Колега според мен е слаб акумолатор и не можеш да направиш исканите обороти на коляновият вал.По време на въртенето ти светна абс-а и това е от слаб акумолатор.Пробвай някой да ти подаде ток с кабели ама да са истински и трябва да запали нормално.Весели празници.
АБС ми е светил, светил на 2.4 JTD 10V при запалване, няколко зими подред.
По-продължително от колкото на клипа. Вкл. няколко секунди след запалване.
И колата винаги палеше на пет цилиндъра без никакви пушеци, притрисания, замисляния.
Имам опит с JTD двигатели от Евро 2, до Евро 5, вече 13 години.
Малко преди това писах, че когато автомобила е паркирана под наклон, задницата на по-високо от предницата, автомобила пали от първото завъртане на ключа, а когато е в хоризонтално положение автомобила пали от 3-4 път. Това с наклона и хоризонталното положение го пробвах 2 пъти, и двата пъти беше едно и също. Демек, ако си спирам колата под наклон с нея няма проблем и няма смисъл да Ви пиша, защото въпросните проблеми не са налице тогава, но няма как всеки път когато паркирам за повече време да търся наклон.
Благодаря!
Ами колега,това показва,че ти смуче въздух от някъде и ти се връща нафтата в резервоара,затова въртиш повече!А като паркираш и задницата на автомобила е по-високо,това не се получава и палиш нормално!
Ами колега,това показва,че ти смуче въздух от някъде и ти се връща нафтата в резервоара,затова въртиш повече!А като паркираш и задницата на автомобила е по-високо,това не се получава и палиш нормално!
Тая кола има помпа в резервоара и се обезвъздушава автоматично. Така че проблема с въздуха отпада според мен. ABS -а също не е признак за слаб акумулатор. Винаги си прави втори чек след запалването, заради смущенията в захранването, причинени от стартера при въртенето му. Така е при : ФИАТ МАРЕА ТД100, ФИАТ СТИЛО 1.9 m-Jet и същия но JTD, FIAT FREEMONT 2.0 m-Jet 2. Всичките примери са с нови акумулатори.
Колега, провери кабелите до помпата в резервоара, може да има лоша връзка някъде и масите на ДВГ към купето и акумулатора (по-вероятно е второто) Като я спираш под наклон, малко или много се получават усуквания на купето и ДВГ от тампоните. Това може да е достатъчно за да се пови подобен проблем.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Ами колега,това показва,че ти смуче въздух от някъде и ти се връща нафтата в резервоара,затова въртиш повече!А като паркираш и задницата на автомобила е по-високо,това не се получава и палиш нормално!
В тоя ред на мисли- маркучите за обратната нафта проверявани ли са ?
Това че има помпа в резервоара не значи че като върне нафтата и дръпне въздух ще запали после веднага нали този въздух трябва да излезне от горивната система
Тая кола има помпа в резервоара и се обезвъздушава автоматично. Така че проблема с въздуха отпада според мен. ABS -а също не е признак за слаб акумулатор. Винаги си прави втори чек след запалването, заради смущенията в захранването, причинени от стартера при въртенето му. Така е при : ФИАТ МАРЕА ТД100, ФИАТ СТИЛО 1.9 m-Jet и същия но JTD, FIAT FREEMONT 2.0 m-Jet 2. Всичките примери са с нови акумулатори.
Колега, провери кабелите до помпата в резервоара, може да има лоша връзка някъде и масите на ДВГ към купето и акумулатора (по-вероятно е второто) Като я спираш под наклон, малко или много се получават усуквания на купето и ДВГ от тампоните. Това може да е достатъчно за да се пови подобен проблем.
Не е точно така,помпата не е гаранция,че ще запали нормално,ако се е изпразнила системата,а и пробата с наклона е красноречива.
Ще има видим теч на гориво, защото при подаване на контакт, помпата в резервора зпочва да подкачва и подържа налягане в цялата система. Тогава едва ли колегата щеше да пита къде му е проблема.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Едно е да връща нафта друго е да тече най простото е да се сложи един клапан на маркуча за нафта да не връща и ще се разбере дали проблема е че връща нафта или е друго поне ще се знае че проблема не е от нафта
Благодаря на всички за изказаните мнения. Това беше идеята, да събера най-логичните и направя проверка съответно. След нова година съм в сервиза и ще започна с помпата и маркучите. Доколкото за акумулатора, пробвах тази сутрин да дам ток от друг автомобил и нямаше ефект.
Благодаря!
Ще има видим теч на гориво, защото при подаване на контакт, помпата в резервора зпочва да подкачва и подържа налягане в цялата система. Тогава едва ли колегата щеше да пита къде му е проблема.
Аз тая работа с въздуха съм я препатил с един форд,той също си има помпа в резервоара,и се държеше по абсолютно същият начин като на колегата.При форда на филтъра има сензор за вода,с един гумен о пръстен,който със времето бе почнал да се разпада,не течеше,но си смучеше въздух и всяка сутрин беше трудно паленето,сега може да дърпа от сто места и е тегаво откриването,но по добре да си поиграеш малко,отколкото да се хвърляш на скъпи ремоннти за няма нищо,тогава смених гумичка за 20 ст,а майсторите искаха основни ремонти да правят...
Та не е нужно да тече,за да се връща обратно горивото,ако на колегата проблема бе друг нямаше да има разлика в паленето в зависимост как паркира.
Аз тая работа с въздуха съм я препатил с един форд,той също си има помпа в резервоара,и се държеше по абсолютно същият начин като на колегата.При форда на филтъра има сензор за вода,с един гумен о пръстен,който със времето бе почнал да се разпада,не течеше,но си смучеше въздух и всяка сутрин беше трудно паленето,сега може да дърпа от сто места и е тегаво откриването,но по добре да си поиграеш малко,отколкото да се хвърляш на скъпи ремоннти за няма нищо,тогава смених гумичка за 20 ст,а майсторите искаха основни ремонти да правят...
Та не е нужно да тече,за да се връща обратно горивото,ако на колегата проблема бе друг нямаше да има разлика в паленето в зависимост как паркира.
Затова и Ви писах. Защото не ми се дават излишни пари. Бях се насочил към проблем в задна част на автомобила по-точно помпата, но и това което казваш не е изключено като вариант, защото когато купих преди една година колата видях теч при корпуса на горивния филтър. Не съм сменял гуменото уплътнение, защото при 2-3 развивания и завивания изчезна теча и до ден днешен не се появил.
Благодаря на всички за изказаните мнения. Това беше идеята, да събера най-логичните и направя проверка съответно. След нова година съм в сервиза и ще започна с помпата и маркучите. Доколкото за акумулатора, пробвах тази сутрин да дам ток от друг автомобил и нямаше ефект.
Благодаря!
Повредата при мене беше в стартера,а не акумулатор.
Коментар