Преди години на Мареата се бях специализирал,но беше трудоемко заради демонтаж на дясна полуска и.т.н. Сега обмислям варианта с преместване на двигетела напред за да се освободи място отзад и да спеста разглобяването на доста възли. Как мислите ще се получи ли и правил ли го е някой на Стило или Добло с въпросния двигател? Алтернатора ще се демонтира за цялостен преглед и подмяна на лагери регулатор и колектор както и ролката/механизъм за свободния ход/ която е основната причина за ремонта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Демонтаж на алтернатор Doblo 1,9 multijet 120 к.с
Collapse
X
-
Излиза с малко чалъм като откачиш задните тампони на мотора.След като си освободил всички болтове(2 броя),той пада долу до полуоската и магарето(преднен мост).Запъваш с некоя щанга или по здрава отверка за да изместиш мотора напред и динамото пада.за монтаж по същия метод.При мен на стило и браво 2 така съм процедирал,успех198mjet Bravo
-
GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнениетоИзлиза с малко чалъм като откачиш задните тампони на мотора.След като си освободил всички болтове(2 броя),той пада долу до полуоската и магарето(преднен мост).Запъваш с некоя щанга или по здрава отверка за да изместиш мотора напред и динамото пада.за монтаж по същия метод.При мен на стило и браво 2 така съм процедирал,успех
Без демонтаж на полуоска ли се случва това?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Всичко е демонтирано.Полуоска,че и конзолата която държи висящия лагер, обтяжна ролка, демферна шайба. Болта на горното ухо под помпата за хидравликата е супер предизвикателство. Впрегнах целия си инструмент който хич не е за подценяване и пак беше трудно. Пълен филм.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар