От доста време не държеше обороти на празен ход и гаснеше. Понякога се оправяше и не гаснеше. Ама си вървеше без проблем, до оня ден. Тогава след 100 километра извънградско го загасих да разтоваря и след това вече няма палене. Нафта има ама въобще не припушва даже. Няма високо налягане. Какво може да е и как да се провери? Помпата е Lucas Epic XUDL.P01 R8640A102A. Ако някой има идея да бутне едно рамо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Ulysse 1999 / 2.1D - умря???
Collapse
X
-
Днес го гледахме - няма захранване към помпата. На релето в коша което го подава към нея - също няма. Бушон изгорял не намерих. Подадах плюс на релето но няма промяна. Другото което установих - не мига имобилайзера. Май някакво захранване е умряло но не го намирам кое е.Mitsubishi SpaceWagon&Colt MK2
-
milenjs написа: Преглед на мнението...Подадах плюс на релето но няма промяна. ///Май някакво захранване е умряло но не го намирам кое е.
прозвъни кабела от релето до помпата
Коментар
-
Краш бутон има и му отрязах кабелите и дадах на късо, така че не е от него. Подадах и директно на помпата плюс но светодиода на имобилайзера не започна да мига която ме навява на мисълта че и другаде има липса на захранване. Намерих схема на ел инсталацията, виждам от къде минава захранването и остава да търся къде е проблема. Ама времето е гадно и не ми се мокри, няма как да я вкарам в гаража като не пали.
P.S. - Запали
Оказа се все пак релето за помпата което е в коша. И имобилайзера взема ток от него. Проблема беше че не контактуваше в буксата като хората. Изрязах буксата на релето така че да останат щтръкнали контактните пера на модула, буксата от страната на кабелите я счупих така че да може да влезе дълбоко в нея и всичко си дойде на мястото.
Направо недоумявам как може да се разчита на толкова слаб контакт - преди да модифицирам буксата и и крачетата на модула контактуваха 1-2 мм.Последна редакция от milenjs; 09.01.2022, 15:28.Mitsubishi SpaceWagon&Colt MK2
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар