Здравейте, колеги!
Днес бравото (от подписа) запали, угасна и повече не можа да запали.
Предисторията е следната:
Към един по обед минах с него едни 10-15 километра без никакви проблеми или индикации, че нещо не е наред.
След това порових около дроселовата клапа (тя е откачена), охладителя на ЕГР-а, около самия ЕГР и около тръбата, която вкарва газовете след ЕГР-а в смукателния колектор. Единственото, на което се подпрях, а не трябваше, бяха кабелите на подгревните свещи, които обаче при мултиджета не са от особено значение. Може да съм закачил и нещо, докато ровех около ЕГР-а, че там е много сгъчкано, ама едва ли. Щях да усетя.
След това, към 5 и нещо, бравото запали, угасна и повече не можа да запали. Аз не се предавам лесно и подкачих гориво 5-6 пъти, натиснах газта и съединителя и въртях, докато запали. Бая въртене беше. Като пуснах газта свали оборотите плавно и някъде около празния ход угасна.
Интересното е, че маслото беше на минимума. Никога не го е пипала, последно го проверявах преди 2000 км. и си беше догоре.
Другото, което може да има отношение е, че преди 1500 км смених ангренажен ремък. Единствено ми направи впечатление леко повишения разход - 5.1, вместо 4.5 по типична дестинация.
Еми това е. Аз си мисля дали не съм откачил без да искам някой от датчиците за колянов или разпределителен вал, ама не ги знам къде са. Липсата на маслото не я обяснява нищо - нито прескочил зъб на ангренажа.
Идеи?
Днес бравото (от подписа) запали, угасна и повече не можа да запали.
Предисторията е следната:
Към един по обед минах с него едни 10-15 километра без никакви проблеми или индикации, че нещо не е наред.
След това порових около дроселовата клапа (тя е откачена), охладителя на ЕГР-а, около самия ЕГР и около тръбата, която вкарва газовете след ЕГР-а в смукателния колектор. Единственото, на което се подпрях, а не трябваше, бяха кабелите на подгревните свещи, които обаче при мултиджета не са от особено значение. Може да съм закачил и нещо, докато ровех около ЕГР-а, че там е много сгъчкано, ама едва ли. Щях да усетя.
След това, към 5 и нещо, бравото запали, угасна и повече не можа да запали. Аз не се предавам лесно и подкачих гориво 5-6 пъти, натиснах газта и съединителя и въртях, докато запали. Бая въртене беше. Като пуснах газта свали оборотите плавно и някъде около празния ход угасна.
Интересното е, че маслото беше на минимума. Никога не го е пипала, последно го проверявах преди 2000 км. и си беше догоре.
Другото, което може да има отношение е, че преди 1500 км смених ангренажен ремък. Единствено ми направи впечатление леко повишения разход - 5.1, вместо 4.5 по типична дестинация.
Еми това е. Аз си мисля дали не съм откачил без да искам някой от датчиците за колянов или разпределителен вал, ама не ги знам къде са. Липсата на маслото не я обяснява нищо - нито прескочил зъб на ангренажа.
Идеи?
Коментар