Здравейте колеги, имам Fiat Stilo Multi Wagon 192 1.9 JTD - 115 коня 2003. преди да си напиша проблема, искам да вметна че нямам първа скорост на перката, и засега не знам как да я оправя. колата ми пали сутрин с чек ок. но като загрее на средата на стрелката и чека ми светва, и оставам без турбо, ако пътувам градско, чека свети постоянно, ако скоростта ми е над 60 км. в час грешката изчезва и турбото си върви без проблем. демек ако карам софия варна, чека ми ще свети само при скорост под 60 км. в час. имам сменен антифриз от март. ГРЕШКАТА СВЕТИ ТАКА ОТ КРАЯ НА АПРИЛ, КОГАТО ВРЕМЕТО СЕ ПОЗАТОПЛИ. ето и НЕЩАТА КОИТО СЪМ СЕ ОПИТАЛ САМ ДА НАПРАВЯ, имам сложена и вече изразходена добавка Wynn`s Diesel Turbo Cleaner, а преди това се опитах със спрея за почистване WYNN'S Turbo Cleaner (Aerosol) 200ml. имам почистен дебитомер и егр клапан, нищо от тези неща до сега не помогна. стрелката за градусите ми до сега никога дори и малко не е надвишавала повече от средата на дясно. климатика ми работи. колата няма други проблеми. някой ще може ли да сподели и помогне. благодарим. мога да помогна на тези които имат проблем с аербега и подгревните свещи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
като вдигне нормален градус и светва чека.
Collapse
X
-
Чека светва заради липсата на първа скорост на вентилатора,и затова влиза в авариен режим. Търси проблема в кутията с бушони и релета до акумулатора. Бушоните са с голям ампераж и нагарят а релетата за двете скорости са еднакви и може да се провери с размяна на местата . Хубаво е някой с диагностика ако имаш под ръка за да пуска тест на вентилатора и за да видиш какво се случва като размениш релетата,ако не е бушон.
Реклама
Collapse
Коментар