Колеги имам проблем с бравото сутрин на студено без значение дали е лято или зима. Симптоми: сутрин пали трудно, при подаване на повече газ, когато е загряла пуши черно, не върви достатъчно за 120 к.с
При включен климатик лятото пък си е жив мъртвец.
Сменени части (чисто нови) дебитомер (бош по оригинален номер), температурен датчик febi, нови подгревни свещи beru, ново реле подгрев бош, мап сензор бош, нов регулатор на помпата бош.
Подобрение няма, но днес реших да я закача и да видя корекцията на дюзите при загрял двигател 90° и стойностите не ми харесват. Та... според вас дали дюзите са за рециклиране? Проверил съм турбо пътища и всичко си е наред. Пробиви няма. Почистен и напълно работещ егр. Модела е без дпф. Сменен и соленоиден клапан на турбината!
Ето и стойностите на дюзите
При включен климатик лятото пък си е жив мъртвец.
Сменени части (чисто нови) дебитомер (бош по оригинален номер), температурен датчик febi, нови подгревни свещи beru, ново реле подгрев бош, мап сензор бош, нов регулатор на помпата бош.
Подобрение няма, но днес реших да я закача и да видя корекцията на дюзите при загрял двигател 90° и стойностите не ми харесват. Та... според вас дали дюзите са за рециклиране? Проверил съм турбо пътища и всичко си е наред. Пробиви няма. Почистен и напълно работещ егр. Модела е без дпф. Сменен и соленоиден клапан на турбината!
Ето и стойностите на дюзите
Коментар