Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши след рециклиране на турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пуши след рециклиране на турбо

    Здравейте.Преди месец забелязах някъкъв дим на задното стъкло (защото колата така завихря и не се вижда встраничните огледала)Сиво-син дим.Отидох при едно момче на диагностика с лънч (защото Мултиекускана неподдържа моя двигател).Грешка само в геометрия на турбо.Гледа дюзите са перфектни каза че са като от магазина.Рециклирах турбото в Хют (820лв).Само охлюви и ел клапана бяха читави ,всичко друго ново Мелет.След монтажа на турбото вече е нова кола.Но забелязвам че пак пуши на задното стъкло .Ако карам извънградско няма грам дим,но почнат ли светофарите е ад.Чета в нета че било нормално ако преди турбото е напълнило кулера или гърнетата с масло и сега като вдигне температура и почва да изчиства и трябвало да се покара 300-1000 км в обороти да изхвърли каквото е насъбрало.Дали наистина ще изчисти след време?
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    #2
    Четох някъде че след смяна на турбо трябва да се изчистят въздуховодите и кулера
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #3
      Да.И аз го четох.В събота все пак ако е хубаво времето ще го свалям пък колко ще го изчистя незнам.Ще звъня и на човека дето премахна егр и дпф че ми казват че може компа да пуска още гориво на оборотите който егр отваря и да не е оправил тази карта и дима да е от неизгоряла нафта.
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #4
        Е то махнат ЕГР и ДПФ водят до дим в града като цяло.

        Коментар


          #5
          kiriluz1 написа: Преглед на мнението
          Е то махнат ЕГР и ДПФ водят до дим в града като цяло.
          Не е вярно.

          Коментар


            #6
            PM_u_bo написа: Преглед на мнението
            Не е вярно.
            Дори е изключително вярно.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              PM_u_bo написа: Преглед на мнението
              Не е вярно.
              ЕГР намалява кислорода в ниските до средни обороти за да свали температурата на изгаряне на нафтата за да намали азотния двуокис. Махането на ЕГР увеличава кислорода и съответно води до по-добро изгаряне на нафтата,която при по-добро изгаряне отделя дим. С две думи за ЕГР толкова. А за ДПФ мисля че няма нужда от обяснение,филтър за твърди частици. Няма филтър има частици,има филтър няма частици(дим).

              Коментар


                #8
                Ми не.Имам старото браво жтд с нов дебитомер няма грам пушек .Имам е46 без дпф и без егр и със силен софт и там няма грам пушене.Айде сега де.Май на всички познати колите са с изключен егр и никой непуши.Естествено ако се сложи газ-анализатор ще отчита но видимо всичко е ок
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  #9
                  Ми те в заводите така си ги слагат за кеф,не заради пушек.

                  Коментар


                    #10
                    Аз пък имам Мареа ТД100, която със работещ ЕГР не пуши, но като го изключа и започва да пуши. Имам и ФРИМОНТ 2.0 mJet2 170hp със работещи ЕГР и ДПФ, също не пуши. За втората кола нямам намерение да изключвам ЕГР-а, нито да махам ДПФ-а.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Сложих пластина да затапа егр и дима изчезна.Изключен е софтуерно но явно е запецнал отворен.Обиколих целия център на софия и сигорно над 2 часа в задръсвания и при нито едно тръгване непропуши.Изкарах я на тангентата 60-80-120-170-200 няма грам пушек.Но все пак ще свалям кулера да го измия че съм се навил вече за него.
                      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                      Коментар


                        #12
                        kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                        ЕГР намалява кислорода в ниските до средни обороти за да свали температурата на изгаряне на нафтата за да намали азотния двуокис. Махането на ЕГР увеличава кислорода и съответно води до по-добро изгаряне на нафтата,която при по-добро изгаряне отделя дим. С две думи за ЕГР толкова. А за ДПФ мисля че няма нужда от обяснение,филтър за твърди частици. Няма филтър има частици,има филтър няма частици(дим).
                        Имам наблюдения над 159 1.9 150 к.с само с изключен EGR, наличен работещ DPF.
                        След регенерация показва 13% задръстване на филтъра, извънградско минава 1080-1100км докато стигне 101-103% и започне следващата регенерация.
                        Общо взето огромен интервал при извънградско шофиране, въпреки че няма работещ EGR. DPF филтърът е на около 260 000км към момента.
                        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                        Коментар


                          #13
                          Tempras написа: Преглед на мнението
                          Имам наблюдения над 159 1.9 150 к.с само с изключен EGR, наличен работещ DPF.
                          След регенерация показва 13% задръстване на филтъра, извънградско минава 1080-1100км докато стигне 101-103% и започне следващата регенерация.
                          Общо взето огромен интервал при извънградско шофиране, въпреки че няма работещ EGR. DPF филтърът е на около 260 000км към момента.
                          При извънградско си с обороти при които ЕГР не работи,той вкарва изгорели газове в ниските обороти ,които са характерни за градско каране.

                          Коментар


                            #14
                            Моя дпф го махнах щото видиш ли някой някъде му е пробил 2 дупки по 2 см и регенерация неправеше.Така се е задръстил че на турбото не са му достатъчни тия 2 дупки че хвърли боба.Затова махнах дпфа.Като го рязаха оставиха катализатора.Бил добър.
                            Нз за дим но без дпф няма пушек но като работи и застанеш зад нея започва да люти на очите.На тия с адблу пък мирише на тоалетна.Хахах
                            Последна редакция от danzel-jtd; 24.02.2022, 10:26.
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              #15
                              kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                              При извънградско си с обороти при които ЕГР не работи,той вкарва изгорели газове в ниските обороти ,които са характерни за градско каране.
                              Много често са 1750 оборота на 6-та, около 120 км/ч.
                              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                              Коментар

                              Working...
                              X