Здравейте, искам да се консултирам и тук. Става въпрос за колата на баща ми, туран 1.9-105 к.с. счупи му турбо в движение. От там се обадих на познат, той взе колата на репатрак и сложи негово турбо за което гарантира. Колата веднага след смяната започна да изпушва бяло при палене и след като я изфорсирам спира. Навартяхме и 2000км и лампата за маслото светна, долях 500 гр масло и отидох пак до сервиза. Майстора твърди, че мотора е за смяна, но не измери дори и компресията, обясни, че като е счупила турбо то е направила удар и сега нещо не е наред, не запомни, счупен сигмент или крива биела и т. н. Колата пали без проблем и върви страхотно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След счупено турбо, проблеми, не е фиат
Collapse
X
-
Смятам, че при крива биела дюзите винаги дават отклонения. При мен няма такива. Гледана е на компютър, най-лошата дюза е - 0.30. Гледал съм мотор с крива биела, дюзите минават 3.0, понеже това е макса,поне при помпа дюза е така. Компютъра се мъчи да компенсира кривата биела за да работи мотора. Затова смятам, че може да не е биела, но нека по знаещите да кажат. За това е форума, въпреки, че тук е крайно ниска активността, чак губя желание да го посещавам.Последна редакция от valioboy; 06.01.2022, 00:51.
Коментар
-
valioboy написа: Преглед на мнениетоСмятам, че при крива биела дюзите винаги дават отклонения. При мен няма такива. Гледана е на компютър, най-лошата дюза е - 0.30. Гледал съм мотор с крива биела, дюзите минават 3.0, понеже това е макса,поне при помпа дюза е така. Компютъра се мъчи да компенсира кривата биела за да работи мотора. Затова смятам, че може да не е биела, но нека по знаещите да кажат. За това е форума, въпреки, че тук е крайно ниска активността, чак губя желание да го посещавам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар