Дай малко повече инфо - трудно върти стартера ли, изпушва ли като запали, какъв дим излиза от ауспуха докато въртиш, какъв е като запали, след като запали прекъсва ли първите няколко секунди ... ? Има няколко доста различни причини за трудно палене. Провери за теч на нафта от щуцерите на маркучите и от горивния филтър. Възможно е някоя дюза да не затваря добре и да връща налягане от цилиндъра - вкарва въздух в рейла, може да "пикае" много излишна нафта и съответно налягането в рейла трудно достига необходимите около 200 бара за да разреши сработването на дюзите и още куп вероятности.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Нов акумолатор , сменени масла и филтри , но има проблем
от две седмици при първо палене дори при 10 градуса след това няма проблеми.
Здравей колега,
Пробвай по следния начин първто палене :
Даваш контакт и изчакваш около 10 сек.
( докато чуеш ,че помпата в резервоара спре)
Натискаш съединителя тогова стартираш.
Майстор ми каза , че може да е свещи ,
но и на топло и студено го прави изчаквам
и пак така трудно пали.Подгрявам два пъти
и пак и е трудно първото палене.Няма течове ,
а имах проблеми със стартера бендикса е сменен
сега върти няма проблем с въртенето
мисълта ми е на + 10 може ли пак проблема да е свещи.
Колега на +10 градуса на този мотор не му трябва подгрев да запали. Свещите са едно на ръка ама има и нещо друго, един пост преди твоя колегата ти е казал какво да търсиш.
Коментар