Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Sedici 1.9 multijet Трудно палене + нафта в маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    А някой взема ли предвид " ... и нафта в маслото" ? JTD няма да отвори дюзите, ако няма достатъчно наляга е в рейла. А щом има масло в нафтата, най вероятно няма запалване на нафтата , не въздух в системата. Също така е възможно да има пикаеща дюза. На Мерцедес съм виждал, как дюза връща въздух от цилиндъра към рейката и тогава пак не искаше да запали докато е изгони въздуха. Варианти много.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #32
      Здравейте, добавям инфо... вчера в домашни условия проверих налягането на помпата и то е ок, но това което ми направи впечатление е че отново ми се показа грешка Р0683. Не съм писал досега за тази грешка, защото след смяната на свещите мислех, че е останала в миналото, но очевидно не е. По принцип свещите мисля, че действат при температура под 4 градуса(тези дни беше топло), но въпреки това колата запалваше трудно. Това ми намирисва, като проблем в ел. инсталация, но дали е възможно да бъде от там цялостния проблем, може вие да кажете.
      Click image for larger version

Name:	Fiat.jpg
Views:	1
Size:	119,6 KB
ID:	2099294
      Последна редакция от J0RET0; 03.01.2022, 23:35.

      Коментар


        #33
        Грешката да не е за релето?На жената на маздата забиваше грешка за релето и влизаше в авариен режим,вече втора година е без реле и при -10 пали без замисляне
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #34
          Тази грешка може да е и от бушон(лош контакт) аз я имам само при температури над 5 и до към 12 градуса. Точната дефиниция на грешката е липса на обратна връзка с ЕКУ то на колата. Иначе подгряването е под 5 градуса. При мен се появява при дни с по-висока влажност. А за маслото в нафтата може да е заради не добре премахнат софтуерно ДПФ. Колите с ДПФ имат впръскване на нафта по време на празнене на цилиндъра по време на регенерация. Тези без ДПФ са с едно впръскване по-малко.

          Коментар

          Working...
          X