Добър вечер!
Имам проблем с Крома 1.9 мултиджет 150к. 2011г.
Става въпрос ,че колата отказа на 3400 оборота при скорост 130км и влезна в авариен режем светна чека. След диагностика се оказва,че турбото не може да разтовари и почва да надува. Има ли вариант да не е в турбото проблема , сменен е клапана за налягането . Мисълта ми е може ли да е от дпф или нещо друго, на диагностика не излиза че егр е откачен от буксата и не функционира електрически. При включена букса на егр светва лампата за твърди частици, също след откачене на акумулатора пак светва лампата за твърди частици. От външен софтуер не може да се спре само с диагностика на самата кола се чисти грешката. Възможно ли е да не е премахнат дпф механично и да е запушен и от там да идва проблема с турбото . Също да отбележа колата е имам от три години и никога не е влизала в регенерация за 20000км.
Имам проблем с Крома 1.9 мултиджет 150к. 2011г.
Става въпрос ,че колата отказа на 3400 оборота при скорост 130км и влезна в авариен режем светна чека. След диагностика се оказва,че турбото не може да разтовари и почва да надува. Има ли вариант да не е в турбото проблема , сменен е клапана за налягането . Мисълта ми е може ли да е от дпф или нещо друго, на диагностика не излиза че егр е откачен от буксата и не функционира електрически. При включена букса на егр светва лампата за твърди частици, също след откачене на акумулатора пак светва лампата за твърди частици. От външен софтуер не може да се спре само с диагностика на самата кола се чисти грешката. Възможно ли е да не е премахнат дпф механично и да е запушен и от там да идва проблема с турбото . Също да отбележа колата е имам от три години и никога не е влизала в регенерация за 20000км.
Коментар