Здравейте, колеги. Имам някакви проблеми с температурата или само си внушавам, вече и аз не знам, но какво видях днес, като помислих и разбрах точно как работи егр ми се изясниха някои неща
Миналата година колата загряваше доста, след премахването на охладителя на егр това изчезна, явно топлообменникът се е пробил, хем ми се губеше антифриз, хем висока температура. След ремонта тези проблеми се оправиха. Как беше оправен. Преди топлообменника са изрязали една ламарина, която да не допуска изгорели газове в него, да заминават направо към всмукателния тракт, явно не може да се ограничи достъпът на антифриз до него, защото циркулира през него. В момента кутията на топлообменника е топла, има антифриз, но няма изгорели газове. Въпросът е, че днес видях, че вакуумното му управление работи, на студен мотор се отвори вакуумът, връщат се изгорели газове, значи той не е изключен, а само не минават през топлообменника и се подават горещи за изгаряне пак. Гледам по клипчета, постъпват за охлаждане на 700 гр. и температурата им пада до 150 гр., при мен ясно, че това не става, подават се горещи към всмукателният тракт за изгаряне, от това може ли да последват някакви проблеми? Едно време колите нямаха топлообменници и се подаваха пак горещи, но дали не са били по-малко?
Егр е затворен на висока скорост, мен на висока скорост започва да ми загрява, единствено на 6та по баири, какво ще стане, ако този егр не затваря, както трябва и подава и на висока скорост изгорели газове за доизгаряне с висока температура? От това може ли да отделя двигателя повече топлина, която да не успее да охлади и на 6та по баирите да започва да се вдига стрелката за температурата? Какво определя кога ще пуска за доизгаряне газове, скорост, температура, обороти?
Според обяснителните клипчета даже наличието на егр охлажда мотора, защото не работи само с чист въздух и прави по-малки детонации, заради това и дизеловото чукане на място се намалявало, по-ниско налягане. Ако е затапен егр ще смуче само чист въздух и на място ще има по-висок шум от по-големите детонации и ще отделя повече температура
Въпросите са ми свързани най-вече с управлението му, да не би от по-ниските обороти по баири да се отваря и да вкарва горещи газове и да става нещо тогава, поради не добро горене. Иначе върви, с вървежа проблеми нямам, с разхода също. Ще произтече ли проблем от това, че влизат горещи газове, без охлаждане за доизгаряне? Какви може да са минусите?
Миналата година колата загряваше доста, след премахването на охладителя на егр това изчезна, явно топлообменникът се е пробил, хем ми се губеше антифриз, хем висока температура. След ремонта тези проблеми се оправиха. Как беше оправен. Преди топлообменника са изрязали една ламарина, която да не допуска изгорели газове в него, да заминават направо към всмукателния тракт, явно не може да се ограничи достъпът на антифриз до него, защото циркулира през него. В момента кутията на топлообменника е топла, има антифриз, но няма изгорели газове. Въпросът е, че днес видях, че вакуумното му управление работи, на студен мотор се отвори вакуумът, връщат се изгорели газове, значи той не е изключен, а само не минават през топлообменника и се подават горещи за изгаряне пак. Гледам по клипчета, постъпват за охлаждане на 700 гр. и температурата им пада до 150 гр., при мен ясно, че това не става, подават се горещи към всмукателният тракт за изгаряне, от това може ли да последват някакви проблеми? Едно време колите нямаха топлообменници и се подаваха пак горещи, но дали не са били по-малко?
Егр е затворен на висока скорост, мен на висока скорост започва да ми загрява, единствено на 6та по баири, какво ще стане, ако този егр не затваря, както трябва и подава и на висока скорост изгорели газове за доизгаряне с висока температура? От това може ли да отделя двигателя повече топлина, която да не успее да охлади и на 6та по баирите да започва да се вдига стрелката за температурата? Какво определя кога ще пуска за доизгаряне газове, скорост, температура, обороти?
Според обяснителните клипчета даже наличието на егр охлажда мотора, защото не работи само с чист въздух и прави по-малки детонации, заради това и дизеловото чукане на място се намалявало, по-ниско налягане. Ако е затапен егр ще смуче само чист въздух и на място ще има по-висок шум от по-големите детонации и ще отделя повече температура
Въпросите са ми свързани най-вече с управлението му, да не би от по-ниските обороти по баири да се отваря и да вкарва горещи газове и да става нещо тогава, поради не добро горене. Иначе върви, с вървежа проблеми нямам, с разхода също. Ще произтече ли проблем от това, че влизат горещи газове, без охлаждане за доизгаряне? Какви може да са минусите?
Коментар