Горе-долу толкова е по-къса, колкото трябва да се подаде в камерата.
Каква е колата точно марка и номер на старата и новата свещ?
Ако частта отпред е 25мм (мерено от конуса до върха), то няма проблем.
Провери си компресията, не знам с какви клапани е, но и луфт на клапаните може да се провери. Как вдига налягане когато завъртиш на стартер и разни такива неща от които зависи лесния старт.
А защо я чакаш а не въртиш веднага.
Изчаквам заради свещите ама май доста чакам , а какво мислиш за свещите дали е проблем , че майстора каза , че и от новите не пали сигурно понеже са по къси ??? Но си има и друг проблем според мен.
--- Автоматично слети последователни мнения ---
Старите свещи са 109 мм , а новите са 103 като ги има за 1.9 120 коня и двата варианта.... не знам до каква степен може еа е сега и това проблем с новите свещи ?
Виж си и акумулатора. Аз имам такова Сузуки и напоследък започна трудно да пали. Трябва да повъртя повечко, че да запали. Или 2-3 пъти подгрявах и тогава запалваше. Докато 2-3 месеца след като започнаха тези проблеми акумулаторът ми се гътна. Купих нов и всичко си дойде на мястото. Сега на -10 палеше с едно подгряване на четвърт оборот. Някъде тук или във форума на Сузуки четох, че ако акумулаторът им е слаб имат проблем с паленето.
Коментар