Здравейте!
Пиша Ви за проблеми доста срещани, но пръснати в различни теми и крайните решения са различни.
Собственик съм на Fiat Sedici 1.9 multijet 120к.с 2006г. 4х4. Проблемите при автомобила са два. Първият е че вкарва нафта в маслото и другият е че сутрин при по-студено време пали трудно, и излиза доста бял пушек. Вторият проблем е само сутрин с първото палене, след това няма проблем. Веднъж запалил няма проблем с работа на двигателя. Какво направиха майсторите до сега. Първо изкормиха ДПФ-а и настроиха софтуера, а по вторият проблем смениха свещите. Само разбирате, че няма ефект от направените промени. След доста четене от моя страна по всякакви форуми стигнах, до извода, че решението и на двата проблема идва от една повреда, която има пък два варианта за решаване, но на vw автомобил.
1. О-пръстени на дюзите
2. Тандем помпа
Въпроса ми е. Какъв според вас е проблема с така изброените симптоми на моят Fiat Sedici.
Благодаря Ви предварително!
Пиша Ви за проблеми доста срещани, но пръснати в различни теми и крайните решения са различни.
Собственик съм на Fiat Sedici 1.9 multijet 120к.с 2006г. 4х4. Проблемите при автомобила са два. Първият е че вкарва нафта в маслото и другият е че сутрин при по-студено време пали трудно, и излиза доста бял пушек. Вторият проблем е само сутрин с първото палене, след това няма проблем. Веднъж запалил няма проблем с работа на двигателя. Какво направиха майсторите до сега. Първо изкормиха ДПФ-а и настроиха софтуера, а по вторият проблем смениха свещите. Само разбирате, че няма ефект от направените промени. След доста четене от моя страна по всякакви форуми стигнах, до извода, че решението и на двата проблема идва от една повреда, която има пък два варианта за решаване, но на vw автомобил.
1. О-пръстени на дюзите
2. Тандем помпа
Въпроса ми е. Какъв според вас е проблема с така изброените симптоми на моят Fiat Sedici.
Благодаря Ви предварително!
Коментар