB
ID:	2099337
                      Ето го моя проблем нагледно
                      Огледай и куплунга на датчика за измерване на налягане на рейла и внимавай със заключването му че се чупи лесно. Добре е да не е на студено,трябва да си покарал колата малко за да се е постоплила пластмасата му.
                      Последна редакция от kiriluz1; 08.03.2022, 16:01.

                      Коментар


                        #26
                        Добре.А за тая снимка ми трябва превод.Хаха сори ама със тия логове несъм в час
                        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                        Коментар


                          #27
                          Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнението
                          Аз пък имам Мареа ТД100, която със работещ ЕГР не пуши, но като го изключа и започва да пуши. Имам и ФРИМОНТ 2.0 mJet2 170hp със работещи ЕГР и ДПФ, също не пуши. За втората кола нямам намерение да изключвам ЕГР-а, нито да махам ДПФ-а.
                          Долу на снимката е желаното налягане сметнато от ЕКУ спрямо обороти и натоварване на двигателя,горе е реално измерено налягане от датчика на рейла. В момент на подаване на газ когато необходимото налягане трябва да е 1400 бара (оранжевата стрелка долу) горе няма такова налягане. В случая помпата заради съчми които трябва да затворят и задържат налягане не го правеше. И бум чек енджин светва и колата става без турбо спънат кон и това си го представи при изпреварване на пътя от Нови хан към София,ако го знаеш.

                          Коментар

                          Working...
                          X