Здравейте.След месец ще ходя до Германия да си докарам някаква барачка и на вниманието ми попадна Фиат брава два дизелови двигателя-1.9TD-101к и 1.9JTD-105к.Принципно съм на ясно, че втория е по-добър но дали ще ми стигнат парите за него не знам.Та въпроса ми е ако някой от вас има наблюдения в/у 2та двигателя ако може да ми каже колко горят в градски условия в България и дали са пъргави.Имам доста големи резерви към Фиат дизел най-вече заради баща ми който не смята че са сред добрите производители на диселови двигатели.От друга страна пък от личен опит ама хич не съм доволен от окачването понеже карам едно Уно 1.3и което по документи е 95г(100% нещо е преправено защото тая кола повече от 92-3 не и давам) и вози адски дървено.Карах и едно фиорино произведено 98-то возеше по-добре но пак много далеч от комфорта на VW или Рено.Брава не съм карал и затова питам как й е возията.Не съм фен на спортното окачване(като това на уното ми) и искам да вози меко.И още един въпрос-дали двигателя дава дефекти и създава проблеми и дали предницата се разбива лесно защото моята като мина през 2-3 дупки и се кача на 4-5 визоки бордюра и баща ми трябва да ляга под колата да я оправя....Знам че поста ми е малко объркан и пълен с въпроси, но наистина ще съм доволен ако можете да ми помогнете....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно Фиат Брава дизелак....
Collapse
X
-
Не знам някой да се оплаква от посочените от теб двигатели. Аз по отношение на двигателя 1.9 JTD 105к. нямам забележки - пъргав, все едно караш на бензин Сигурно е и досадно на другите колеги да обясняват кои са ФИАТ и какво са дали на света по отношение на дизеловите двигатели... така, че слуховете и легендите няма да ги коментирам.Що се отнася до возията - просто се качи на някоя читава Брава и прецени сам. За мен лично не вози твърдо, не и меко. Ако си фен на Рено може и да ти се стори возията наистина твърда.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Re: Въпрос относно Фиат Брава дизелак....
gimbly написа:Здравейте.След месец ще ходя до Германия да си докарам някаква барачка и на вниманието ми попадна Фиат брава два дизелови двигателя-1.9TD-101к и 1.9JTD-105к.Принципно съм на ясно, че втория е по-добър но дали ще ми стигнат парите за него не знам.Знам че поста ми е малко объркан и пълен с въпроси, но наистина ще съм доволен ако можете да ми помогнете....
Коментар
-
doofiat написа:Аз съм с двигател TD 100 и те уверявам, че е много добър. Има си пъргавина и готина возия. Сменил съм амортисьорите с газови и е много стабилна. Ако не ти стигнат парите с чиста съвест ти препоръчвам моя двигател. Градско - 8 л/100, а извън при 120-140 ми дава 6,5 л.Ако имаш въпроси питай.
Коментар
-
Газовите амортисьори правят окачването по-твърдо. предните са по 100 лв./бройка, а задните са 60-70 лв/бройката.8 л градско са при форсиране и ускоряване по светофарите. Не си падам по бавното каране - изнервяме. Разбира се карам и границите на безопасността. Говоря за София. Изминавам около 40 км минимум на ден само за да отида на работа и съм доволен от колицата.Ускорявам до около 3200 оборота, което за дизелите е равносилно на около 5000 оборота на бензинов двигател.Между 2000 и 3000 оборота се усеща едно готино прилепяне за седалката и колата се изстрелва.При покупка на турбо двигател огледай за омасляване на турбото - пръв признак за бъдещи проблеми. Ново турбо е около 1000 лв.
Коментар
-
doofiat написа:Газовите амортисьори правят окачването по-твърдо. предните са по 100 лв./бройка, а задните са 60-70 лв/бройката.8 л градско са при форсиране и ускоряване по светофарите. Не си падам по бавното каране - изнервяме. Разбира се карам и границите на безопасността. Говоря за София. Изминавам около 40 км минимум на ден само за да отида на работа и съм доволен от колицата.Ускорявам до около 3200 оборота, което за дизелите е равносилно на около 5000 оборота на бензинов двигател.Между 2000 и 3000 оборота се усеща едно готино прилепяне за седалката и колата се изстрелва.При покупка на турбо двигател огледай за омасляване на турбото - пръв признак за бъдещи проблеми. Ново турбо е около 1000 лв.
Коментар
-
Re: Въпрос относно Фиат Брава дизелак....
gimbly написа:Здравейте.След месец ще ходя до Германия да си докарам някаква барачка и на вниманието ми попадна Фиат брава два дизелови двигателя-1.9TD-101к и 1.9JTD-105к.Принципно съм на ясно, че втория е по-добър но дали ще ми стигнат парите за него не знам.Та въпроса ми е ако някой от вас има наблюдения в/у 2та двигателя ако може да ми каже колко горят в градски условия в България и дали са пъргави.Имам доста големи резерви към Фиат дизел най-вече заради баща ми който не смята че са сред добрите производители на диселови двигатели.От друга страна пък от личен опит ама хич не съм доволен от окачването понеже карам едно Уно 1.3и което по документи е 95г(100% нещо е преправено защото тая кола повече от 92-3 не и давам) и вози адски дървено.Карах и едно фиорино произведено 98-то возеше по-добре но пак много далеч от комфорта на VW или Рено.Брава не съм карал и затова питам как й е возията.Не съм фен на спортното окачване(като това на уното ми) и искам да вози меко.И още един въпрос-дали двигателя дава дефекти и създава проблеми и дали предницата се разбива лесно защото моята като мина през 2-3 дупки и се кача на 4-5 визоки бордюра и баща ми трябва да ляга под колата да я оправя....Знам че поста ми е малко объркан и пълен с въпроси, но наистина ще съм доволен ако можете да ми помогнете....Мъдроста ме гони но аэ съм по-бърз
Коментар
-
Еми по принцип предпочитам да я взема от частно лице поради простата причина че повечето автокъщи там са на братя от балканските народи и на разни от бившата СССР които според моята информация от хора живеещи в германия яко въртят километражи и лъжат.Аз също не съм ама никак запознат и затова отивам с баща ми който също ще си взема кола.Там имаме познати които ще ни предоставят кола да се мотаме по автокъщи, а ако попадне някоя оферта от частник още по-добре.Единственото за което знам е, че пътя от там до тук е около 380-400 евро а ако колата няма номера та(спряна е от движение-в повечето случаи) то трябват и около 150 евро за нови номера и Евро 2 сертификат.А относно какво ще се плаща на мястото на митото нямам представа-според 1 човек работещ в митницата ще има еко такси и тем подобни на стойност около 750-900лв.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар