Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9D Multijet прекъсва при ускоряване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.9D Multijet прекъсва при ускоряване

    Здравейте,колата е с ДВГ 192А8.000,120 к.с при ускоряване 2-3-4-5 става с прекъсване и някак с леки тласъци,нещо като все едно,че е запушен филтър,1-во смених горивния филтър-промяна-няма,вадих и кошницата от резервоара за евентуален оглед-не видях нещо стряскащо,следва проверка на актуатора на турбината-с вакум е ,прегледах маркучите-не видях проблем,пробвах по метода на изключване на букси,при извадена букса на дебитомера -светва чека/не веднага/и проблема изчезва,последва смяна на дебитомер-нов,проблема пак се появява,при извадена букса дава грешки Р0111 и Р0101,разчетох ги и едната е дебитомер,другата е датчик за температура на входящия въздух,незнам кои е този датчик и къде се намира?,някой да даде някакви идей как да оправя нещата.
    Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
    Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

    #2
    Датчика за темпертаура на входящия въздух е в дебитомера, затова ти дава грешка като го изключиш. Като имаш диагностика, провери как се държи налягането в рейла. Най-вероятно има проблем с клапана за регулиране на налягането в рейла. Може да се пробва със сваляне и почистване, а ако не помогне - смяна с нов. Скъп е, затова трябва да си сигурен, че проблема е в него. Провери и МАП сензора дали работи правилно.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      А горивото дали е наред? След смяна на дебитомера в диагностиката има задаване на нов дебитомер.Click image for larger version

Name:	Screenshot_2021-07-04-11-52-28-815_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Views:	1
Size:	82,1 KB
ID:	2099177
      Последна редакция от kiriluz1; 04.07.2021, 12:53.

      Коментар


        #4
        Пробвал съм да откача буксата на датчика който е до egr клапана,/egr клапана м/у другото беше полузатапен/,там ми дава грешка ,че 2-ри датчик за входящ въздух няма захранване,почстван е защото беше в сажди,мап сензора него знам къде е и как да го проверя,а за диагностика за добавяне на дебитомера ще пробвам .А за налягането в рейката незнам какви са стойностите зада ги следя.
        Последна редакция от Toni69; 04.07.2021, 14:18.
        Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
        Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

        Коментар


          #5
          За всички стойност има позиция желани и измерени,но ако имаш проблем с налягането на горивото ще светне чека и колата влиза в авариен режим без турбо(личен опит). Мап сензора е като застанеш срещу двигателя при електрическата част на ЕГР във въздушния колектор. А за горивото питах дали си зареждал от съмнително място и дали проблема не е от лоша нафта?
          Последна редакция от kiriluz1; 04.07.2021, 21:08.

          Коментар


            #6
            Горивото е същото каквото е и преди да почне да прекъсва,при работа чека не светва и няма никакви запаметени грешки,пробвах и програмата на колегата,свързване но нищо не става при избора на дебитомера Click image for larger version

Name:	Screenshot_20210704_213315_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Views:	1
Size:	99,3 KB
ID:	2099178 ,незнам как става разпознаването.
            Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
            Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

            Коментар


              #7
              Явно твоя двигател не поддържа тази функция,което означава че не това е причината.
              Другото което ми идва наум,е дали не ти е запушен катализатора. Може и да не е правилна тази насока , но не пречи да се погледне.
              Последна редакция от kiriluz1; 04.07.2021, 23:22.

              Коментар


                #8
                Предполагам че катализатора и dpf филтъра са избучени ,защото не съм засичал при диагностика да дава връзка с някои от датчиците.А Как се разбира,визуално ли? като се свали ли?,а ми е интересно,че когато извадя буквата на дебитомера,колата върви добре,малко мудно набира но няма никакво прекъсване.
                Последна редакция от Toni69; 04.07.2021, 23:42.
                Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                Коментар


                  #9
                  Ти трябва да си без ДПФ имаш само обикновен катализатор. Мисля че с наблюдение на ауспуха и изгорелите газове .А когато не е на скорост прекъсва ли?

                  Коментар


                    #10
                    Доколкото знам има и катализатор и ДПФ ,защото към тях отиват два кабела за ламбди сонди,една за катализатора ,другата е в дпф филтъра след катализатора,пробвах ръчно да пусна да се регенерира/поне до сега не съм я усетил да го прави/,вдигна обороти 3500,и ги държа около 15 Мин.,и нищо конкретно не даде като данни или %, не пушеше,после продължи да държи оборотите но след минута я спрях,за мен е интересно,че след като изключа буксата на дебитомера всичко е добре,придърпване то се усеща само при движение когато я ускоряваш,на място при подаване на газ не се усеща нищо,поставя ли буксата, цирка почва.
                    Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                    Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                    Коментар


                      #11
                      Гледам че имаш Алфаобд ,за нов дебитомер позицията не е активна при теб, но защо не пробваш self learnt function reset . Няма да свърши работа сега видях че е само за климатика и автопилота. А пуши ли когато усещаш че прекъсва? И на живи данни провери ли желано количество въздух и реално измерено.Това че си с нов дебитомер не гарантира че е изправен. Аз с един температурен датчик на предишния Фиат се справих на третия път.
                      Последна редакция от kiriluz1; 08.07.2021, 12:42.

                      Коментар


                        #12
                        Да ти кажа с програмата съм я пускал на живи данни,но не разбирам колко трябва да бъде необходимото количество въздух,откъде да взема какви са нормалните стойности.А дали пуши незнам?,само я пробвах да стартирам регенерация и на 3500 обр. нищо не пуши.
                        Последна редакция от Toni69; 08.07.2021, 18:10.
                        Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                        Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                        Коментар


                          #13
                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_2021-07-08-21-48-04-286_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Views:	1
Size:	90,6 KB
ID:	2099181Click image for larger version

Name:	Screenshot_2021-07-08-21-48-18-695_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Views:	1
Size:	69,8 KB
ID:	2099182
                          Така се гледат желани и измерени стойности на количеството въздух. Същото го има и за налягането на горивото. На втория прозорец след като от първия са чекнати параметри които ни интересуват и е дадено ОК долу вдясно, се натиска червения триъгълник при запален двигател и започва да показва
                          Последна редакция от kiriluz1; 08.07.2021, 22:56.

                          Коментар


                            #14
                            Това измерих сегаClick image for larger version

Name:	Screenshot_20210709_082235_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Views:	1
Size:	81,9 KB
ID:	2099183Click image for larger version

Name:	Screenshot_20210709_082235_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Views:	1
Size:	81,9 KB
ID:	2099183
                            Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                            Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                            Коментар


                              #15
                              При мене въздуха който е измерен варира с 20-30 единици около желания,при налягането е същото ,но ти си задал първата стойност миливолти на датчика който измерва и барове като желана стойност. И двете трябва да са барове. За въздуха си мисля че между дебитомера и турбото имаш смучене на въздух,провери маркуча и скобите. Аз имах хлабава скоба на входа на турбото и студена колата не можеше да изкачи и най малкия баир,след стягане се оправи. При измерването на дебитомера стойностите на желана и измерена стойност са близки до към 3000 оборота след това има много голяма разлика при мен на Браво 2 и при брат ми на Стило и двете са 1,9 8v
                              Последна редакция от kiriluz1; 09.07.2021, 15:23.

                              Коментар

                              Working...
                              X