При мен единият край на маркуча е затапен много калпаво с някаква капачка,той незнам и къде отива,маркуча при мен между дебитомера и турбината има две разклонения,едното отива нагоре към капака на клапаните,другия(той е затапен),отива някъде надолу и не намирам къде е бил вързан,явно някой е махал нещо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo 1.9D Multijet прекъсва при ускоряване
Collapse
X
-
Този надолу отива в един маслосъбирател ,който седи под въздушния филтър ,събира капчиците масло идващи от кариерните газове. Не мисля че е супер важно. Тази кутия се явява продължение на въздушния филтър и много лесно се отчупва от него. При мен е свободна и гадно потропва на дупки в кората на двигателя. Другото което ми идва наум е : ако ЕГР ти е затапен с тънка ламарина и е блокирал отворен дали не се е пробила ламарината? Тогава няма да има нужда всичкия въздух да минава през дебитомера и измерената стойност ще е по малка. Може и да греша.Последна редакция от kiriluz1; 09.07.2021, 15:52.
Коментар
-
ЕГР,-ра имаше ламарина с отвор около 12мм.,аз я махнах и съм я запазил,така,че ЕГР-е отворен,малко го почистих от саждите ,поне механичната част,за Ел. часта незнам дали работи коректно,но каквото и да е,аз пак се чудя защо като разкача дебитомера работи както трябва,незнам какви стойности прави,явно ги чете от компа,дали да не видя живите данни с програмата когато е светнал чека,не съм гледал какво дава тогава и да сверявам.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
А как точно го усещаш прекъсването? Питам защото имах скапани тампони отзад на двигателя към купето и като застана на светофар имах усещането че двигателя прекъсва периодично се разклащаше и ми късаше нервите,допълнително при палене се усещаше тупкане в пода,но това е друго. Да не е нещо подобно ? Иначе параметрите които си измерил си изглеждат перфектно.Последна редакция от kiriluz1; 12.07.2021, 10:36.
Коментар
-
Усещането е като при замърсен горивен филтър,но вместо да забива "муцуна-надолу",се усеща като някакво лашкане,това е при ускоряване от 2-ра,до....,не знам защо не чете правилни данни от дебитомера?,на място не се усеща нищо ,за сега карам със махната букса на дебитомера и няма проблеми.Последна редакция от Toni69; 12.07.2021, 15:58.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
Ами да ти кажа и него съм го смъквал и го почистих колкото можах,(беше ми останал спрей за почистване на дебитомера),беше омацан със сажди,сега се сещам,че на металната тръба на ЕГР-ра тази която вкарва газовете имаше пластина но беше с отвор ,не напълно затапен,явно е слагана да не се зацапва Мар сензора,не знам и аз,може и него да сменя,за сега карам с махната букса на дебитомера.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
Toni69 написа: Преглед на мнениетоПроблемът е оправен на 99%.Благодаря на всички които коментираха.
Коментар
-
Малко встрани от темата. Аз имах проблем с налягането на горивото,при температури около 0 при рязко подаване на газ забиваше предница и минаваше в авариен режим. Та както си му е реда започнах с филтър ,което не реши проблема и понеже следващото е регулатор налягане взех да търся. Видях какъв е моя и най-добрата цена която намерих беше 160 лв. След това случайно в Алиелспрес видях същият за 41 лв и го поръчах. След като дойде го сменихме но не реши проблема. Оказа се че ГНП ми е за рециклиране,което и направихме ,като му оставихме китайският регулатор,който си е Бош има си всички холограми и глупости и изглежда по същият начин както и тези които ми ги предлагаха за 160 лв. Колата сега си върви като самолет и няма никакви отклонения.
Та тогава като разглеждах за регулатор в Алиексптес имаше и МАВ и дебитомер и... на добри цени. Ако имам твоя проблем бих си взел от там.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар