А някой взема ли предвид " ... и нафта в маслото" ? JTD няма да отвори дюзите, ако няма достатъчно наляга е в рейла. А щом има масло в нафтата, най вероятно няма запалване на нафтата , не въздух в системата. Също така е възможно да има пикаеща дюза. На Мерцедес съм виждал, как дюза връща въздух от цилиндъра към рейката и тогава пак не искаше да запали докато е изгони въздуха. Варианти много.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Sedici 1.9 multijet Трудно палене + нафта в маслото
Collapse
X
-
Здравейте, добавям инфо... вчера в домашни условия проверих налягането на помпата и то е ок, но това което ми направи впечатление е че отново ми се показа грешка Р0683. Не съм писал досега за тази грешка, защото след смяната на свещите мислех, че е останала в миналото, но очевидно не е. По принцип свещите мисля, че действат при температура под 4 градуса(тези дни беше топло), но въпреки това колата запалваше трудно. Това ми намирисва, като проблем в ел. инсталация, но дали е възможно да бъде от там цялостния проблем, може вие да кажете.
Последна редакция от J0RET0; 03.01.2022, 23:35.
Коментар
-
Тази грешка може да е и от бушон(лош контакт) аз я имам само при температури над 5 и до към 12 градуса. Точната дефиниция на грешката е липса на обратна връзка с ЕКУ то на колата. Иначе подгряването е под 5 градуса. При мен се появява при дни с по-висока влажност. А за маслото в нафтата може да е заради не добре премахнат софтуерно ДПФ. Колите с ДПФ имат впръскване на нафта по време на празнене на цилиндъра по време на регенерация. Тези без ДПФ са с едно впръскване по-малко.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар