Здравейте.Преди месец забелязах някъкъв дим на задното стъкло (защото колата така завихря и не се вижда встраничните огледала)Сиво-син дим.Отидох при едно момче на диагностика с лънч (защото Мултиекускана неподдържа моя двигател).Грешка само в геометрия на турбо.Гледа дюзите са перфектни каза че са като от магазина.Рециклирах турбото в Хют (820лв).Само охлюви и ел клапана бяха читави ,всичко друго ново Мелет.След монтажа на турбото вече е нова кола.Но забелязвам че пак пуши на задното стъкло .Ако карам извънградско няма грам дим,но почнат ли светофарите е ад.Чета в нета че било нормално ако преди турбото е напълнило кулера или гърнетата с масло и сега като вдигне температура и почва да изчиства и трябвало да се покара 300-1000 км в обороти да изхвърли каквото е насъбрало.Дали наистина ще изчисти след време?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши след рециклиране на турбо
Collapse
X
-
Да.И аз го четох.В събота все пак ако е хубаво времето ще го свалям пък колко ще го изчистя незнам.Ще звъня и на човека дето премахна егр и дпф че ми казват че може компа да пуска още гориво на оборотите който егр отваря и да не е оправил тази карта и дима да е от неизгоряла нафта.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоЕ то махнат ЕГР и ДПФ водят до дим в града като цяло.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоНе е вярно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоНе е вярно.
Коментар
-
Ми не.Имам старото браво жтд с нов дебитомер няма грам пушек .Имам е46 без дпф и без егр и със силен софт и там няма грам пушене.Айде сега де.Май на всички познати колите са с изключен егр и никой непуши.Естествено ако се сложи газ-анализатор ще отчита но видимо всичко е окBravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
Аз пък имам Мареа ТД100, която със работещ ЕГР не пуши, но като го изключа и започва да пуши. Имам и ФРИМОНТ 2.0 mJet2 170hp със работещи ЕГР и ДПФ, също не пуши. За втората кола нямам намерение да изключвам ЕГР-а, нито да махам ДПФ-а.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Сложих пластина да затапа егр и дима изчезна.Изключен е софтуерно но явно е запецнал отворен.Обиколих целия център на софия и сигорно над 2 часа в задръсвания и при нито едно тръгване непропуши.Изкарах я на тангентата 60-80-120-170-200 няма грам пушек.Но все пак ще свалям кулера да го измия че съм се навил вече за него.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоЕГР намалява кислорода в ниските до средни обороти за да свали температурата на изгаряне на нафтата за да намали азотния двуокис. Махането на ЕГР увеличава кислорода и съответно води до по-добро изгаряне на нафтата,която при по-добро изгаряне отделя дим. С две думи за ЕГР толкова. А за ДПФ мисля че няма нужда от обяснение,филтър за твърди частици. Няма филтър има частици,има филтър няма частици(дим).
След регенерация показва 13% задръстване на филтъра, извънградско минава 1080-1100км докато стигне 101-103% и започне следващата регенерация.
Общо взето огромен интервал при извънградско шофиране, въпреки че няма работещ EGR. DPF филтърът е на около 260 000км към момента.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Tempras написа: Преглед на мнениетоИмам наблюдения над 159 1.9 150 к.с само с изключен EGR, наличен работещ DPF.
След регенерация показва 13% задръстване на филтъра, извънградско минава 1080-1100км докато стигне 101-103% и започне следващата регенерация.
Общо взето огромен интервал при извънградско шофиране, въпреки че няма работещ EGR. DPF филтърът е на около 260 000км към момента.
Коментар
-
Моя дпф го махнах щото видиш ли някой някъде му е пробил 2 дупки по 2 см и регенерация неправеше.Така се е задръстил че на турбото не са му достатъчни тия 2 дупки че хвърли боба.Затова махнах дпфа.Като го рязаха оставиха катализатора.Бил добър.
Нз за дим но без дпф няма пушек но като работи и застанеш зад нея започва да люти на очите.На тия с адблу пък мирише на тоалетна.ХахахПоследна редакция от danzel-jtd; 24.02.2022, 10:26.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоПри извънградско си с обороти при които ЕГР не работи,той вкарва изгорели газове в ниските обороти ,които са характерни за градско каране.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар