Здравейте,колата е с ДВГ 192А8.000,120 к.с при ускоряване 2-3-4-5 става с прекъсване и някак с леки тласъци,нещо като все едно,че е запушен филтър,1-во смених горивния филтър-промяна-няма,вадих и кошницата от резервоара за евентуален оглед-не видях нещо стряскащо,следва проверка на актуатора на турбината-с вакум е ,прегледах маркучите-не видях проблем,пробвах по метода на изключване на букси,при извадена букса на дебитомера -светва чека/не веднага/и проблема изчезва,последва смяна на дебитомер-нов,проблема пак се появява,при извадена букса дава грешки Р0111 и Р0101,разчетох ги и едната е дебитомер,другата е датчик за температура на входящия въздух,незнам кои е този датчик и къде се намира?,някой да даде някакви идей как да оправя нещата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo 1.9D Multijet прекъсва при ускоряване
Collapse
X
-
Датчика за темпертаура на входящия въздух е в дебитомера, затова ти дава грешка като го изключиш. Като имаш диагностика, провери как се държи налягането в рейла. Най-вероятно има проблем с клапана за регулиране на налягането в рейла. Може да се пробва със сваляне и почистване, а ако не помогне - смяна с нов. Скъп е, затова трябва да си сигурен, че проблема е в него. Провери и МАП сензора дали работи правилно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Пробвал съм да откача буксата на датчика който е до egr клапана,/egr клапана м/у другото беше полузатапен/,там ми дава грешка ,че 2-ри датчик за входящ въздух няма захранване,почстван е защото беше в сажди,мап сензора него знам къде е и как да го проверя,а за диагностика за добавяне на дебитомера ще пробвам .А за налягането в рейката незнам какви са стойностите зада ги следя.Последна редакция от Toni69; 04.07.2021, 14:18.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
За всички стойност има позиция желани и измерени,но ако имаш проблем с налягането на горивото ще светне чека и колата влиза в авариен режим без турбо(личен опит). Мап сензора е като застанеш срещу двигателя при електрическата част на ЕГР във въздушния колектор. А за горивото питах дали си зареждал от съмнително място и дали проблема не е от лоша нафта?Последна редакция от kiriluz1; 04.07.2021, 21:08.
Коментар
-
Предполагам че катализатора и dpf филтъра са избучени ,защото не съм засичал при диагностика да дава връзка с някои от датчиците.А Как се разбира,визуално ли? като се свали ли?,а ми е интересно,че когато извадя буквата на дебитомера,колата върви добре,малко мудно набира но няма никакво прекъсване.Последна редакция от Toni69; 04.07.2021, 23:42.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
Доколкото знам има и катализатор и ДПФ ,защото към тях отиват два кабела за ламбди сонди,една за катализатора ,другата е в дпф филтъра след катализатора,пробвах ръчно да пусна да се регенерира/поне до сега не съм я усетил да го прави/,вдигна обороти 3500,и ги държа около 15 Мин.,и нищо конкретно не даде като данни или %, не пушеше,после продължи да държи оборотите но след минута я спрях,за мен е интересно,че след като изключа буксата на дебитомера всичко е добре,придърпване то се усеща само при движение когато я ускоряваш,на място при подаване на газ не се усеща нищо,поставя ли буксата, цирка почва.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
Гледам че имаш Алфаобд ,за нов дебитомер позицията не е активна при теб, но защо не пробваш self learnt function reset . Няма да свърши работа сега видях че е само за климатика и автопилота. А пуши ли когато усещаш че прекъсва? И на живи данни провери ли желано количество въздух и реално измерено.Това че си с нов дебитомер не гарантира че е изправен. Аз с един температурен датчик на предишния Фиат се справих на третия път.Последна редакция от kiriluz1; 08.07.2021, 12:42.
Коментар
-
Да ти кажа с програмата съм я пускал на живи данни,но не разбирам колко трябва да бъде необходимото количество въздух,откъде да взема какви са нормалните стойности.А дали пуши незнам?,само я пробвах да стартирам регенерация и на 3500 обр. нищо не пуши.Последна редакция от Toni69; 08.07.2021, 18:10.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
-
При мене въздуха който е измерен варира с 20-30 единици около желания,при налягането е същото ,но ти си задал първата стойност миливолти на датчика който измерва и барове като желана стойност. И двете трябва да са барове. За въздуха си мисля че между дебитомера и турбото имаш смучене на въздух,провери маркуча и скобите. Аз имах хлабава скоба на входа на турбото и студена колата не можеше да изкачи и най малкия баир,след стягане се оправи. При измерването на дебитомера стойностите на желана и измерена стойност са близки до към 3000 оборота след това има много голяма разлика при мен на Браво 2 и при брат ми на Стило и двете са 1,9 8vПоследна редакция от kiriluz1; 09.07.2021, 15:23.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар