Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с паленето

    Здравейте колеги ! От около месец съм собственик на Фиат Браво 2 Мултиджет - 1,9 120 кс. Наскоро забелязах странен факт . Като оставя колата на слънце и да се напече хубаво за няколко часа , пали не точно трудно , но да кажем с 2 пъти повече развъртания от нормалното палене . Ако я покарам примерно да загрее нормално и я оставя на сянка проблема отсъства . През останалото време, примерно сутрин този проблем също липсва...Закачах я на диагностика-никаква грешка нямаше . Някакви идеи , дали е проблем това нещо ? Изчетох няколко теми с труден старт , но там проблемите са по-различни и мисля ,че моя случай е малко по-друг . Няма пушеци , няма нищо ... Тоест ако мога да формулирам нещата са : Затруднен старт след престой от около 2 часа и нагоре на висока външна температура и изстинал двигател ( изстинал-не в работна температура )

    #2
    Аз съм със същият Фиат и пали по същия начин. Предположението ми е свързано с датчика който измерва температурата на въздуха и реалната температура на въздуха при палене. Забравих да спомена че моя е черен. Забелязвам че има разлика ако колата е на слънце или на сянка и затова разсъжденията са ми в тази посока Иначе ГНП то ми е рециклирано поради друг проблем в края на зимата и захранването с гориво гарантирано е наред,.
    Последна редакция от kiriluz1; 13.06.2021, 22:29.

    Коментар


      #3
      И моя е тъмен на цвят, какъв е този датчик , и дали е от него Докато го купих този Фиат и започнаха филмите.. Светят датчици за отворен багажник , започна да тресе на определена скорост...

      Коментар


        #4
        За отворен багажник проблема е в бравата на самия багажник.Има една пластинка която с времето омеква и не прави контакт.Отваря се и леко се напряга и си ок.За тресенето са виновни чашите на полуоските на 90%.Решение или нови полуоски,или секънд хенд но там е въпрос на късмет.Тресенето при подаване на газ ли се усеща или постоянно,има голямо значение.Гумите проверени ли са за паднал баланс и тн защото и от това тресе
        198mjet Bravo

        Коментар


          #5
          При 120 коня доколкото знам няма проблем с чашките,той е при 150 коня. Относно датчика за температура смятам че при нагрят от слънце кош на двигателя измерва висока температура,която при завъртане на двигателя не е такава. Така смятам може и да не съм прав. Моя го карам вече две години и половина и си е все така. Всичко е въпрос на навици.

          Коментар


            #6
            Днес го карах на гумаджия , балансираха ми гумите . За протокола съм с 225/45/17- проблема си остана . Усещам сякаш пода на колата се тресе и педала на газта, защото там постоянно ми е опрян крака . Усеща се и по инерция мисля , но по-леко сякаш . Днес сутринта на студено без да е загрят от слънце пак не запали като хората ... Май , ще трябва да го водя на доктор . Ще покарам така , да видим какво ще се появи още . Явно джамбазина е замаскирал някакъв проблем и сега се появи

            Коментар


              #7
              Димов написа: Преглед на мнението
              Днес го карах на гумаджия , балансираха ми гумите .......... :
              Вътрешните карета правят такива неща.

              Коментар


                #8
                Ако тресе при ускорение - вътрешни карета (триподи). Ако си карал много така заминават и чашките и се сменят в комплект. Първо почва да тресе, после почват и да тропат. Много често срещам проблем при тези коли.

                Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                Коментар


                  #9
                  Ще трябва да я прегледат дали тези триподи са заминали , има ли начин да се установи със сигурност ,че е от тях ? Не съм карал много така , не зная "Джовани или Джузепе " обаче колко е карал така . А за основния въпрос с паленето оня ден успях да прочета какво ми изписва след проблемно запалване . "exceeded fluid temperature" Попрочетох из чуждите форуми , доста често срещан проблем точно за този мотор , без определено решение . Някои обвиняват софтуеър ,други акумулатор , трети клема на термостат или хлабава маса и тнт ... Един словенец е дал точно решение ' даваш на контакт и изчакваш всичко да угасне и още малко след това се изчаква и тогава пали , при мен поне вече не се е случвало след като го правя така, тоест угасва всичко по таблото и изчаквам още 5-6 секунди . Тъжна история

                  Коментар

                  Working...
                  X