Здравейте, колата е Браво 1.9 mjet 120к.с. От известно време с включен климатик колата се усеща изключително мудна под 2000 оборота. Толкова е зле, че при преминаване на легнал полицай на 2ра почти не може да поеме на около 1500 оборота. След 2000 оборота тръгва рязко и върви доста добре до 4000. Включих я на диагностика и се оказа, турбото доста бавно си прави исканото налягане. Не пазя логовете, но му трябват му поне 5-6 секунди за да достигне исканото налягане. След като го достигне колата тръгва рязко, като турбината продължава да ндува над исканото с около 150-200mbar след което отново спада леко под исканото докато накрая се изравнят почти напълно, но винаги си надува с около 100mbar над исканото. Първоначално предполагах, че е зацапана геометрията на турбото и смятам да го сваля и изчистя, но на връщане от работа днес при плавно спиране от 3та, колата заби предницата все едно съм скочил на спирачките. Помислих че просто съм си натиснал по-рязко, но на следващото потегляне и спиране при съвсем леко докосване на спирачката отново спрях все едно съм набил спирачки. След като спрях напомпах спирачката и се оказа, че нямам почти никакъв ход на педала и при натискане около 1см. вече е твърд. Серво си имаше, тъй като спираше без никакво усилие, само с докосване на спирачката. Продължих да карам така и след няколко потегляния и спирания педала пак си омекна в горната половина и си стана нормален. След това пак я закачих с MES, няма никакви грешки в АБС-а, и всичко изглежда наред.
Никъде не можах да намеря тема свързана с подобен проблем, обикновено когато педала стане твърд сервото не работи, както на изгасен двигател, и трябва да натискаш силно, за да намалиш изобщо. При мен се случи точно обратното. Погледнах набързо всички вакууми които се виждат и от никъде не видях да изпуска, утре ще се занимавам отново когато е студена.
Дали е възможно и двата проблема да са свързани с вакуум? Клапата за меко гасене работи нормално, актуатора на турбината също се движи при теста с MES. Не знам дали е до края, но лоста се мести, а в проценти клапана който го управлява дава от 0 до 99.
Никъде не можах да намеря тема свързана с подобен проблем, обикновено когато педала стане твърд сервото не работи, както на изгасен двигател, и трябва да натискаш силно, за да намалиш изобщо. При мен се случи точно обратното. Погледнах набързо всички вакууми които се виждат и от никъде не видях да изпуска, утре ще се занимавам отново когато е студена.
Дали е възможно и двата проблема да са свързани с вакуум? Клапата за меко гасене работи нормално, актуатора на турбината също се движи при теста с MES. Не знам дали е до края, но лоста се мести, а в проценти клапана който го управлява дава от 0 до 99.
Коментар